q/a

varför är uncover helt sönder-autotunad? det är SÅ fult. kan man inte sjunga rent utan autotune ska man inte heller sjunga. man hör lixom på dina andra "inspelningar" hur du egentligen låter, och det är inte så fejk-rent som på uncover.
 
För det första tror folk att ''bara för man använder autotune så kan man inte sjunga rent''. Den är inte auotunad på ett sätt som får rösten att ändras, det är en effekt. Ett eko, en dubbning, och nej självklart låter det inte lika rent som när jag sjunger stay eller stand up for love tillexempel. Där har jag en liten webcam som jag sjunger i och när jag spelar in Uncover är det i en studio, man gör omtagningar och står där mycket längre än folk tror för att det ska bli så bra som möjligt. Om man ska släppa en skiva så vill man ju att det ska vara så perfket det kan bli och det är ju inte att fuska? Tror du Beyoncé går in i studion och sjunger lite sen är hon klar? Nononononononononono... På tal om det ska jag lägga ut en ny låt snart. 
 
 
Om man älskar att sjunga har du något bra tips som man kan tänka på då?
 
Nej, det har jag nog inte.. Haha bara du tycker det är kul och sjunger låtar som du gillar är ju det nästan allt!
 
 
kan du inte visa hur ni bor?
 
Jooo, jag tänkte göra ett videoinlägg imorgon!
 
 
Vet du om man kan köpa bikinis i VS butiken i new york redan i mars?
 
Ja, jag tror dom har sina bikinisar året om, och deras nya kollektion har ju precis släppts på deras hemsida! Så de har dom säkert! Hanna köpte sin bikini i USA. 
 
 
Hur kan du bli så bra på bild? 
 
Haha jag vet inte. Jag tycker själv att jag blir ganska bra på bild. Är ganska fotogenik och är mycket snyggare på bild än i verkligheten haha, tyycker jaaaag så få ingen chock om ni råkar se mig ''in real life'' hahaha. 
 
Hur lång är Hanna och hur lång är du?
 
Jag är 1.62 och Hannypiggy är väl snart 1.70. Nää jag vet faktiskt inte exakt hur lång hon är men hon är längre än mig och hon är bara tolv.. Gud så avis jag är på henne! 
 
 
Har du tagit sånglektioner?
 
Mjaa ett fåtal gånger. Kan räkna upp dom på min ena hand typ. Helt ärligt tycker jaaag att det inte ger så mycket. För andra kanske det hjälper jättemycket! Om man blir en skitstor artist tar man väl sånglektionen i allafall, i think.
 
 
Tränar du något speciellt eller gymmar?
 
Hahaha näää jag leker mest runt där på gymmer och tror att jag är duktig. Ska köpa ett gymkort när jag kommer hem, bara för att man mår bra av att träna! Så kan jag få känna mig lika hurtig som alla andra. Annars brukar jag skratta så mycket så jag får träningsvärk haha. 
 
 
Jag har en fråga, du har väll varit i både new york och i L.A? Och vilken av städerna tycker du bäst om och varför?
 
Båda städerna är ju helt aaammaaazziing! Det är väldigt lätt att gilla New York, och för mig var det exakt som jag hade föreställt mig. Det är grym shopping i båda LA och NY. New York är ju en storstad med skyskrapor medand LA är mer ''chill'' du traskar runt på Venice och går på promenaden. Nackdelen med LA är att den staden är så utspridd, så du måsta ha bil överallt. Jag älskar båda ställerna ♥
 
 
 
Vad tycker du om att ditt namn stavas med Z? Bra, dåligt, speciellt eller vad tycker du om det?
 
Jag tycker det är coolt! Det är ganska orginellt och inte så många som heter det. Jag tycker det är jättekul! Vissa tror att Z är bara mitt ''artistnamn'' haha och att jag heter Sara men så är det ju inte. Jag är döpt till Zara Maria Larsson! 
 
 
Hej, jag har fått 10.000 kr som jag ska köpa en väska för. Vilken väska skulle du köpa då? Eller jag har typ 15000....svara gärna i ett inlägg.
 
Gå och lägg dig, snälla.. 
 
 
Kan du gå ner i splitt eller spagat?
 
 
Jaaa, spagat! Men inte splitt, Vet ni hur kontigt det känns? För i huvudet kan jag fortfarande det och sen när jag provar så är jag stel som en pinne... Jag var ju jättevig men jag har inte lagt ner en endaste minut på att stretcha sen jag slutade balettskolan och det var för ett år sen så det kanske inte är så kontigt. Ludwig är lite ledsen för att jag inte är så vig längre, if you know what i mean.. Hahaha jag skoja nu kommer alla flippa och ba ''VAVAVAVA? VAD MENAR HON?? PAAANNIIIIIIIIK'' it was a joke. Calm down. 
Jag kunde gå ännu längre... Snyft. 
 
 
 

Johanna //

Vart redigerar du dina bilder?!

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:23:08
Johanna //

Vad skulle du kunna tänka dig att jobba med om du inte blir artist?

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:23:36
Siri //

haha du är så jävla go när du skriver och svarar på frågor AHAH! love 2 you!!

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:26:15
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
Isabel //

Du skrev att du fick en 1000-lapp i månaden, måste du köpa kläder för den 1000-lappen då eller betalar din mamma eller pappa dina kläder? :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:31:12
the hills are alive! //

Hej!
Tycker att du är grym och du är en av mina idoler! Men jag undrar om du har varit med i sound of music förut (musikalen) på någon teater?
Jag spelar Brigitta i sound of music just nu och undrar vilken du spelade om du har varit med? :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:37:38
blyg tjej med en förebild som får mig att gå ut ur mitt blyga skal mer o mer //

Hej kan int du ha typ en tävling då vinnaren får träffa dig o sen om båda sjunger tex ja o du då kan man skriva en sång text o sen göra ett video inägg? Eller bara FIKA o umhås en dag?
Vem vet den personen du träffar kanske blir en bra vän t dig!!
Jag vill verkligen se ditt hotell kan int du göra ett video inlägg?
Eller ett inlägg om outfits i thailand?
hahahhaha du e jätte fin o även din blogg! Jag tkr de bästa e att du struntar i heaters o säger vad du tkr osv!!!!!!
Jag gillar dig så mke!!!! Du e en förebild för mig efter talang så tänkte jag nej men vad händer nu? O du har ett skivbolag tusentsls läsare!!
O du får mig motiverad att fortsätta sjunga o dansa o tro att något kanske händer mig som du!!!!
Tack så mke! Jag önska någon dag kanske jag kan få träffa dig<3<3<3
Tacksam för svar

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:40:06
Jdjsj //

Haha asså du är så jäkla skön!

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:40:13
Johanna //

Är din dröm att bli en stor artist eller har du en annan dröm?

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:41:33
URL: http://joviz.webblogg.se
Vilma //

Har du varit i London? Isåfall vilka affärer tycker du att man borde gå in i? Kram

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:44:02
Hannah //

hahahahahahaha, du är så jävla kul!!

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:44:46
isabel //

Du skrev att du lägger runt 1000 kr på fika och äta ute, betalar du för din månads peng då?!

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:47:38
Cassie //

Din blogg äger verkligen läser den typ 24/7❤❤kolla gärna in min och min kompis blogg❤❤. puss o kram❤❤❤❤❤❤❤❤

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:48:07
URL: http://Ourlifeourdreams.blogg.se
Ylva //

Snäll, snälla, snälla säg var du har köpt din svarta moncler jacka och hur mycket den kostade?!? Det skulle vekligen vara super snällt!❤❤❤

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:54:25
Bella //

Kan du inte visa ditt favoritplagg och visa hur dit rum ser ut? Alltså i Sverige :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 13:57:29
Anonym //

Kan inte Hanna spela in en video när hon sjunger?

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:04:00
Hanna //

HAHAHA du är så jäkla rolig. Älskar "han önskar att jag var mer vig", så himla klockrent. Folk är verkligen helt puckade och skvallerkåta. LOVE IT

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:08:58
URL: http://nattstad.se/dearhanna
Hanna //

HAHAHA du är så jäkla rolig. Älskar "han önskar att jag var mer vig", så himla klockrent. Folk är verkligen helt puckade och skvallerkåta. LOVE IT

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:08:58
URL: http://nattstad.se/dearhanna
Anonym //

Hahaha humor ❤❤❤👍

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:21:10
Carro //

Hej Zara! Jag måste bara säga att jag älskaaar din blogg! Du verkar vara en så bra person, du är en förebild för mig och säkert många andra också.
Fortsätt med q/a det är kul att läsa! :)
Använder du någon parfym/bodysplash eller har du något tips om någon som luktar gott? Kan du tipsa om bra butiker i usa?
Både du och hanna är suuuuperduper fina!!
Kram

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:21:21
Sara //

Varför slutade du på balettskolan? Var det inte bra där?

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:24:36
URL: http://violinlife.blo.gg
Anonym //

Är RayBan billigare i USA? Vet du var i New York man kan köpa dem? Alltså där alla modeller finns ^^

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:24:45
Hanna //

Hahahaha va rolig du äääär!!

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:32:18
Amanda //

Vet du vad en MBMJ necessär kostar? Och tycker du att det är värt att lägga ut så mycket pengar på bara en necessär?
Älskar din blogg, och du är så stört jävla snygg. Puss

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:32:22
Hanna //

Hej, jag är från Finland och jag har bara studerat svenska för ½ år (du var i min svenska lärobok, förresten!) Men jag talar inte svenska bra, så jag skriver detta via Google Translate - så om vad jag säger inte meningsfullt, det är inte mitt fel :)
Jag ville bara säga att jag tycker du är så så så duktiga och så så så vackert, det är inte ens rättvist! Jag älskar din röst och den här bloggen och du (men inte på ett obehagligt sätt, lol). Allvarligt, skulle jag ge vad som helst för att vara du. Hur är det att vara naturligt vacker och har en otrolig röst? ;)
Jag minns, som 2008 eller 2009 Jag var bara surfa runt YouTube och plötsligt såg jag en video där du sjunger största kärlek av alla, och min första reaktion var "Herrejävlar!" och jag höll ditt namn i åtanke alla dessa år, även om ingenting egentligen hört talas om dig (förresten, jag tror det var en riktigt bra beslut att vänta tills nu för att börja göra en riktig karriär, eftersom din röst har verkligen mognat och jag är säker på att du har haft kul att bara vara normal!). Men du vet inte ens hur glad jag var när jag såg Avslöja, jag var som "fuck yeah äntligen en ny låt!).
Jag läser alltid din blogg via Google translate, och jag älskar hur du skriver, och i synnerhet det faktum att du postar en ny text så ofta, det håller det intressant!
Jag är så beroende Uncover spelade jag redan det och sjöng den så många gånger att även min lillebror vet halv texterna. Jag kan inte vänta för Introducing och musikvideor och allt!
Förresten, vet du om din EP kommer också att finnas i Finland?
Hur som helst, det är allt jag ville säga, du förmodligen inte kommer att svara eller kanske inte ens ser det, men det spelar ingen roll. Du är som bokstavligen perfekt ändå.
Jag är ledsen att det vände i en jäkla roman, oops!

I fallet Google Translate trasslat att hela texten upp och det inte vettigt, här den engelska originalversionen, hehe:

Hi, I'm from Finland and I have only been studying Swedish for ½ year (you were in my Swedish textbook, by the way!) But I do not speak Swedish well, so I'm writing this through Google Translate - so if what I say does not make sense, it is not my fault :)
I just wanted to say that I think you are so so so talented and so so so beautiful, it's not even fair! I love your voice and this blog and you (but not in an creepy way, lol). Seriously, I'd give anything to be you. What is it like to be naturally beautiful and to have an incredible voice? ;)
I remember, like 2008 or 2009 I was just surfing around YouTube and suddenly I saw a video of you singing Greatest love of all, and my first reaction was "holy shit!" and I kept your name in mind all those years even if nothing was really heard of you (by the way, I think it was a really good decision to wait until now to start making a real career, because your voice has really matured and I'm sure you've had fun just being normal!). But you do not even know how happy I was when I saw Uncover, I was like "fuck yeah finally a new song!).
I always read your blog via Google translate, and I love how you write, and in particular the fact that you post a new text so often, it keeps it interesting!
I'm so addicted Uncover, I already played it and sang it so many times that even my little brother knows half the lyrics. I can not wait for Introducing and music videos and everything!
By the way, do you know if your EP will also be available in Finland?
Anyway, that's all I wanted to say, you probably won't reply or maybe not even see this, but that doesn't matter. You're literally like perfect, though.

I'm sorry that this turned in to a freaking novel, oops!

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:36:21
Johanna //

If you know what i mean, hahahahahha jag dör xD

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:38:04
filippaLL //

DU ÄR MED PÅ BLOGG.SE LÄNGST NER LITEN BILD!

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:45:19
URL: http://filippall.blogg.se
johanna //

hur lång är du ? :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:47:32
Anonym //

Haha älskar så som du skriver/svarar på frågor, riktigt kul att läsa, bästa kommentaren jag läst på länge haha!! Känner dig inte men du verkar vara såå goo och rolig! Är så avis på din sångröst! Är dom musikaliska i din familj/släkt eller är det bara du som fått den begåvningen :O? Hoppas att du lyckas med din musik i framtiden! Hade bäst! :D

Skrivet 2013-01-06 kl. 14:52:14
Sara //

varför kan inte Uncover komma ut på spotify? den är helt gryyyym!

Skrivet 2013-01-06 kl. 15:00:27
URL: http://sarawiklund.blogg.se
sara //

HAHAHAHAHA du är sååå skön (sista frågan)!!! Har bara en fråga utalar man ditt namn Sara fast du stavas meed

Skrivet 2013-01-06 kl. 15:03:22
sara //

Oj fast du stavas med Z hahahahah råka skicka innan

Skrivet 2013-01-06 kl. 15:04:21
Nelly //

Fin blogg du har !

Skrivet 2013-01-06 kl. 15:15:03
URL: http://nempanz.blogg.se
Frida //

Ibland undrar jag vad som är fel på folk när dom kommenterar din blogg. Dom är bara så jävla avundsjuka. Men du ska inte ta åt dig (vilket jag inte tror du gör) för du är riktigt snygg, har skit fin kropp och sjunger som en guuud, du verkar också vara en riktigt härlig person som är trevlig. Din blogg är också riktigt rolig att läsa och jag går in och kollar på den minst tre gånger om dan.

kraaaam

Skrivet 2013-01-06 kl. 15:18:22
Anonym //

har din syster blogg? :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 15:27:12
Felicia //

EN FRÅGA

Tycker du inte det är jobbigt/ lite löjligt att så många frågar hur mycket pengar du lägger ner och hur mycket du får? Eller vad tycker du?
Som den där personen som fråga vilken väska hon skulle köpa för 10000, så löööjligt.

Skrivet 2013-01-06 kl. 15:33:40
Mikaela //

När jag träffade dig 2011 så var du såå sjukt snygg och fin, nu är du också det, såååå sjuuuukt snygg, fin, vacker, och allt braa!

Skrivet 2013-01-06 kl. 15:38:40
URL: http://mikaelaberggren.devote.se/
Emilia //

Hur många gånger har du varit i USA och vart har du varit då? :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 15:49:10
Fanny //

brukar du sjunga i duschen? isf vilken/vilka låtar hihi tacksam för svar!

Skrivet 2013-01-06 kl. 15:51:00
URL: http://www.fannyhuynh.bloggo.nu
ida //

du är den mest besökta bloggen på blogg.se nu!!! wiiiiie :D

Skrivet 2013-01-06 kl. 15:55:43
Karin //

Haha varför kallar du Hanna för Hannapiggy!?

Skrivet 2013-01-06 kl. 15:56:35
Maya //

Vilken hemsida köper du dina Victorias Secret saker ifrån?

Skrivet 2013-01-06 kl. 16:17:03
Anonym //

Du vet väl att du är nominerad i scandipops brightest New hope 2013 va?❤

Skrivet 2013-01-06 kl. 16:21:48
anni //

hej :) vart har du köpt koftan som du har på dig på uncover klippet? älskar din blogg :D

Skrivet 2013-01-06 kl. 16:27:21
Anonym //

var någonstans tränar du?

Skrivet 2013-01-06 kl. 16:32:04
sara //

kan hanna sjunga? :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 16:32:55
sara //

gillar du mode isåfall borde du gå in på min kompis blogg . hon brinner för mode!

Skrivet 2013-01-06 kl. 16:34:16
URL: http://fashionbyfashions.blogg.se
JUNITJEJ //

Du imponerar!

Skrivet 2013-01-06 kl. 16:36:06
URL: http://www.junitjejen.se
maud //

haha, gud nå lo jeg

Skrivet 2013-01-06 kl. 16:41:23
Kajsa //

Du låter som en blandning av Rihanna och Beyonce när du sjunger! speciellt på uncover!

Skrivet 2013-01-06 kl. 16:44:00
URL: http://kajsappel.devote.se
Nicole //

läs gärna min blogg :) <3

Skrivet 2013-01-06 kl. 16:53:26
URL: http://nickikolan.blogg.se
Maja //

Hej! Kan inte du lägga ut en video från eran juluppvisning på kulturama? Min lillebror går där och han sa att du och en till tjej sjöng och var jätteduktiga! :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 16:55:08
URL: http://majabuhlmann.blogg.se
Anonym //

Hej! Du ligger etta på blogg.se's mest besökta bloggar! GRATTIS :D

Skrivet 2013-01-06 kl. 17:04:00
Johannaaa //

Hej zaris! Stretchade du på något spec sätt för att bli vig i splitt? Tränar gymnastik och blir fan inte vigare!

Skrivet 2013-01-06 kl. 17:07:37
URL: http://Joas.webblogg.se
Anonym //

Vad väger du? Skit fin blogg, puss

Skrivet 2013-01-06 kl. 17:12:12
Belieber //

Tack för svaren, det var riktigt kul att läsa

Skrivet 2013-01-06 kl. 17:19:49
URL: http://believeonbieber.blogg.se
Fanny //

du har en väldigt fin röst! jag sätter uncover på replay heeelaa tiden!! shitbra jue ;) men jag började nyss följa din blogg oh vill veta var du bor hihih

Skrivet 2013-01-06 kl. 17:20:39
URL: http://fannyhuynh.bloggo.nu
Sofia //

Hej jag har en fråga: Hur hanterar du elaka kommentarer?
Älskar din blogg zara, kram

Skrivet 2013-01-06 kl. 17:21:22
Emma //

hahahaha din humoooor lol!

Skrivet 2013-01-06 kl. 17:39:52
URL: http://emmandens.blogg.se
Emma //

Hur ser Hannas bikini ut från VS? Om den finns på hemsidan vill du länka den då? Din blogg är en av mina favortiter! :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 17:41:46
URL: http://emmaastedt.bloggplatsen.se
Anonym //

hej! musikvideon som du har gjort, är det till uncover eller till en annan låt?
uncover är grym föresten! är det din favorit av dina låtar?
kram

Skrivet 2013-01-06 kl. 17:55:14
Alexandra //

Hur har du gjort för att få en så snygg mage?!?

Skrivet 2013-01-06 kl. 17:58:23
URL: http://alexandraabe.blogg.se
stina //

Måste bara säga att du och Hanna är så sjuuukt fina!!
Och nu till frågan, läser dina föräldrar din blogg? Eller vet dom att du har en? :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 18:09:25
URL: http://stinajohnsson.blogg.se
Maria //

http://marresbloppis.blogg.se/-NY BLOPPIS MED SNYGGA OCH BILLIGA KLÄDER OCH MASSA ANNAT!

Zara du är en grymt skön människa!

Skrivet 2013-01-06 kl. 18:12:34
URL: http://marresbloppis.blogg.se/
Siri //

hej! Jag måste bara säga att du är asgrym! Din röst är bara helt underbar och som grädden på moset så är bara så jävla snygg! :)
Har din syster någon blogg? i så fall, vad heter den?
Kram

Skrivet 2013-01-06 kl. 18:20:46
URL: http://sirisens.blogg.se
Henriette //

Varför fejkar människor att de har 10-15 tusen som de ska köpa väskor och kläder för? Varför frågar de dig vad de ska göra? Skaffa er ett liv..

Skrivet 2013-01-06 kl. 18:27:17
URL: http://justonelikeme.bloggplatsen.se
Felicia //

har hanna kommit upp i pupertetern eftersom hon är så lång? it´s siiiiiiiiiick, så långa och så fina båda två

Skrivet 2013-01-06 kl. 18:28:04
Moa //

Är Hanna din lillasyster?:)

Skrivet 2013-01-06 kl. 18:33:06
URL: http://maviiede.blogg.se
Amanda Gyllenskepp♥ //

Hur kan ditt hår vara så fint?
har du slingat/tonat det nån gång?
vad använder du för produkter & hur kan du hålla det så fint?

Skrivet 2013-01-06 kl. 18:38:40
URL: http://amandagyllenskepps.blogg.se
Cassandra //

Hej just nu kan du vara med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg!! :) Var gärna med och tävla <3 kram

Skrivet 2013-01-06 kl. 18:40:18
URL: http://thereishope.blogg.se
Elin //

Hur lång tid tog det för dig att lära dig gå ner i spagat? Kram <3

Skrivet 2013-01-06 kl. 18:41:13
URL: http://nattstad.se/elinlampi
Alexandra♥ //

JAG HAR EN SKIT VIKTIG FRÅGA!
Jag vill ha en VS bikini men undrar om dom finns i min storlek!
jag är 1.64 i längd och är ganska smal!
vet inte riktigt min storlek men ja..
tror du det finns!?
Det är akuuut snälla svara♥

Skrivet 2013-01-06 kl. 18:45:59
Anonym //

Varför säger du hannapiggy? Söööt

Skrivet 2013-01-06 kl. 18:51:43
Anonym //

Alexandra, varför skulle det inte finnas? finns väl i typ allas storlek om man inte är riktigt tjock.

Skrivet 2013-01-06 kl. 19:02:10
Julia //

Har du och Ludwig haft sex?

Skrivet 2013-01-06 kl. 19:21:25
Julia Sager //

Folk som säger att din låt uncover är sönder-autotunad har verkligen ingen kunskap om musik , och har man vart i en studio så vet man hur det går till ;) låten är grymt bra och du kommer gå långt!

Skrivet 2013-01-06 kl. 19:46:29
URL: http://Http://juuzza.blogg.se
Lina //

Hej! :) Har du kollat in den nya kollektionen av VS-Bikini/Baddräkt? Isf skulle du väl kunna visa upp dina topp 3 favoriter som du skulle vilja ha? :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 19:51:18
Anonym //

Är det hår i din armhåla, haha alltså förlåt jag kan inte sluta jag vet inte men är det de? Du är så perfekt och jag bara undrar, haha förlåååt Zara!

Skrivet 2013-01-06 kl. 19:51:45
Anonym //

ALLTSÅ PÅ SISTA BILDEN MENAR JAG INTE NU LIKSOM HAHA

Skrivet 2013-01-06 kl. 19:53:10
AMANDA //

Det är inte så snyggt och bra att vara så lång, tänk när hon blir 20. Herregud då kommer ju hon bli nog längre en 2 meter haha. Men hon är jätte söt och fin ändå. .... Och dendära tjejen som skrev att hon har fått 10.000/15.000 kr haha, hon vill bara att du ska bli avundsjuk på henne zara hon ljuger som fan, hahaha jag dööör.

Skrivet 2013-01-06 kl. 20:00:48
Emma - Foto och annat skoj! //

Gillar Hanna att sjunga? Om inte, vad gillar hon då?:)

Skrivet 2013-01-06 kl. 20:09:46
URL: http://emmaaaolssons.blogg.se
amanda //

Skulle du kunna skriva lite om Los Angeles t.ex vad det finns för affärer där? Ska åka dit i sommar!

Skrivet 2013-01-06 kl. 20:35:01
Maja //

jag är jätte nära på att komma ner i spagat också men jag blir så sur när jag inte kommer ner helt, har du några tips på några bra stretch-övningar eller något annat bra som du gjorde för att bli så vig?
vill verkligen ha ett svar på denna frågan!
kram, jätte fin blogg verkligen

Skrivet 2013-01-06 kl. 20:41:29
Kungen är här //

Hjääälp mig !!!!
Ska man köpa present till sitt ex ? Skriv i bloggen, tack i förhand :)



http://kingofstockholm.blogg.se





Hjääälp mig !!!!
Ska man köpa present till sitt ex ? Skriv i bloggen, tack i förhand :)



http://kingofstockholm.blogg.se





Hjääälp mig !!!!
Ska man köpa present till sitt ex ? Skriv i bloggen, tack i förhand :)



http://kingofstockholm.blogg.se





Hjääälp mig !!!!
Ska man köpa present till sitt ex ? Skriv i bloggen, tack i förhand :)



http://kingofstockholm.blogg.se





Hjääälp mig !!!!
Ska man köpa present till sitt ex ? Skriv i bloggen, tack i förhand :)



http://kingofstockholm.blogg.se





Hjääälp mig !!!!
Ska man köpa present till sitt ex ? Skriv i bloggen, tack i förhand :)



http://kingofstockholm.blogg.se





Hjääälp mig !!!!
Ska man köpa present till sitt ex ? Skriv i bloggen, tack i förhand :)



http://kingofstockholm.blogg.se





Skrivet 2013-01-06 kl. 20:45:28
louisebiszczak♦ //

grattis du är högst upp på mest besökta på blogg.se nu! :D

Skrivet 2013-01-06 kl. 20:48:46
URL: http://biszczis.blogg.se
Lina //

Hahaha åååh du är så himla GO!!!

Skrivet 2013-01-06 kl. 20:55:32
URL: http://linaeliassons.devote.se
SaraSandin //

Höhö, jag e också 00;a och är 1.68..
Not to be mean men jag kan knappt fatta att du ska bli 17 år.. Ser ut som du e 15 - 16.. p.g.a din längd.. Hehehehehe MEN du är säker mogen inom dig..
Btw. Super fin blogg, kolla gärna in på min.
Kram Saris!

Svar: Jag är 15 :) jag blir 17 nästa år. 2013 fyller jag 16 i December och 2014 (nästa år) fyller jag 17! Tack så mycket! Kram :)
zara

Skrivet 2013-01-06 kl. 20:59:03
URL: http://www.sarasandin.se
Anonym //

jag tycker uncover är sjukt bra verkligen, hur känns det att du ska släppa en egen skiva? :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:02:49
Anonym //

SNÄLLASNÄLLA lägg upp PUSSBILD på dej och Ludwig ^^ !!!!

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:13:28
Klara Anna //

Kan du ge lite tips på vilka affärer man ska gå in i när man är i New York (och även affärens adress om du vet den), ska dit snart och behöver lite tips!

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:15:49
Klara Anna //

Kan du ge lite tips på vilka affärer man ska gå in i när man är i New York (och även affärens adress om du vet den), ska dit snart och behöver lite tips!

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:15:52
Klara Anna //

Kan du ge lite tips på vilka affärer man ska gå in i när man är i New York (och även affärens adress om du vet den), ska dit snart och behöver lite tips!

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:15:53
Klara Anna //

Kan du ge lite tips på vilka affärer man ska gå in i när man är i New York (och även affärens adress om du vet den), ska dit snart och behöver lite tips!

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:15:55
Klara Anna //

Kan du ge lite tips på vilka affärer man ska gå in i när man är i New York (och även affärens adress om du vet den), ska dit snart och behöver lite tips!

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:15:56
Klara Anna //

Kan du ge lite tips på vilka affärer man ska gå in i när man är i New York (och även affärens adress om du vet den), ska dit snart och behöver lite tips!

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:15:59
Julia //

Hur har du fått så fin rumpa? Tränar du den på något speciellt sätt?

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:20:49
Julia //

Hur har du fått så fin rumpa? Tränar du den på något speciellt sätt?

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:20:50
Elsa //

Jag undrar bara, tycker din syster också om att sjunga, och är hon duktig?:) Du är i alla fall superduktig tycker jag!

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:26:27
ida //

Passa på att fråga frågor i min blogg under min frågestund! :)
www.idasahlberg.blogg.se

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:31:44
URL: http://idasahlberg.blogg.se
Nelly Palm //

Vilken VS parfym luktar godast?
Och vad kostar frakten på ett ungefär?
Jag funderar på att beställa en mist och undrar verkligen, tack på förhand <3

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:33:32
URL: http://nellypalm.blogg.ae
Anonym //

Hej!:) var har du köpt dina rosa bikinitrosor?

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:33:42
Sara //

Hola Zara, först jag måste bara säga att du verkar vara en sååå jäkla go tjej!! :D
Men ja jag har en fråga, eftersom att du är född 97, (precis som jag) innebär det ju att du snart ska sluta 9:an och börja på gymnasiet, men var vill du egentligen gå och vilket linje? (något med musik gissar jag på.)
Hoppas du har det gryyyyyymt nice i Thailand!

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:34:11
Anonym //

Hej zara! Om man skulle vilja ta kontakt via mail med dig vart ska man maila då? Kram:)

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:51:04
My Lindblad //

Hej zara, jo jag såg att du tagit bort din kik för jag hade
Skrivit ett litet meddelande till dig och skulle bli så sjukt glad om du svarade. Men finns det något annat sätt om man skulle vilja få tag på dig och prata med dig, och alltså inte genom bloggen utan typ mail. Skulle bli sjukt glad för svar! Herååå 😊👋

Skrivet 2013-01-06 kl. 21:53:41
URL: http://Myemilias.blogg.se
Sara //

hej har du några tips om man ska till London?

Skrivet 2013-01-06 kl. 22:08:26
Ellan //

Såg din bikini bild på weheartit :O

Skrivet 2013-01-06 kl. 22:10:12
Jessica //

OMGGG den elfte frågan!!!! 15 000 för en väska...du skulle kunna köpa en massa med dessa pengar! o du väljer en väska.... DU SKA VERKLIGEN GÅ O LÄGGA DIG! :P

Skrivet 2013-01-06 kl. 22:11:33
Lisa //

Du vet väl att du har grymt många fans som vill bli som dig och träffa dig osv. Du är en förebild till sjukt många, varför ger du bara ingen chans till dom och kontaktar dom eller ge dom råd. Te.x jag, jag vill jättegärna bli en sångare men är blyg och inte vågar ställa mig i en scen som du och sjunga fastän du var mycket yngre än mig. Du är ju en förebild för mig också, för att du är va så modig osv. Folk skulle verkligen uppskatta att få se fig och ge dom en chans

Skrivet 2013-01-06 kl. 22:12:31
Jessica //

Hej Zara! Undrade om du gillar bollsporter. Gör du? Jag älskar i alla fall fotboll! Det e det bästa jag vet!! Men nu på vintern är det ju synd att man inte kan spela fotboll utomhus...Gillar du fotboll?

Skrivet 2013-01-06 kl. 22:14:38
Fatima //

Du är så himla himla vacker :D

Skrivet 2013-01-06 kl. 22:15:35
URL: http://thefashiontist.blogg.se
Sanna //

Hej hoppas du har det bra i Thailand :) skulle du kunna ge några tips på övningar som man kan göra för att bli vig ?:)

Skrivet 2013-01-06 kl. 22:17:21
Jessica...igen //

Du sa en gång att du läser alla kommentarer ...ville ba fråga: Gör du det fortfarande, och är det inte jobbigt? hehe det är ju ofta så många kommentarer

Skrivet 2013-01-06 kl. 22:18:12
victoria //

Okej världens sämsta fråga men när fick du din allra första BH wooop wooop hahah men ärligt talat hur ska man säga elr fråga , vad gjorde du ?

Skrivet 2013-01-06 kl. 22:20:47
Rebecca //

Vill du tatuera dig någon gång? :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 22:25:14
Tina //

Varför följer du ej Chloe på insta??????

Skrivet 2013-01-06 kl. 22:31:51
Bella //

Kan du inte lägga ut mer bilder på dig och Hanna tillsammans? Kanske göra ett videoinlägg tillsammans? Kram

Skrivet 2013-01-06 kl. 22:45:40
Simone //

Kan du lägga ut fler bilder på din syster Hanna? Ni är sjukt lika och skulle vilja se fler för att liksom kunna se hur hon ser ut gemfört med dig hehe

Skrivet 2013-01-06 kl. 23:46:32
URL: http://nattstad.se/simonef
Tjejen:) //

Vilka gymnasiumprogram - och skolor vill du söka till?

P.S Din blogg äger och du är superfin! :)

Skrivet 2013-01-06 kl. 23:46:38
Anonym //

Hehe vad betyder wifey, har försökt googla meeeen hittar inte.. Det är säkert fler som undrar, plus fortsätt med q/a! Jättekul att läsa! Pussisar

Skrivet 2013-01-06 kl. 23:49:40
Hanna //

Hej Zara!
Jag tycker verkligen inte att du ska underskatta sånglektioner! Fem lektioner är ingenting. Att ta lektioner handlar om att greppa och få in en teknik som gör att du kan sjunga mer, längre tid, högre/lägre toner... utan att du sliter på rösten. Sådant tar tid och du måste hålla på länge för att lära dig. Genom att ta sånglektioner lär du dig också att behärska ditt gehör och du får övningar som gör att du utvecklas. Som musiker/sångare kan man alltid prestera lite bättre, då är det din lärares jobb att pusha dig framåt, hitta nya vägar och nya möjligheter. När du själv inte vet vad du kan förbättra kan din sångpedagog ge dig råd. Det är sådant som gör en motiverad. Så mitt tips är att hitta en sångpedagog du gillar och jag lovar att du kommer få ut så mycket mer av din sång än du ens kunnat drömma om.
Lycka till med skönsjungandet! Du är duktig!

Skrivet 2013-01-07 kl. 00:16:41
Emma //

"If you know what i mean" AHAHAHAHAHAHA SÅ SJUUUUUKT KUL, JAG DÖÖÖÖÖR! Älskar dig btw (inte på nått creepy sätt lolz)

Skrivet 2013-01-07 kl. 00:35:56
Mirja //

Hahahaha "Ludwig är lite ledsen för att jag inte är så vig längre.." hahaha så jävla bra, gjorde min dag xD

Skrivet 2013-01-07 kl. 00:42:24
URL: http://mmmirja.blogg.se
maja //

bor du i hammarby sjöstad?

kram

Skrivet 2013-01-07 kl. 00:55:32
Siri //

baaaaaaaaaall!

Skrivet 2013-01-07 kl. 01:02:49
URL: http://www.elizabethh.blogg.se
Clara //

Hahahahah

Skrivet 2013-01-07 kl. 01:09:45
emma //

vad gillar du mest respektive minst med ditt utseende? :)

Skrivet 2013-01-07 kl. 01:23:18
Julia Korecic //

Hello. Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer. Läser din blogg så tänkte kanske du ville kolla in på min?
-Precis kommit igång igen, ny design!!
- Tillbaka blick på mitt 2012.
- Hm's nya spring kollektion, sett den?
- Snart kommer du nyårslöften och inom en vecka åker jag till London.

Skrivet 2013-01-07 kl. 01:56:59
URL: http://www.juuliakorecic.blogg.se
Cornelia //

Du är så fin! Jag har nyligen startat min blogg, in och skriv vad ni tycker. Puss!

Skrivet 2013-01-07 kl. 02:59:29
URL: http://cornelianilssons.se
Milousomocksåärinaiyang //

Vilket hotell bor du på i Nai yang? :) Haha kommer inte leta upp dig bara undrar 😂😂

Skrivet 2013-01-07 kl. 03:46:15
Bellahanna //

1. Vilken är din favorit-bokstav ?
2. Favoritstad?
3. Favoritfärg?
Och när jag ändå frågar, så kan du snäääällla ta foto och visa hur din garderob ser ut inuti Skulle betyda sååååå himla mycket för mig :*

Skrivet 2013-01-07 kl. 11:49:50
Andrea //

Jag har faktiskt sett dig på riktigt en gång! Enligt mig tycker jag att du ser mycket bättre ut i verklighet än på bild. Tolka mig inte fel nu för då blir det lite awkward, men du är självklart fin på bild också. Haha ville bara säga det.

Skrivet 2013-01-07 kl. 14:41:59
URL: http://vgdbror.blogg.se
Lisa //

Haahaha raka amazonarmhåler började göra sent verka det som...hahaha sköjaa ZötiZ:p

Svar: Det är ju en skugga ;) Kraammm
zara

Skrivet 2013-01-07 kl. 20:07:56
jia //

vänta lite nu. jämförde du dig precis med Beyonce? hahaha någon tror lite väl högt om sig själv. rihanna kanske, men hon har ju trots allt också blivit bättre sedan för några år sedan då hon S.Ö.G live. Så, möjligtvis låter du likt Rihanna, men alltså, varken röst-, teknik- eller talangmässigt är du i närheten av beyonce, sorry.

Skrivet 2013-01-08 kl. 12:58:30
Ellen //

Kan du ta kort på ditt rum?
Vad hade du på dig på skolavslutningen?
Vilket är ditt favorit märke just nu?
Mitt är vicktoria's secret & Hollister
Har du pool? Eller har Ludwig de?

Skrivet 2013-01-12 kl. 10:03:50
tilda //

är hanna 00:a??

Skrivet 2013-03-07 kl. 17:13:30
Ann <3 //

Hej Zara larsson. Jag älskar Victorias street men jag har en gigantisk stor talang jag sjöng så att en tjej som hatar musik älskar mig!! jag vill göra utbe. Skr som att skriva autos nnada problem loooooooooooooooove Annie xxx

Skrivet 2013-05-11 kl. 10:20:09
Anonym //

Hur kan du ta upp bener i luften vad gör du hur gör du?


snälla svara

Skrivet 2013-07-06 kl. 15:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0