queen b

Beyoncé.
 
Det finns ingen som du. Det finns ingen som Beyoncé. Jag förstår om du inte förstår vad jag pratar om, jag förstår om du tycker jag är galen som sitter ensam i mitt rum och gråter bara för jag älskar denna person så mycket. Jag vet också att det finns dom som vet exakt vad jag pratar om, som också lyssnar på sin idol 24 timmar om dygnet, som har posters istället för tapeter och som sparar och längtar efter att få se sin insiration, sin stora kärlek live. 
 
Hur sjukt egentligen. Att en person jag inte ens känner kan jag älska så jag blir helt skakig och mitt hjärta bultar så hårt att det nästan hoppar ur min bröstkorg. Hur hennes låtar får fram känslor som bara min pojkvän kan få mig känna. Hur jag känner adrenalinet pumpar i mig när jag spelar hennes låtar på högsta volym och hur fruktansvärt förbannad jag kan bli om någon föröker prata med mig samtidigt. Hur jag nästan kan bli avundsjuk på om någon annan gillar henne, för det känns som hon är min. Jag har tagit på henne, jag har kramat henne, jag har gråtit och skrattat framför henne. Hon har tänkt på mig. När vi stod där och pratade och jag grät var det mina ögon hon såg in och just dom minutrarna var det mig hon tänke på. Jag älskar henne. Jag älskar Beyoncé. Hon är min inspiration till det jag gör. Jag ska också stå där en dag. Jag ska stå där en dag. Jag är inte galen. Eller det kanske jag är. Jag är galen i Beyoncé. 
 
#1 in 75 countries, without promotion. Slay 'em.
 

Nellie //

Jag vet precis hur du känner Zara! Känner precis likadant. <3

Skrivet 2013-12-13 kl. 19:50:31
Hanna //

Känner likadant fast för min idol MJ <3

Skrivet 2013-12-13 kl. 19:52:08
Malin //

Förstår exakt hur du känner dig, jag är precis lika dan!
Fast jag älskar Lady Gaga <3

Skrivet 2013-12-13 kl. 19:59:12
Anonym //

asså jag får panik!!! vart hittar man albumet letat överallt känns det som, känner mig eb

Skrivet 2013-12-13 kl. 20:02:20
30 days of sri lanka //

Du ska veta att det troligtvis finns kvinnor eller män i olika åldrar som önskar att de var som dig. Du är enormt duktig!! / Emelie

Skrivet 2013-12-13 kl. 20:13:16
URL: http://srilanka.blogg.se
sten är gott //

Åh jag vet precis hur du menar, skillnaden är att jag förmodligen aldrig nånsin kommer få träffa honom... :(

Skrivet 2013-12-13 kl. 20:13:36
Emiliapiggys / zaralarsson_fanclub //

Fan så jävla bra text ❤️ Men så som du beskriv Beyonce, så är det för mig om dig ❤️ Fast att jag inte kommer stå där för sjunga är inte det bästa jag vet xD❤️❤️

Skrivet 2013-12-13 kl. 20:16:26
Ida //

----> Du är beyonce för mig, om du förstår. GRÅTER ibland för jag så gärna vill träffa dej. <3 Du är min idol, min hjälte när jag är ledsen. Du är säkert jätte-
Snäll
Omtänksam
Trevlig
Kram Ida

Skrivet 2013-12-13 kl. 20:39:41
Sandra //

BEYONCÉ ÄR FUCKING MIN!!!

Skrivet 2013-12-13 kl. 20:40:33
Malin //

Superfint skrivet! :)

Skrivet 2013-12-13 kl. 20:44:09
URL: http://glossfashion.com/candie
Johannaholmqvist@insta //

Jag förstår. Jag förstår precis vad du menar! Enligt MIG så finns det ingen som henne, hon är så omänsklig duktig. Hon levererar gång efter gång och jag får fortfarande rysningar när jag lyssnar på hennes gamla låtar som spelas flera timmar om dagen i minna öron. Hur många gånger jag har gråtit över henne, när hon stod några meter framför mig den 29maj och sjöng, när man bara lyssnar på hennes musik eller idag när hon släppte sitt album. Det är helt sjukt! Jag tror du fattar grejen haha.. QueenB

Skrivet 2013-12-13 kl. 21:28:29
Anonym //

Haha, förlåt men du kommer aldrig att bli som Beyoncé eller ens komma i närheten av henne. Queen B is one and only.

Svar: Vi får väl seeeeee
zara

Skrivet 2013-12-13 kl. 21:32:46
Alice //

Vet EXAKT vad du menar med det!! Jag avgudar jennifer lawrence och blir helt hyper när någon ny film med henne kommer ut haha

Skrivet 2013-12-13 kl. 21:40:13
URL: http://alicesstenegard.blogg.se
isabella //

ser sändningen från nobelkonserten, du var grym!

Skrivet 2013-12-13 kl. 22:04:36
URL: http://blackfall.blogg.se
Hanna S //

Känner precis likadant, fast för Ariana. Jag kan också bli avundsjuk och typ förbannad om någon annan tror att dem gillar henne lika mkt som jag gör. Jag älskar henne så att hela jag ryser <33

Skrivet 2013-12-13 kl. 22:08:08
A. //

Såg just ditt framträdande på fredpriskonserten. Var lite skakigt i början, but damn girl, you did goooood!

Skrivet 2013-12-13 kl. 22:08:27
Malin A. Fridh //

Såg dig nyss på fredspriskonserten, och all eloge till dig för att stå där framför så många människor och sjunga så otroligt bra! Jäklar, du är grym, på riktigt

Skrivet 2013-12-13 kl. 22:09:16
URL: http://scripturient.blogg.se
Belinda //

Jag såg också just ditt framträdande på nobelkonserten. Du borde vara väldigt stolt över dig själv. Så ung som du är och ändå klarar av att göra något sådant framför så många människor! Det är det inte många som skulle. Otroligt bra gjort!

Skrivet 2013-12-13 kl. 22:28:35
Anonym //

Känner exakt samma sak med Justin men jag lnskar att de som inte kände såhär fattade och inte tycker man är dum i huvudet eller inte bryr sig

Skrivet 2013-12-13 kl. 22:38:32
Anonym //

Jag såg precis ditt framträdande på fredpriskonsterten, och nu sitter jag här igen. Låter fingrarna arbete samtidigt som låter känslorna sprudla. Jag sitter här igen, och skriver ett av mina såååååå många patetiska meddelande, i hopp om att ni ska se. Du och Justin Bieber. Ni är så långt borta från mig, samtidigt som ni är två av dom som ligger närmast hjärtat. Det spelar ingen roll om ni är 1000 mil ifrån mig eller om ni promenerar i min hemstad. Jag älskar er. jag älskar er så himla mycket. orden räcker inte till

oavsett hur mycket folk säger åt mig att ni aldrig kommer se. ni kommer aldrig märka. ni kommer aldrig följa mig på twitter och chansen att jag kommer få stå där bredvid er och ta emot en kram, blir mindre och mindre för varje dag som går. Samtidigt som insidan gråter, så finns det hopp. jag vill aldrig ge upp. jag kommer aldrig ge upp. Jag ska också stå där en dag. En dag ska jag ta emot en fram från dig, och från Justin. Jag ska stå där en dag. en dag ska jag står där.

Zara. ditt framtränade var magiskt. Jag fick gåshud över hela jäkla kroppen. Varenda hår ställde sig efter typ första tonen. Du är sjuk. du är galen. du är så fruktansvärt bra. Jag förstår inte. Snälla förklara. du är bäst. du är otrolig. magisk. du är obeskrivlig, och för mig är du perfekt och flawless.
"Jag ska stå där en dag." ja en dag kommer du stå där. Jag vet det. jag tror på dig.

Skrivet 2013-12-13 kl. 22:48:14
Jan //

Förlåt men du sög på tv ikväll

Skrivet 2013-12-13 kl. 22:52:33
Anonym //

Kollar du någonsin på videos från när du var typ tio? som i den här när du var i USA med Laila Bagge? åh du var så söt. Har du kvar Mileys autograf? xoxo
http://www.youtube.com/watch?v=sAV1NUnAdNw

Skrivet 2013-12-13 kl. 22:53:34
Vilma //

Jag älskar också Beyonce! :)

Skrivet 2013-12-13 kl. 23:01:34
URL: http://www.wattpad.com/story/10488493-one-dream
Anonym //

guu nu såg jag att mina kommenterar va borttagna vill bara klargöra: de var till signaturen Jan!!!! inte till dig zara!!
eeh aja hoppas du nt trodde de var till dig PoK

Svar: Hahaha jaahaaa jaja jag tycker bara det var onödigt! Puss
zara

Skrivet 2013-12-13 kl. 23:14:26
Aya //

Hon är fett grym!
Du är också det, älskar dina låtar!<3 #LOVE

Skrivet 2013-12-13 kl. 23:23:22
URL: http://nattstad.se/aya99
Sara //

Som Gaga för mig <3

Skrivet 2013-12-13 kl. 23:32:21
Anonym //

Du är galen... Såå mycket som du gillar byonce gillar jag dig! ❤️

Skrivet 2013-12-13 kl. 23:35:29
HOLLYWOOD DREAM //

Det finns något drag i hennes ansikte som liknar ditt! hehe

Skrivet 2013-12-13 kl. 23:44:31
URL: http://hollywooddream.blogg.se
lol //

Men snälla det är beyoncé vi snackar om, du kommer inte vara där en dag.

Skrivet 2013-12-14 kl. 00:01:41
lol //

Men snälla det är beyoncé vi snackar om, du kommer inte vara där en dag.

Skrivet 2013-12-14 kl. 00:01:48
inte din //

BEYONCÉ ÄR MIN!!!!!!

Skrivet 2013-12-14 kl. 00:03:34
Frida //

Har aldrig känt så men det är sjukt häftigt att folk gör det tycker jag!!

Skrivet 2013-12-14 kl. 03:45:46
URL: http://fridaranden.blogg.se
Selma //

Håller fullkomligt med dig. Hon är mer än bara en artist. Hon är en stjärna. Hon gör min dag<3 Älskar henne!

Skrivet 2013-12-14 kl. 10:43:26
Amanda<3 //

Super gulligt skrivet!❤❤❤❤ så är du för mig, det finns ingen bättre än dig!

Skrivet 2013-12-14 kl. 11:15:02
Anonym //

hon låter inga fula bilder publiceras på henne. Hon styr ALLT. hon producerar sina EGNA dokumentärer SJÄLV så att hon kan bestämma precis vad som ska visas, villa sidor hon ska visa. När hon skulle föda stängde hon av en hel våning på sjukhuset, för att hon ville ha "plats" och "vara ifred". Detta resulterade i att andra kvinnor som skulle föda inte fick något rum. Det finns massa sånna här exempel. Du förhöjer henne som om hon e nån gudinna

Svar: Hon är självständig. Varför låta någon annan styra över din karriär? Ja, hon är en gudinna.
zara

Skrivet 2013-12-14 kl. 11:56:47
Felicia Svens //

Åh vad fint skriver Zara! Jag känner likadant för en artist och kände igen mig riktigt mycket. Du är redan så fruktansvärt duktig och jag VET att en dag kommer du bli som henne!! Kram ❤

Skrivet 2013-12-14 kl. 12:09:17
URL: http://feliciasvens.blogg.se
Emma Hultgren //

holy shit oså sitter jag här och bara vill skrika att jag vet PRECIS hur du känner, du skriver så jävla bra och hjdfhj jag beundrar dig otroligt. Och det du känner för Beyonce, känner jag för justin B, precis så. helt sjukt egentligen...tack för att du är bäst Zara, btw sådär.

Skrivet 2013-12-14 kl. 13:36:13
URL: http://emmaelna.devote.se
Jennifer //

jag förstår precis, jag känner så om inte mer för fifth harmony. jag bokstavligen lever för dom. gråter så fort jag hör dom sjunga, varje gång jag kollar bilder på dom och när jag går tillbaka till deras x factor journey. jag skulle bokstavligen dö om jag fick åka till USA för att se dom. hade offrat mitt huvud för det.

Skrivet 2013-12-14 kl. 15:56:17
L //

skulle inte förvåna mig om hon har sett ditt framträdande på fredspriset... ;) <3

Skrivet 2013-12-14 kl. 16:58:26
Lina //

åh queen b, ingen slår henne <3

Skrivet 2013-12-14 kl. 17:41:06
URL: http://www.streets.blogg.se
vanessa //

tro mig jag känner exakt likadant och det är lite löjligt för hon vet inte ens att jag finns men jag kan verkligen gråta över att jag älskar henne så mkt och jag är så jävla avundsjuk på dig för att du stått så nära henne och pratat med henne och hon sett dig och lixom vetat att du är där. Jag önskar att jag någon dag också får den chansen du är verkligen lucky för det.

Skrivet 2013-12-14 kl. 17:49:26
URL: http://vaaniias.blogg.se
Jenny //

:)

Skrivet 2013-12-14 kl. 18:10:21
URL: http://jennyberg.blogg.se/
Alexandra //

Jag vet precis vad du pratar om! Min absolut största förebild och inspiration är Miley Cyrus. Jag älskar verkligen henne och jag tror du förstår att det finns många som inte förstår sig på det alls. I fredags fick jag VIP biljetter till hennes konsert i Sverige i maj. Jag har aldrig varit lyckligare och jag vet att den 30 maj kommer vara den bästa dagen i mitt liv♥

Älskar din blogg och din musik:)
Kram

Skrivet 2013-12-14 kl. 20:56:48
Punk //

Vet precis hur du känner.
Känner exakt samma sak om Avril Lavigne exakt!!

Skrivet 2013-12-14 kl. 23:27:30
URL: http://punk.blogg.se
Fanny Wikström //

oh my god du beskrev precis mina exakta känslor för Kate Voegele. Sitter och bölar precis varje dag till hennes låtar, kollar om samma videos och intervjuer för 100de gången och gråter lika mycket varje gång. Blir helt svag och galen bara av att tänka på henne, det är sjukt hur man kan känna så för en kändis!

Skrivet 2013-12-15 kl. 01:35:54
URL: http://fannywikstrm.blogg.se
BEYONCE //

DU ÄR INTE OCH KOMMER ALDRIG BLI SOM BEYONCE! ALDRIG! För vi alla vet att det bara finns en enda gudinna på jorden - och det är bey. Haha och jag förstår din känsla gällande beyonce. Jag lackade ur när jag såg din bild med henne. Men - det är grejen med bey - hon får allt att kännas så jäkla personligt. Åh. Man fattar inte att andra känner likadant - det känns så overkligt omöjligt.

Skrivet 2013-12-15 kl. 12:39:01
Josefine //

Hon är en otroligt vacker kvinna!

Skrivet 2013-12-15 kl. 14:36:43
URL: http://yohseefeen.blogspot.de/
Alva //

Vi ses väl på Madison Square Garden då Zara :)

Skrivet 2013-12-15 kl. 20:11:16
Andrea Stenslie //

Åå jeg bare elsker Beyonce! Hun er så flink og vakker! Elsker bloggen din Zara og elsker sangene dine! Stå på!

Hadde betydd mye om du tittet innom bloggen min :)

Skrivet 2013-12-15 kl. 21:44:02
URL: http://andreastenslie.blogg.no
Elin //

Grattis på födelsedagen fina du!
Tänkte bara säga att jag förstår hur du känner för din idol. Jag drömmer om Eminem, och dog av lycka och tårar när jag insåg att jag skulle se min största idol live. När jag inser att min största dröm jag har haft, det ända jag verkligen behövt göra innan jag dör, det har hänt. Jag kan inte fatta att jag sett min idol som jag haft sen jag var lite.
Och det som känns lite så jobbigt är att det var inte bara jag och mina vänner där utan 86tusen andra som stod och njöt med oss. Men tillfället var magiskt, under månljuset.

Tänkte också säga att jag inte läser din blogg för att du är känd, vist det började ju självklart så haha hur annars skulle jag hittat dig? Men jag tycker du har grym personlighet och är grymt duktigt. Fortsätt så :)
(haha förlåt för att jag skrev ett brev..)

puss

Skrivet 2013-12-16 kl. 20:09:28
URL: http://intheblurofthestars.blogg.se
Naomi //

Känner exakt samma sak!! Som om hon är min bara MIIIIIN Queen B :)

Skrivet 2013-12-17 kl. 15:25:20
URL: http://naomiabedi.blogg.se
Cornelia //

galet bra är du! vi alla vet att du kommer stå där en dag zara, fucking grym är du!

Skrivet 2013-12-17 kl. 19:04:54
URL: http://corneliabjorks.blogg.se
Johanna //

Du är en otroligt bra artist!

Skrivet 2013-12-20 kl. 11:16:24
URL: http://horsebyjohanna.blogspot.com
Linnea //

Din text beskriver precis hur jag känner. Jag älskar beyonce och när jag lyssnar på henne så känner och trygghet, som att jag ligger i hennes famn och bara blir tröstad. I klassen så är det som att folk tävlar om vem som älskar henne mest och alla bara skriker att dom gråter när dom lyssnar på henne. Jag vill inte gå runt och bara säga att hon är så snygg och lalala utan hon är verkligen någon jag ser upp till och jag kan inte göra annat än att instämma till din text, tack Zara! Du är en jätte fin människa!

Skrivet 2014-02-09 kl. 20:31:01
-.- //

girl you don't evev know her. du upptäkte henee nyss. jag lyssnat på henne sens DC, jag växte upp med hennes låtar och du säger hon är din? chaaaa please gå lägg dig snabbbbbt.

Svar: En till jealous bitch. Jag sa inte att hon var min. Läs igen.
zara

Skrivet 2014-02-25 kl. 00:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0