q/a

Är det typ svårt för dig att få nya vänner? Eftersom du är känd osv. T.ex, jag helt random vill bli vän med dig för jag har sett dig på tv och du verkar skön, trevlig osv. Inte bara att du är känd, utan att jag vill verkligen bli vän med dig, kan det så enkelt att släppa in vänner i ditt liv?

 
Nej det tycker jag inte. Jag märker ju om jag klickar med någon! Och sen märker jag ju om personen bara vill prata om typ talang och min nya platta osv haha. Sjääälvklart kan man få fråga och undra, jag blir ju bara jätteglad, men ni förstår säkert! Jag anser mig själv verkligen iiiinte som känd haha jag skulle aldrig gå runt och tycka jag är känd hahaha. Jag blir vän med dom jag trivs med! 
 
 
Ang kommentaren om att du är dryg osv så har jag också hört saker om dig av folk i din skola. Nämligen att du springer in i andra klassrum och typ skriker och sen går ut igen, och typ att du gör det för att du vill ha uppmärksamhet osv. Haha, enligt mig så är du jävligt kul om det är sant. Men enligt dem som har berättat det så är det ganska jobbigt när hon typ har prov och så kommer du och ba: "Haaaalloooojjj" och sen går, förstår dem lite.. Haha
 
Hahaha nej så är det inte riktigt! Jag fick ett straff, för vi körde Nadish, och straffet var att gå in till en lektion och dansa och sjunga hahaha och jag hade precis börjat där! Men det är ju ingen ''grej'' att jag springer in och stör haha. Det har hänt en gång hihihi! 
 
Kan man redigera sina bilder på instagram på datan?
 
Neeeeee jag tror inte det! Jag bara går in och kollar läget lite.
 
 

Har du gått på en balettskola? Svenska balettskolan då?

Jaaaa mannen! Ja gick från 4an till 8an! Men jag dansar ingenting nu längre. 

 

Läste just bland kommentarerna på uncover videon på youtube att du tar droger, vet inte vilken slags drog, men om det är sant sjönk du jävligt mycket i mina ögon.

Hahaha nej det gör jag inte! Det är en person som har skrivit att jag drar linor på alla mina videos. Varför skriver han så liksom? Och alltid den här ''min kompis känner henne, och hon har sett en bild på det'' För det första, vad heter den personen? och för det andra skulle jag hemskt gärna vilja se den bilden. Tror ni själv att jag drar linor? Jag är 15 och mår bra så Nonononooooo! 


Corinne //

Åh vad jag älskar din blogg! Den är bäst!
Har din syrra någon blogg? :)

Skrivet 2013-01-03 kl. 09:51:21
URL: http://correaa.devote.se
Alice //

Ville bara berätta att du är hur man ska säga det, du verkar i alla fall vara en person med humor och du tar emot elaka kommentarer och påhoppande kommentarer på ett bra sätt. Du lixom berättar bara hit typ allt ligger till osv du fattar. Vissa bloggar jag läser nästan idiotförklarar sina läsare. Och en sak till du har verkligen en fantastisk röst, din röst är en blandning av Beyonce och Rihanna men trots det väldigt unik, lova att du inte förstör den med massa skit, även om du inte gör det nu ;) och du har bra klädstil, Ah jag tror det var det haha hejdå !

Skrivet 2013-01-03 kl. 09:56:50
URL: http://alicemoa.devote.se
Anonym //

Jag fick mina vita urbanears snodda igår och jag funtar på att köpa ett par nya, antingen vita som jag hade, mörkrosa eller någon annan rolig färg, vad hade du valt? Eller har du något tips på andra bra och snygga hörlurar? :)

Skrivet 2013-01-03 kl. 10:12:51
Siri //

Hej jag och min klass ska också sätta upp musikalen hairspray och jag undrar hur ni gjorde för att skilja på hudfärgerna och hur ni gjorde för att se tjocka ut. Du kanske har några tips på hur man gör för att det ser bra ut, utan att det ser oseriöst ut! Kram

Skrivet 2013-01-03 kl. 10:40:18
- //

Brukar inte kommentera bloggar men fick lite damp nu när jag såg de senaste inläggen där folk är halvtykna mot dig och ställer helt fucked up frågor. Visst jag känner dig inte. Bor i Göteborg och har ingen aning om hur du är. Men seriöst, du drar linor? Give me a break, varför skulle du göra de haha! Tycker du har goaste bloggen, skriver personligt och verkar jätte gullig, okej jag skämmer ut mig nu men haha!
Men jag hoppas verkligen att du tar åt dig av alla snälla kommentarer!

Skrivet 2013-01-03 kl. 10:41:10
aaaaaaaaasdfghjklö //

De där att du drar linor kan de har fått ifrån den där videon när du sniffar peppar, hahahahahah

Skrivet 2013-01-03 kl. 11:09:42
Johanna //

Tycker att det är så otroligt patetiskt av folk att sprida sådana rykten om dig som dem gör. Och sedan kommentera saker på din video på youtube. Ända anledningen till att dem gör det är för att dem är avis. Du är skit grym

Skrivet 2013-01-03 kl. 11:14:55
URL: http://takearisk.blogg.se
Lucas //

Kan du göra ett videoinlägg någon gång?

Skrivet 2013-01-03 kl. 11:49:58
URL: http://lucasblogg.blogg.se
Sanna //

Hej Zara! Asså jag tycker att du är så himla cool haha. Du verkar vara en jättesnäll tjej! Du är verkligen en av mina förebilder. Har läst din blogg väldigt länge nu och har alltid tyckt samma sak, störtskön! Tror att alla dina kompisar tycker det är superkul att vara kompis med en sån skön person som dig. Skulle själv gärna vara det! Hoppas du har det bra i Thailand finaste Zara! Kramkram!


Kika gärna in på min blogg om du har tid, www.zelize.blogg.se

Skrivet 2013-01-03 kl. 11:54:15
URL: http://zelize.blogg.se
H A N N A A A //

fina bilder :)

Skrivet 2013-01-03 kl. 12:14:27
URL: http://hannasspace.blogg.se
Lizette - 50 kilo ska bort! //

50 KILO SKA BORT!!
Följ mig hela vägen :)

Skrivet 2013-01-03 kl. 12:34:00
URL: http://iamunstoppable.blogg.se/
Melinda //

Jag såg på bilderna från när du gick på balett, jag bah shhhiet vad vig hon är. Hur blir man så vig? Jag ska börja på cheerleading och kommer inte ens hela vägen ner när jag går ner i splitt!

Skrivet 2013-01-03 kl. 12:34:19
URL: http://m3lle.devote.se
Lizette - 50 kilo ska bort! //

50 KILO SKA BORT!!
Följ mig hela vägen :)

Skrivet 2013-01-03 kl. 12:34:48
URL: http://iamunstoppable.blogg.se/
Kicki //

Vilka fotoappar rekomenderar du till Iphone?
Skulle betyda sjuuukt mycket om du svara!

Skrivet 2013-01-03 kl. 12:35:05
Victorias provkök //

Hoppas verkligen du tar år dig av alla bra kommentarer istället är de elaka... Du ha en fin blogg och verkar vara en riktigt bra människa:):)
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Skrivet 2013-01-03 kl. 12:35:09
URL: http://www.xn--victoriasprovkk-mtb.se
Jennifer //

vad är det längsta du gått med en kille?
roligaste apparna?
VAD ÄR DIN FAVORITMAT? :)

Skrivet 2013-01-03 kl. 12:54:46
Alva //

Läste på Alice Svenssons hemsida att ni hade en grupp när ni va små, Helges all star. Hur var det att jobba med henne? Hur kom du också liksom in i musikbranshen ? Det var väl mest med idol det hände? Om man vill bli stor inom sång branshen hur tycker du man ska göra?

Skrivet 2013-01-03 kl. 12:56:41
URL: http://sheesa.blogg.se
Malin //

Hej! Vill du ha en design helt gratis?
Kolla in min blogg!
/nilva.blogg.se

Skrivet 2013-01-03 kl. 12:58:49
URL: http://nilva.blogg.se/
Felicia //

Åh, du är så himla inspirerande!:) Kram och gott nytt år! Hoppas du har det bra nere i värmen, skulle vara aoooouusnajs ifall du skickade lite till Sverige, hehe

Skrivet 2013-01-03 kl. 13:00:15
URL: http://feliciapalms.blogg.se
Anonym //

Hur mycket tjänar du på bloggen och musiken i månaden ? :)

Skrivet 2013-01-03 kl. 13:27:21
Vilma //

När kommer uncover musikvideo ut på Youtube?

Skrivet 2013-01-03 kl. 13:47:20
Hilda //

Varför slutade du med dansen? Kram!

Skrivet 2013-01-03 kl. 14:00:21
Kajsa //

hur var de att gå på KSB tycker du? kommer troligen söka dit nästa år så jag undrar lite hur det är där, typ om folk är snälla och om det är seriöst med mycket dans o.s.v

Skrivet 2013-01-03 kl. 14:13:44
andreas //

Har du känat några pengar, förutom vinstpengarna i talang, sedan du vann? Och kommer du käna pengar på din nya platta/fick du betalt för att spela in den?

Skrivet 2013-01-03 kl. 15:47:41
Melinda //

Har Hanna en blogg, uppdaterar hon ? Eller inte alls ? Föresten, du har en sjukt fin blogg, ääääääälskar din röst

Skrivet 2013-01-03 kl. 17:10:54
URL: http://m3lle.devote.se
Daniela //

Hur kan nån skriva så?Tror verkligen inte på det. Du Zara är säkert jätte underbar och snäll och kanske lite sprallig. Känner dig inte men det som jag har läst på bloggen och så så det tror jag :)
Du är grym!Och du kommer att gå långt inom musiken,bloggandet och i LIVET :)

Skrivet 2013-01-03 kl. 17:13:55
URL: http://www.aleinad.blogg.se
Anonym //

Lawl jag sa inte att hag trodde på det jag frågade bara om det var sant, tror dock inte att du gör det ville bara fråga

Skrivet 2013-01-03 kl. 17:23:45
Alva //

Har Hanna oxå gått på belttskolan? Eller vart gick hon inna Kulturama..?

Skrivet 2013-01-03 kl. 17:42:10
Anonym //

Vad är nadish för nånting?
Haha ascoolt att du gjorde det :D

Skrivet 2013-01-03 kl. 19:00:25
Addi //

Hej! När du gick på balletskolan, uppträdde du någonsin på operan? Isf vilken/a balett/er? :) Vet att de är ofta kids från den skolan som får spela barnroller i deras balettuppsättningar såå...

Skrivet 2013-01-03 kl. 19:14:44
Ylva //

Snälla säg var du har köpt din svarta moncler Jack och vad den kostade!??!? Snälla, snälla, snälla!!!
Har frågat flera gånger och jag skulle verkligen uppskatta om du kunde svara!!! <3
Fin blogg!<3

Skrivet 2013-01-03 kl. 19:57:41
Josefin //

Jag bara undrar om du vet vem William Spetz är och i så fall tycker du han är kul? Jag tycker han är grym...! :)

Skrivet 2013-01-03 kl. 20:05:57
Linda Lövberg Hjären //

När du sjunger uncover, det är så jävla bra! =)
Du är riktigt grym, kan gå långt!

Skrivet 2013-01-03 kl. 20:29:26
URL: http://lindahjaren.webblogg.se/
Julia //

Vilka människor det finns alltså. Så tråkigt att en del enbart vill förstöra för andra. Jag tycker du verkar vara en helt vanlig 15årig tjej. Du verkar genuint snäll och mogen för din ålder. Sett kommentarer på youtube på en del av dina klipp typ dina "funny moments" där en del tycker du är barnslig och att du inte borde bete dig så och yaddi yaddi. Men du ÄR ju faktiskt ett barn, typ. Du är ju tonåring och bara för att du råkar hålla på med musik och vara känd för en del betyder väl inte det att du helt plötsligt är vuxen? Nej, tycker det är jätte bra att du går i skolan och lever ett vanligt liv. Du har all tid i världen att ha musiken som heltid senare. Man ser ju hur det går för många unga i usa som blir kastade in i vuxenvärlden för tidigt. Så lyssna inte på dem. Fortsätt bara vara du.. se så långt det har tagit dig :) Kram

Skrivet 2013-01-03 kl. 20:59:39
Nora //

HAHA, har hört flera som bah -min kompis känner henne så hon vet att hon är helt fucked up!!! man bah VA!? hur orkar man, fast de e nästan lite kul att folk verkligen tror på grejer som är helt sjukt konstiga och verkligen ologiskt och verkligen leetar efter brister på folk, menmeen de får man väl leva med^^

Skrivet 2013-01-03 kl. 22:19:28
URL: http://norabodins.blogg.se
Leffe //

Det där med rökningen då? Verkar inte som att du röker men denna kommentar gjorde mig fundersam: "hahah, vrf bryr sig folk så mycket om att hon röker"
läste det någonstans, sen verkar det väldigt dumt att röka om man har din röst, vet inte riktigt hur det påverkar men rösten lär ju iaf inte bli bättre :)

Skrivet 2013-01-03 kl. 22:47:53
Anonym //

Hej Zara, vill bara att du ska veta att du är en grym tjej, både söt och rolig (det verkar du i alla fall:)
Hur träffades du och chloe, du kanske har svarat på denna fråga tidigare men jag kan inte komma ihåg:(?
Snälla svara på denna fråga det skulle betyda väldigt mycket!

Skrivet 2013-01-03 kl. 23:12:25
Julia //

du hade ju rösten till en utav disney channels program "sonnys chans", håller du fortfarande på med dubbning?

Skrivet 2013-01-04 kl. 00:03:45
Anonym //

Låt inte frågorna å påståendena ändra ditt jag.
Ser fram emot Skivan. Skall bli kul på riktigt.

Skrivet 2013-01-04 kl. 00:07:18
Elisa //

Hej! Är du fortfarande vig? Kan du gå ner i splitt/spagat? Isf skulle du kunna ta en vild på de? Vill se :)

Skrivet 2013-01-04 kl. 21:15:30
Melissa //

Hej Zara! Du har så många fina kläder! Vilken är din favorit butik och hur får du tag på alla abacrombie and fitch kläder när butiken inte finns i Stockholm ? Kram

Skrivet 2013-01-04 kl. 22:08:38
Sammis //

Jag har tyvärr också hört att du är väldigt bitchig och oskön... Dock har ju JAG aldrig träffat dig och kan inte säga "såhär är zara".... Men man skapar ju en liten egen uppfattning även fast man aldrig träffat dig i verkliga livet, och den blir relativt negativ eftersom mycket, inte allt, man har hört från någon som känner din kompis eller någon som känner någon som känner någon... Jag vet inte om allt det negativa beror på dem eller dig? Lite av båda tror jag.

Skrivet 2013-01-04 kl. 23:50:42
Sammis //

Glömde lägga till att jag inte menar att du ska ändra på dig eller något!

Skrivet 2013-01-04 kl. 23:56:24
Mickis //

Härlig blogg :)

http://midans.blogg.se/

Skrivet 2013-01-05 kl. 09:22:55
URL: http://midans.blogg.se/
Sofia //

Hej, vad gjorde du av alla pengar efter talang ?

Skrivet 2013-01-05 kl. 20:40:13
URL: http://seriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0