Q/A

Bor du inte långt från Ludwig i så fall när ni börjar i gymnasiet hur ska ni träffas om ni inte går i samma skola?
 
Nej, vi bor 20 min ifrån varandra så det är ju inte så farligt. Vi brukar väl träffas 4-5 gånger i veckan och han bor ju bokstavligen hos mig varje helg så det blir ju ingen skilnad eftersom vi inte går i samma skola nu heller! Vi kommer ju träffas exakt lika ofta som vi gör nu oavsett vilken skola vi väljer, men kanske att vi båda måste plugga mer! 
 
 
 
Kan du lägga upp accorden till Uncover!
 
Haha tyvärr kan jag ju varken spela gitarr eller piano och har ingen aning om noter eller ackord, soorryyy..
 
 
Kommer dina låtar komma ut på spotify snart?
 
Dom kommer när min EP kommer, alltså den 21a Januari, nästa vecka! 
 
 
Vilken modell på primeboots har du beställt?
 
 
Jag har domhär ↓ som jag fick i födelsedags present. Nu är det lite för kallt för att använda dom tycker jag, men i vår kommer jag säkert att bo i dom! 
 
 
Var du på öppet hus på Östra Real idag?
 
 
Neeeej! (frågan skriver igår) Alla mina kompisar var där, men jag var så hiiimla trött och ful och orkade inte och jag känner att jag vet det mesta om den skolan så jag var med Ludwig i stället. Mycket mer värt!
 
 
Vore sjukt Nice om du svara, eftersom du är 97a ska du ju välja gymnasium, vilka skolor har du funderat på? Du lär väl gå nån estetskola, rytmus kanske?
 
 
Ja det ska jag, och jag har verkligen iiiingen aning haha. Lite jobbigt... Den där SYV-snubben man fick prata med gjorde mig bara ännu mer förvirrad över vad jag ska välja! Jag tvekar på estet helt ärligt, men jag ska absolut söka till allt! Rytmus, Södra Latin, Viktor Rydberg, Östra real, Hermods, EG, Norra real, Värmdö osv haha jag ska söka ALLT och vet inte vad mitt första val blir än! 
 
 
Vad sött lillfinger haha
 
Hahaha om du menar Hannas? hahaha åh jag vet! Det ser ut som en liten daggmask. Jag råkade klämma hennes högra hand i en dörr när hon var liten och nageln och toppen på fingret ploppade av. Det var givetvis inte med flit utan jag råkade stänga dörren när hon hade sina fingrar i hörnet vid gångjärnen. Det som knippsades av var för litet för att sätta på igen på liiillaa Hannapiggy.. Nageln växte ut en litenliten bit igen även fast den biten egentligen var av och ingen tänker på det så mycket haha vad kul att du la märke till det. Jag är inte elak och skrattar men jag älskar det fingret och jag var som sagt 4 när det hände. 
Hannapiggyy..
 
 
 
 

ELSA //

Haha vad gullig!

Skrivet 2013-01-16 kl. 18:16:12
URL: http://elsakarlstrom.blogg.se
Fanny //

nice blogg! feel free too check out mine! hah men jag har en fråga .. några bra filmer som du rekommenderar? har sjukt tråkigt ..

Skrivet 2013-01-16 kl. 18:21:43
URL: http://fizzy.devote.se
Sofia - foto & vardag //

vilka är dina favoritaffärer i Sverige? :) (alltså inte VS, mm.)

Skrivet 2013-01-16 kl. 18:23:47
URL: http://sofiaekbrg.blogg.se
Anonym //

Hej! Jag undrar vilken stad du bor i???????

Skrivet 2013-01-16 kl. 18:24:26
Emma //

Ackorden till uncover är: Bm G D A.
Samma genom hela låten och så är det upptakt i början så "bm" ska vara när man sjunger "sees" :)

Skrivet 2013-01-16 kl. 18:24:44
URL: http://emmandens.blogg.se
Cayman17 //

Hmmm, Zarish Hannish Larssonish ...

Skrivet 2013-01-16 kl. 18:26:58
emma //

jag vill verkligen med ha primeboots men de är så dyrt så vet inte om jag riktigt kommer ha råd med det... men om så undrar jag va du tycker om höga (som du har) eller mitten modellen? Visst nu hr du långa men va är mest användbart?

Skrivet 2013-01-16 kl. 18:46:41
URL: http://erosens.devote.se
Elise //

vilken kategori ska du söka till till rythmus?
jag ska nämligen också söka dit:)
vore grymt om du svarade!

Skrivet 2013-01-16 kl. 18:52:27
Alva ♥ //

HAHAHAHAHA, stackars Hanna ♥ XD

Skrivet 2013-01-16 kl. 19:35:30
URL: http://alvathysell.blogg.se
Modella //

Hej Zara, jag vill bara säga att jag har vänner som går på Söndra Latin och jädrar vilken nice skola!! Dock går dem inte estet utan andra linjer där men hela skolan har grymt sköna lärare och alla linjer gör saker tillsammans. Massa trevliga events och grejer har dem, dock så behövs höga betyg och så men tvekar inte på att du inte skulle klara att komma in. Själv är jag 96:a och vet hur krångligt valet är, men jag hoppas att du finner någon skola som passar dig och där du trivs, hehe om du älskar djur eller vill ha sköna lärare så kika in djurgymnasiet i liljeholmen, en massa spännande i skolarbetet! Kram

Skrivet 2013-01-16 kl. 19:40:45
URL: http://modella.blogg.se
Anonym //

Är du intresserad av Blackebergs gymnasium? :)

Skrivet 2013-01-16 kl. 19:58:05
nicole //

hej, det vore hur snällt so helst om du ville lägga upp en bild när du har dina primeboots på dig, har tänkt att beställ men vill se dem på någon innan :D

Skrivet 2013-01-16 kl. 20:12:52
Anonym //

Jag fyller år när din Ep släpps, vilken födelsedags present!

Skrivet 2013-01-16 kl. 20:57:53
URL: http://nattstad.se/alicemolin
Vendela //

Gå på södra latin! Mer musik kan ju inte skada, det är liksom alltid kul & relativt lärorikt även om du kan sjunga.
Då kanske du kan lära dig vad för ackord dina egna låtar har också :)

Skrivet 2013-01-16 kl. 21:05:46
URL: http://www.vendelan.blogg.se
ANONYYM //

Vilken linje ska du gå på? :)

Skrivet 2013-01-16 kl. 21:11:10
Florina ♡ //

kul o läsa svaren :)

Skrivet 2013-01-16 kl. 21:19:43
URL: http://artbyflorina.blogg.se/
Anonym //

Kan inte du och Ludwig göra en videoblogg tsm?

Skrivet 2013-01-16 kl. 21:39:36
Clara //

Hej!
Haha måste bara säga det här! Din söta lilla syster har vart hemma hos mig i Uppsala. Hon var med min barndomskompis som har sommarstuga hemma hos mig! Alva heter hon... Hehe var bara tvungen att säga det:p det roliga var att jg visste inte det från början, så jag ba: du är jättelik zara Larsson. Hanna ba: det är min syrra! Så sjukt roligt! Ser upp till dig till 1000:)

Skrivet 2013-01-16 kl. 21:53:02
Emelie //

Hej! Jag undrar bara om du skulle kunna berätta vad du vet om Hermods? Jag funderar på att söka dit men är lite rädd att det ska vara en "överklass"skola eftersom den ligger på Östermalm. Tror du det?
Du har värsta drömutseendet och verkar vara jättesnäll!

Skrivet 2013-01-16 kl. 22:24:35
Zarafan1 //

Ska du gå på VRG gymnasium i Djursholm om du vet vad det är?
:)

Skrivet 2013-01-16 kl. 22:47:31
Edith //

"Haha tyvärr kan jag ju varken spela gitarr eller piano och har ingen aning om noter eller ackord, soorryyy.."

Helt säker på att du lagt upp ett videoklipp där du sjunger en cover och så ser det exakt ut som att du spelar piano till!!! En av dina senaste covers tror jag men kan inte hitta den. Var det bara för att det skulle se snyggt ut då? :)

Skrivet 2013-01-16 kl. 22:54:29
URL: http://dithphoto.blogg.se
Alexandra //

Hur mycket kostade bootsen? Och vart köpte du dem? :)

Skrivet 2013-01-16 kl. 23:10:17
URL: http://alexandraabe.blogg.se
Melanie //

Åh vill verkligen ha primeboots men tycker du att det är värt pengarna att köpa de? För jag funderar på att köpa dom men är inte säker! :)

Skrivet 2013-01-16 kl. 23:37:35
URL: http://iims.blogg.se
ELSA //

Fin blogg! Titta gärna in på min om du får tid :))

Skrivet 2013-01-17 kl. 09:53:52
URL: http://www.svenssoneelsaa.blogg.se
Josefin //

Nu är det sista chansen att anmäla sig till Veckans blogg. Gå in och anmäl dig nu! :)

Skrivet 2013-01-17 kl. 11:36:45
URL: http://ofeliajosefin.blogg.se
Anonym //

vad tycker du om isak danielson?

Skrivet 2013-01-17 kl. 14:01:19
Ida //

Hej!
Jag vill börja med att säga att jag har inte läst din blogg så länge hittade nämligen den på Blogg.se och sedan har jag läst den 100 per dag!! Sjukt bra!!! Men till frågan jag vill ställa till dig, det var en fråga som du besvarade på i inlägget här uppe och då så frågade den personen "kommer dina låtar ut på spotify" då till min fråga vad heter dom och vad kan jag söka på dom om jag vill lyssna på dom? Vill självklart lyssna på dom!! Kan inte du göra en länk eller något när dom kommer ut, skulle vara as kul!!
Kram!!

Skrivet 2013-01-17 kl. 14:34:01
Anonym //

Hej! Skulle vara kul att få svar på denna frågan! Har tänkt på det länge.. Hur blir din mobil när du lägger ut en bild på insagram? Den borde bli söderbombad med likes?! Kommer det alltid noteringar om någon gillar? Eller loggat du ut eller vad gör du? Hha... Kram!

Skrivet 2013-01-17 kl. 14:43:57
Sofie //

http://www.facebook.com/zaralarssson är detta du eller fejk?

Skrivet 2013-01-17 kl. 14:46:55
Anonym //

Hej, jag har lite frågor till min engelskauppgift om dig.
1. Vem har skrivit låten Uncover?
2. Vilket skivbolag "tillhör" du?
3. Fanns det en anledning till att Uncover skrevs?
4. Hur många unika besökare har din blogg?

Jag kanske kommer med fler frågor sen, förlåt ifall jag är irriterande. Sjukt tacksam för svar!! :)

Skrivet 2013-01-17 kl. 15:36:30
HANNA //

riktigt snygga stövlar!

Skrivet 2013-01-17 kl. 16:20:42
URL: http://hannalovisasol.se
Anonym //

tycker du mellanhöga primeboots är snygga?

Skrivet 2013-01-17 kl. 16:31:32
Jenny //

Hej!
Undrar bara vem Ludwig är? :)

Skrivet 2013-01-17 kl. 16:48:34
URL: http://eklundjennys.blogg.se
Nichole //

Kommer du göra en ny låt snart?❤

Skrivet 2013-01-17 kl. 19:13:50
URL: http://Cheerleadiinggirl.blogg.se
Rebecca //

Jag har en fråga, skulle du vilja lägga ut en video där du sjunger delirius eller vad den nu heter som danny sjunger. För jag tror att du kan sjunga den låten grymt bra!
/becca

Skrivet 2013-01-17 kl. 23:17:00
Amanda Nilsson //

Snälla jag har en fråga som jag har tänkt på väldigt länge och det är hur kom du in på talang och hur gick allt till? :) kram

Skrivet 2013-01-18 kl. 12:57:13
Anonym //

Den kommer ut på min födelsedag! Kul.
Jag älskar pläp.

Skrivet 2013-01-18 kl. 15:29:57
Anonym //

Åh vad gulligt, stackars Hanna haha! <3

Skrivet 2013-01-19 kl. 10:49:47
Anonym //

Ja jag menade Hannas, åh stackarn! <3 kraaaam! Älskar in blogg, den är så himlaaa mycket bättre än typ kissies, kenzas osv...haha :)

Skrivet 2013-01-19 kl. 10:51:57
Lanja - www.lanjas.com //

ÄLSKAR SKORNA

Skrivet 2013-01-20 kl. 13:15:54
URL: http://lanjas.com
niklas //

<3

Skrivet 2013-08-22 kl. 12:31:57
URL: http://www.nattstad.se/nickecooool
Nasreen //

jag är ett stort fan! zara jag älskar dig, dina låttar och din röst. hoppas jag får svar på denna fråga. jag har en musikläxa som jag skulle göra under jullovet och jag ska skriva om dig. eftersom du är min favorit artist. jag undrar om du har skrivit låtarna själv?
eller är det nån som har hjälpt dig? och så vilken musikstil du använder? jag är inte direkt 100% om det är pop eller inte så jag frågar ändå! om jag hade fått svar skulle det betda jätte mycket och jag skulle bli jättteeeee glaaad! älskar dig

Skrivet 2014-01-02 kl. 14:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0