lite frågor och svar

Hur var det på Lundsberg?
 
Det var sååå bra! Jag blir jättesugen på att börja där, men jag vill samtidigt inte lämna musiken, Ludwig, Familjen och alla vännerna här hemma. Skolan var exremt bra, toppklass! Så nu åkte jag dit och fick en egen uppfattning om skolan och jag kan bara säga att den uppfattning var långt över förväntningarna! 
 
 
Är Victoria´s secret normala i storleken?
 
Mjaaa, liiite små måste jag säga att dom är. Jag skulle kanske tagit S på underdelen istället för XS, men men. Jag har 32 B vilket motsvarar 70 B och som sagt, lite små men jag tycker det stämmer rätt bra ändå.
 
 
Vart kommer den blusen ifrån?
 
Det är Paulinnes mammas hahahah och lappen sitter tyvärr inte kvar! Den är en virkad kofta, sååå söt! Jag kände inte igen den imorse och sen när jag kom till skolan kom jag på att den var Evas haha.
 
 
brukar du och Ludwig ofta småbråka? Att ni liksom bråkar ganska ofta men över småsaker..? och blir ni ofta arga på varandra? Jag har själv pojkvän och vi har varit ihop i snart ett halvår och vi gör det här ganska ofta.. tips?
 
Nej, vi bråkar väldigt sällan! Vi bråkade hela tiden förrut haha men nu är vi bara snälla mot varandra och om vi tjaffsar tar det max en kvart tills vi blir sams igen. Vi blir aldrig irriterade på varandra gällande småsaker, det tar så mycket energi och jag känner ju Ludwig så pass bra att jag förstår om han är trött även fast han inte säger det och då vet jag att det kanske inte är rätta tillfället att ha en diskussion eller skojretas haha. Prata igenom vad det är som gör att ni stör er på varandra och varför ni börjar tjaffsa. 
 
 
Haha vilken buss tog du (i Huddinge)?
 
Vistaberg! 
 
 
Älskar ditt hår. Har du klippt dig nyligen?
 
Tack så mycket! Nej, jag hade plattat håret på bilden hihi.
 
 
vart köpte du dina uggs? 
 
Mina sysslingar köpte dom i UGG's butiken i USA.

Anonym //

Fiiiiin du är!

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:19:33
Thea //

Jättekul när du svarar på frågor;) läs gärna min blogg om min prao på en restaurang i Köpenhamn!:)

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:20:03
URL: http://Theawerr.blogg.se
Anonym //

När du säger lundsberg menar du då internatskolan

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:21:22
Anonym //

Kan du inte fråga henne vart koftan kommer ifrån? :)

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:22:33
Kajsa //

Du är sjukt fin och din blogg är super bra!
Önskar verkligen att jag hade en sångröst som du!!

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:23:35
URL: http://kajsaperssonn.blogg.se
★ f e l i c i a ★ //

såg på spotify (där i sidan du vet där man kan se vad ens vänner på fb lyssnar på) att du hade lyssnat på en låt som heter "Time" med Hans Zimmer. och jag menar veeeeeerkligen absoluuut INGET taskigt eller bitchigt utan jag undrar bara varför du lyssnar/lyssnade på den även fast dm inte sjunger något? :)
haha väldens randomaste fråga men jag bara undrade för .. a jag vet faktiskt inte ens varför jag undrade :)

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:25:27
URL: http://hejfeliciaa.blogg.se
ELSA //

Så snygg du är människa!!

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:25:51
URL: http://elsakarlstrom.blogg.se
Stina //

Hej! Jag älskar din blogg och du sjunger helt fantasiskt bra!!! Kanske en lite konstig fråga men vad är egentligen illuminati? såg att du hade fått någon fråga om det i din musikvideo och fattar inte vad det handlar om. Kram!

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:28:14
Sara //

Hur länge har du och Ludwig varit tsm? :)

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:31:56
URL: http://sarawiklund.blogg.se
Lovisa //

Vad tycker du om Justins nya album, Believe Acoustic och de nya låtarna, I would, Yellow Raincoat och Nothing like us? :) hihi.

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:33:49
URL: http://lofah.blogg.se/
Carro //

Hej! Har du något tips på snygga väskor? Kram!!

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:35:01
Paulinne //

HAHAHA! JUSTE jag glömde fan den hos dig i somras... xD trodde den var all gone ;)

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:36:45
URL: http://paulinne.blogg.se
Anonym //

Vart ligger Lundsberg ? Måste du flytta för att gå där ?

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:40:54
Anonym //

Vad tycker du om justin bieber ? :)

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:51:55
Anonym //

Ofta du vill gå på lundsberg? För du menar väl internatskolan? Det är väl hur tråkigt som helst att byta skola och sen när du kommer tillbaka kommer du ha världens hybris bara för att du gick på lundsberg. Och ja dom kanske har bra utbildning men föräldrarna skickar sina barn ditt för att dom umgås med typ fel folk och så. Snälla byt inte till den!!!

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:52:29
Anonym //

Värsta rikemans skolan, byt inte!

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:53:22
Fotomani //

prata lite om din musikvideo

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:54:06
URL: http://blogg.arbetarbladet.se/fotomani/
Vendela //

Väldans snyggt med plattat hår! Vill jättegärna se ett inlägg när du snackar om musikvideon, om du är nöjd, vad du skulle kunna gjort bättre, osv :)

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:54:47
URL: http://vendelan.blogg.se
Linda //

Bor Ludwig i vistaberg eller? Vart i huddinge bor han?

Skrivet 2013-01-29 kl. 20:56:28
Sofia //

Bra svar :-)

Skrivet 2013-01-29 kl. 21:02:37
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Maja //

Fint hår :)

Skrivet 2013-01-29 kl. 21:03:08
URL: http://photomiss.webblogg.se
Anonym //

Hur många läsare har din blogg?

Skrivet 2013-01-29 kl. 21:27:50
Ella //

Hej Zara! Jag har verkligen ett big probleemmm! Jag har länge haft kontakt med en killkompis, och jag trodde först att vi var mer än vänner..Men på senaste tid har han inte svarat när jag varken ringt/sms:at honom. Som om han bara skiter i mig? Men grejen är att han ALLTID är jätte gullig när vi väl pratar, men inte nu? Han svarar aldrig längre, han sa förut för ett tag sedan att det är bara att ringa/smsa om det är något jag finns ALLTID för dig. Det är bara att ringa mitt i natten och jag svarar! Han har jätt mig komplimanger, och han gillar mig fast jag vet inte om han gör det på ''det sättet'' han sa också förut att han inte har tid att svara ibland, eller att han glömmer bort och att han har väldigt mycket att göra med skolan osv...Men hur tänker du kring det här? Vad skulle DU ha gjort? För liksom det är inte lätt att bara släppa en person som betyder allt för en...men skulle du strunta i honom tills han tar kontakt (vilket kan ta lång tid tror jag) eller ringa/smsa tills han verkligen svarar, för jag vill ju inte vara för på heller, han har ju mycket att göra, men jag mår rikigt dåligt över det, jag kan ju knappt få tag på honom vad jag än gör, och vi går inte på samma skola heller..så det är svårt! Men snälla Zara, hjääälp mig! Ge mig ditt bästa råd till mig, behöver det verkligen! <3

Skrivet 2013-01-29 kl. 21:29:54
Emelie Petersson //

Den koftan var super söt :-)

Skrivet 2013-01-29 kl. 21:36:53
URL: http://syrum.blogg.se/
Nicke //

Du kan ju fan inte börja på lundsberg!!! Vidrigare skola finns ju inte. Bara överklassare med fötterna lång över jorden. Dessutom äckligt stelt och kamratfostran som innebär att äldre elever misshandlar yngre. Vem fan vill gå på en sån skola? :@! Från att ha sett dig på tv när du var 10 år känns det jävligt sorgligt om du ska sluta upp som en stel hjärntvättad överklassunge.

Svar: Man ska inte prata om saker man inte vet någonting om.
zara

Skrivet 2013-01-29 kl. 22:05:31
Nicke //

Förövrigt är du hur jävla snygg som helst, men det vet du ju självklart redan.

Skrivet 2013-01-29 kl. 22:06:17
Catte //

Ungefär hur mycket kostar uggs i usa?

Skrivet 2013-01-29 kl. 22:23:42
Fanny //

Men hur blir det med musiken om du börjar på Lundsberg? Är du beredd på att ta en paus med den nu när din karriär precis har börjat ta fart eller tror du att du kommer hinna med den också? :/

Skrivet 2013-01-29 kl. 22:24:28
JUNITJEJ //

Kul att läsa dina svar!

Skrivet 2013-01-29 kl. 22:30:53
URL: http://www.junitjejen.se
Lisa //

Skulle du tycka det var jobbigt om man kom fram och ville ta en fanbild med dig? Älskar diin blogg och din röst kram!<3

Skrivet 2013-01-29 kl. 22:41:15
Hannes wennströ //

när du var på lundsberg, vet du om det fanns en tjej som hette elsa kinch? i så fall vad tyckte du om henne?

Skrivet 2013-01-30 kl. 12:28:24
Emma //

när du var på lundsberg, vet du om det fanns en tjej som hette elsa kinch? i så fall vad tyckte du om henne?

Skrivet 2013-01-30 kl. 12:29:26
marie //

har du tips om träning o kost, det skulle jag vilja behöva! kram!

Skrivet 2013-01-30 kl. 17:26:40
URL: http://liveyoungforever.blogg.se
Dafina //

Hej zara jag gillar dig mycket du är så fin

Skrivet 2013-01-30 kl. 18:44:25
Dafina //

Var nånstans bor du i Sverige?

Skrivet 2013-01-30 kl. 18:46:30
Klara //

Heej Zara! Menar du Lundsberg internatskolan? För isf rekomenderar jag VERKLIGEN att du googlar lite på saker som "pennalism" osv på den skolan. Har hört sååå mycket skit om den skolan, och mycket av det skrämmer mig verkligen! Saker som att det är kamratuppfostran, de äldre eleverna har tvingat de yngre eleverna att slå varandra blodiga, tvingat in dem i duschar och sedan filmat och bara massa sjuka grejer.. ja, u name it.. Men läs lite om den skolan, det är faktiskt rätt intressant.. Haha kram!

Svar: Det du skriver är saker du har HÖRT. Nej, det finns ingen kamratuppfostran på Lundsberg. Jag åkte ju själv dit och jag tyckte det verkade jättebra!
zara

Skrivet 2013-01-30 kl. 21:43:45
- //

är det bara dryga överklass barn på lundsberg? & tror du att om man är medelklass att man skulle passa in där? haha, jätte tacksam för svar!

Skrivet 2013-01-30 kl. 21:52:13
Joe Black //

Lundsberg må ha bra utbildningar och det ser bra ut att ha gått där på papperet, men de är ju kända för sin kamratuppfrostran och pennalism. Misshandel, mobbing, ungdomar som till och med fått kvastskaft uppkörda i arslet etc.

På internat blir man utsätt för sådant på ett annat sätt än på vanliga skolor då man på dessa är tvungen att även bo under samma tak som sina plågoandar och sova i rummet brevid mobbaren. Tycker du helt klart borde välja en annan utbildning.

Skrivet 2013-01-31 kl. 05:50:31
URL: http://alkoholromantiker.blogspot.se
Anonyn tjej //

heeej zara! ville bara säga att ditt val ett inte börja på lundsberg var nog ett av de bättre besluten i ditt liv. Har haft tre kompisar som gått där. Två av tre vantrivdes på grund av den väldigt hårda och spända stämningen bland eleverna (främst bland tjejerna), min tredje kompis vantrivdes inte, men hon slutade på grund av att flera lärare straffat henne på kränkande sätt. så smart val!:) lycka till med din musik fining, du är grym. och håll dig låååångt bort från lundsberg;)

Skrivet 2013-02-01 kl. 22:50:52
Johan //

Går själv inte på just Lundsberg men går på internat.
Personligen tycker jag att det är hur bra som helst! Sammanhållningen och stämningen i klassen blir helt sjukt bra när man bor med varandra, en enda stor familj av vänner helt enkelt =)

Skrivet 2013-02-02 kl. 17:55:46
URL: http://boysdontblog.blogg.se
Ayse //

Jag älskar ditt blogg jag läser varje dag ditt blogg, jag undrar om du kommer vara med i något reklam

Skrivet 2013-02-02 kl. 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0