2014

 
 
Såhär brun är jag verkligeninte nu haha. Jag sitter och kollar tillbaka från tidigare år och tänker på vad jag ska skriva om. Vilka små boobz jag hade btw haha. Jag är sååå taggad på att starta min egen blogg! Jag vet att jag inte lagt ner så jättemycket energi på bloggen senaste tiden, men det ska verkligen ändras efter ny år. Efter idag. Omg wtf det är ny år!? Jag struntar faktiskt i vilken dag det är, eftersom jag är så trött så jag nästan somnar när jag står upp. Sen tror jag inte det händer så jättemycket där vi är just nu. Är lite avis på alla mina vänner och min pojkis som fixar sig inför kvällens partaj, men dom kommer nog vara avis på mig när jag ligger på stranden imorgon! 
 
Nyårsafton är ändå bara nybörjarnas dag. Pappa sa det. Fattar inte riktigt vad han menar, men det hjälper mig att inte längta hem just idag haha. Så nytt år, ny start. Jag är så otroligt tacksam över allt som hänt detta år. Jag har lärt mig fruktansvärt mycket under 2013, både personligt och med musiken. Det har gått så himla bra för mig på ala sätt och det är på grund av er. Kan inte tacka er tillräckligt! Jag tycker vi gör 2014 ännu bättre!!!! Det känns lite som en skolavslutning i 9an. Alla är glada över att börja om på nytt efter sommarer, få lite ledigt osv men man vill samtidigt inte lämna sin klass man aldrig kommer vara tillsammans med igen. Jag är jätteredo med samtidigt inte för ett nytt år. Jaja, det kan ju inte vara så farligt.... Vad vill ni läsa om mera i nya bloggen? 
 
Gott nytt år alla fina läsare. Tack för det här året. Ni är helr klart bäst!

------->Zara Larsson<------- //

Gott Nytt År Sveriges Beyonce Och Larreman;)
Kram<3

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:02:29
Sara Flowerlord //

Alltså, jag måste säga, din pappa har helt rätt ;3 Och jag har sjukt mycket att tänka på till nästa år o3o National Geographic Sverige ska komma och fota bilder när jag och freerunning voltar på torget, nervöst! Ska
även vara med i en stor distanstävling, och sist men INTE minnst (fast än jag längtar minns till detta) ska jag operera min rygg pga av en skada (.)_(.) Nervöst!

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:04:51
URL: http://flowerlord.bloggplatsen.se
Sara Flowerlord //

freerunning gruppen ska det stå xD

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:05:32
URL: http://flowerlord.bloggplatsen.se
Sara Flowerlord //

och det ska inte stå minns, utan minst

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:06:04
URL: http://flowerlord.bloggplatsen.se
Nora //

Gott nytt år! :D

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:07:16
URL: http://norarolandsson.blogg.se
Erica //

Gott nytt år! Skriv mer om din musik, inspiration och sedan din vardag! Jättekul att läsa en stjärnas liv! :) Samt outfits (inte varje dag btw) då du har en grymt snygg stil!

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:16:59
Amanda //

Skriv mer om musiken!!

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:21:15
Emiliapiggys //

Ha typ januari favoriter osv. Typ skriv vad du har använt mkt i januari.
Mer bilder på dig
Skriva myyyyycket om musiken
Asså din blogg är redan perfekt så svårt att komma på då! ❤️
Gooootttttt nyyyyytttttt åååår! ❤️❤️❤️❤️

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:34:30
Jojo //

Gott nytt år! :)

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:41:28
URL: http://www.jojosmind.blogg.se
Anonym //

Skulle Ludwig inte med till Thailand?

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:45:36
GOTTISH MODE & VARDAG //

KAN ALLA FÖLJA MIG PÅ YOUTUBE, JAG LÄGGER UPP MASSOR AV ROLIGA & SNYGGT REDIGERADE VIDEOS! KRAM http://www.youtube.com/ottogustafsson

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:49:14
URL: http://gottish.blogg.se
Emelie //

Din farsa har rätt, året börjar imorgon! :) Och du ska ju till Thailand! De flesta är nog avis på det ;)

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:54:34
URL: http://nattstad.se/bymelli
Filippa //

gott nytt år<3
jag skulle vilja se mer om hur du tränar och dina kläder:)

Skrivet 2013-12-31 kl. 16:56:36
Louise //

Gott nytt år! :)

Skrivet 2013-12-31 kl. 17:00:43
URL: http://shinebright.blogg.se
Sara //

Skriv mer om kropp, vikt, trening och mage!

Skrivet 2013-12-31 kl. 17:01:29
dasha //

som odyhaet i tanlande? GOTT NYTT ÅR TILL DIG OCH LYCKA ZARA SONGS VÄL MER INFO TILL DIG var allt bra

Vi är på tröskeln till en stor ,
Och som alltid , med spänning väntar på honom !
Alla köpte champagne redo,
Och snart kommer häll upp i glas !

Gratulera alla dem som är nära oss och vägar
Du undrar , lycka , pengar i det nya året
Varde ljus och glad semester ,
Och låt alla ta ett mirakel !

I denna underbara kväll så mousserande vin
Imorgon år äldre bestämd att bli marken .
Tyst klirr av glas och levande ljus ,
I morgon förmiddag och vi kommer år äldre .

Bright lycka till kanten av glaset är fullt,
Allt som var - borta , allt som kommer att vara - att träffas ,
Fel glömma och låt det nya året
Föreställningar kommer att föra omhuldade dröm !

Gott Nytt År till marken er , mina vänner ,
Titta på gräset sov i skydd av december.
Någonstans liten snödroppe vit snö täcker .
Han gav oss hopp , glädje skänka alla !
Låt svala snöflingor faller på handflatan ,
Hur magiska bilder låt det roliga med sig !

Magiska Holiday - Nyår
Knackar på våra dörrar .
Det är svinkallt och is
Men alla tror på en saga .

I varje själ värme
Lägenheten är alla vackra .
Jag önskar år
Du gick glatt !

Nyår i glas låter
Snöflingor fallskärmar .
Retreat , reträtt
Sekunder och minuter .

Vad vill han föra oss ,
Den kommande nya året .
Allt som en ande , vänner ,
Nu ska jag berätta .

önskningar
Din utan problem :
Vem mycket är mani
Och vem - blond .

Coat och maskin,
Ny lägenhet
Någon kan snart bli
Linjal av världen .

Nytt år - det är inte en bagatell -
Blir sann allt ordentligt .
Tja, om det inte är så ,
Sedan nästa - exakt .

Väntat på det nya året
Och vår pozdravok klar ,
Bredvid en skål med Olivier
Uppriktigt sagt , som en dröm .

Levereras semester
Lång natt han upptågsmakare ,
Jag önskar alla i det nya året
Till lycka munsbit !

Att älska är alltid i överskott ,
I det nya året kort
Allt som är inskriven uppfyllda !
Kämpa ! Chimes ! Det har börjat!

Skrivet 2013-12-31 kl. 17:09:41
David //

Jo små booobs, men a great ass:P

Skrivet 2013-12-31 kl. 17:17:50
Rättaren :) //

NYÅR*******************************************

Skrivet 2013-12-31 kl. 17:18:39
melissa //

åå så snygg du är

Skrivet 2013-12-31 kl. 17:23:58
URL: http://melissors.blogg.se
Cayman //

Happy New Year, Zara ;-)

Skrivet 2013-12-31 kl. 17:27:38
stina //

Gott nytt år finaste Zara!Ha det såå bra i Thailand nu!

Skrivet 2013-12-31 kl. 17:46:31
Anonym :) //

Hej!
Jag har hört att du går på Värmdö gymnasium. Jag funderar på att börja där till hösten. Jag har hört att de satsar mer på sina natur och teknik klasser än de andra. Stämmer det? Vad tycker du om skolan och vad går du? Vet du sedan hur ekonomi klasserna är? Tacksam för svar och gott nytt år <3

Skrivet 2013-12-31 kl. 17:59:05
ante //

Ja tycker vi gör 2014 ännu bättre me!
när de kommer till nya inlägg så gör du de rätt bra redan. tror anledningen till att man läser här är ärligheten, du är väldigt modig i att uttrycka dig trots din känsliga sida
gott nytt år

Skrivet 2013-12-31 kl. 18:33:35
Amanda<3 //

Gott nytt år!❤❤❤ du är bäst ever!! Kram

Skrivet 2013-12-31 kl. 18:42:14
Anonym //

Har du ett stort ärr på magen eller är det bara en skugga? Btw du är så jävla fucking fin!!

Skrivet 2013-12-31 kl. 18:48:04
Ana //

Kan inte du videoblogga oftare? snälla....

Skrivet 2013-12-31 kl. 19:36:09
Anonym //

Vad har du på magen? Btw

Skrivet 2013-12-31 kl. 19:38:53
Kaka - SIMSING.BLOGG.SE //

Själv är jag sjuk... hade mer än gärna varit på någon strand eller festat redlöst här hemma, men icket!

Skrivet 2013-12-31 kl. 19:57:14
URL: http://simsing.blogg.se
Anonym //

Gott nytt år på dig med zara!!

Skrivet 2013-12-31 kl. 21:23:38
Anonym //

Skulle inte Ludwig också med??

Skrivet 2013-12-31 kl. 21:41:57
Amel //

Mer om musiken, kändislivet liksom. När du är i LA, NY oså...
Tack för en fin blogg!

Skrivet 2013-12-31 kl. 22:51:05
URL: http://fashionamel.blogg.se
Anonym //

your boobs are allright, that meens the best ever, happy ny to you.

Skrivet 2013-12-31 kl. 23:00:38
Alice //

Gott nytt år!!!

Skrivet 2013-12-31 kl. 23:09:12
URL: http://alicesstenegard.blogg.se
Jessica //

Gott nytt år finaste du!

Skrivet 2014-01-01 kl. 00:52:13
URL: http://letsshine.se
Alice //

Gott nytt år Zara! Det hade varit kul med mer videoinlägg! :)

Skrivet 2014-01-01 kl. 02:02:56
Hampus :) //

Gott nytt år! Du har varit svin duktig det här året, vilken framgång liksom! Haha skulle vilja se mer videos tsm med dig och Hanna. Det hade varit jätte kul. :) MVH Hampus

Skrivet 2014-01-01 kl. 02:13:19
Anonym //

mer frågestund, covers, mer bilder eller nej, du har den perfekta bloggen för att du e perfekt <3

Skrivet 2014-01-01 kl. 02:32:45
URL: http://iisabelleverdien.blogg.se
Ella Hedborg //

Så jävla snygg!

Skrivet 2014-01-01 kl. 03:10:16
URL: http://ellahedborg.blogg.se
Mohammedi's | Art, model & designer //

GOTT NYTT ÅR, FINIS!

Skrivet 2014-01-01 kl. 03:15:42
URL: http://mohammedis.se/
Zaras blogg äger . Se love zara lasson iLove you sining and you //

Fin hud jag ska sega du är bäst på att dansa och sjunga okej fatta det alla som skriver hat komentarer snälla . Zara jag har hört att du har åkt till USA är det kul eller Zara är me på sjärnhopningen vist jag älskar dig så fan att man inte fattar det okej du är ju baraaaaaaaaaaaaaa. Bäst snälla catta med oss ps du zara ingen kan slå din röst på Sverige jag låvar de som försöker stoppa dig från att sjunga kan låsa in seg i Finkan okej du är bara bäst snälla inga hat komentArer på youtube plissss puss puss zara

Skrivet 2014-01-01 kl. 08:15:34
Zaras blogg äger . Se love zara lasson iLove you sining and you //

Fin hud jag ska sega du är bäst på att dansa och sjunga okej fatta det alla som skriver hat komentarer snälla . Zara jag har hört att du har åkt till USA är det kul eller Zara är me på sjärnhopningen vist jag älskar dig så fan att man inte fattar det okej du är ju baraaaaaaaaaaaaaa. Bäst snälla catta med oss ps du zara ingen kan slå din röst på Sverige jag låvar de som försöker stoppa dig från att sjunga kan låsa in seg i Finkan okej du är bara bäst snälla inga hat komentArer på youtube plissss puss puss zara

Skrivet 2014-01-01 kl. 08:15:34
Zaras blogg äger . Se love zara lasson iLove you sining and you //

Hoppas att du läser
Detta här uppe

Skrivet 2014-01-01 kl. 08:17:07
Zaras blogg äger . Se love zara lasson iLove you sining and you //

GOTT NYTT ÅR PÅ ALLA MEST PÅ ZARA $$$$$$$$$$$$$$

Skrivet 2014-01-01 kl. 08:20:07
Josefine //

Gott nytt år!

Skrivet 2014-01-01 kl. 09:31:55
URL: http://yohseefeen.blogspot.se/
hanna //

Gud va snygg du är :) gott nytt år!!!


Läs de här med. OMG!!!! Va bra gjort!!

Dede dissade modellen "Nath" och ville inte bli tillsammans med henne! Sjukt bra gjort! :D

Så himla fint och vackert gjort, tänk om alla killar kunde göra det, och inte bara välja den "snygga tjejen."

Han kallas den VACKRASTE KILLEN i bloggvärlden - insida&utsida - o kan inte ens vara offentlig längre - för alla tjejer har blivit galna i honom och kommer till och med på hans fotbollsmatcher! :D

www.dedeprivat.blogg.se
www.dedeprivat.blogg.se
www.dedeprivat.blogg.se

Skrivet 2014-01-01 kl. 11:19:21
hanna //

Gud va snygg du är :) gott nytt år!!!


Läs de här med. OMG!!!! Va bra gjort!!

Dede dissade modellen "Nath" och ville inte bli tillsammans med henne! Sjukt bra gjort! :D

Så himla fint och vackert gjort, tänk om alla killar kunde göra det, och inte bara välja den "snygga tjejen."

Han kallas den VACKRASTE KILLEN i bloggvärlden - insida&utsida - o kan inte ens vara offentlig längre - för alla tjejer har blivit galna i honom och kommer till och med på hans fotbollsmatcher! :D

http://dedeprivat.blogg.se
http://dedeprivat.blogg.se
http://dedeprivat.blogg.se

Skrivet 2014-01-01 kl. 11:20:35
Andrea //

Hej Zara,
Gott nytt år!
Jag skulle helst vilja läsa om musiken, hur allt går till och lite mer om vad som händer när du är i studion? Samt skulle jag vilja att du skrev mer om träning/hälsa och också ha mer Q/A. Q/A`s är min absoluta favorit.

www.nattstad.se/AndreaJu

Skrivet 2014-01-01 kl. 12:56:46
URL: http://www.nattstad.se/Andreaju
Selina //

Vad heter din nya blogg?!

Skrivet 2014-01-01 kl. 13:23:36
anonym //

hade varit kul om du fotade lite mer vad du gör och inte bara selfies. det måste inte va systemkamera-bilder utan iPhonen funkar. puss

Skrivet 2014-01-01 kl. 16:46:34
AMANDA //

Åh gud så brun och fin! :)

Skrivet 2014-01-01 kl. 19:26:48
anonym //

man får ju inte sämre självförtroende när du säger att du hade små boobs på bilden och en själv har ännu mindre och är äldre än dig...

Skrivet 2014-01-01 kl. 21:49:38
Emelie //

Tränings tips ( hur du äter, tränar o.s.v.) , Skönhet, room tour

Skrivet 2014-01-01 kl. 21:50:33
Emelie //

Tränings tips ( hur du äter, tränar o.s.v.) , Skönhet, room tour

Skrivet 2014-01-01 kl. 21:50:34
linn //

Gör gärna fler videoinlägg! :)

Skrivet 2014-01-01 kl. 21:57:49
URL: http://baackmarklinn.blogg.se
Anonym //

Fikk du större bröst på grund av p pillerna?

Skrivet 2014-01-01 kl. 22:34:31
. //

små bröst.. löjligt, är äldre än dig och har mindre, du behöver väl inte skriva att "Vilka små boobz jag hade btw haha" , finns de som tar åt sig och det lät som att du "retar" de som har små bröst. Tänk efter, du kanske är perfekt och har bästa självförtroende men tänk efter när du skriver på din blogg eftersom att du har tjejer som är väldigt unga och ser upp till dig och som har dåligt självförtroende.

Skrivet 2014-01-02 kl. 00:00:40
Freja //

Hej jag vill bara börja med att skriva att du har dröm utseendet! Är enormt avundsjuk på både ditt utseende och din röst. Att kunna sjunga så bra är en dröm för mig. Du får säkert massvis av kommentarer om detta redan.. Haha aja.
Skulle vara riktigt kul att få träffa dig för du verkar så snäll och trevlig och även lite små galen (som jag även är ibland,haha)
Men nu ska jag komma till saken.. Tävlingen.
Jag är med i denna tävlingen om ett odd molly plagg pågrund av att dom är så dyra och därför skulle jag inte köpa dom själv om det inte är begagnat då.

http://oddmolly.com/collection/sensing_spring/jaquard-jumper-lite_-pink

Är plagget jag önskar mig mest, i storlek 1.
Kram en av dina fans :D

Skrivet 2014-01-03 kl. 18:10:51
maria //

Hej
Va mysigt
hur länge blir du där `?
God fortsättning
Maria

Skrivet 2014-01-06 kl. 11:07:46
URL: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0