oslo

 
Hej bloggisen! Jag har precis kommit upp på hotellrummet i Oslo, där jag har uppträtt idag! Det gick helt ok, men det var kul! Clarion hade personalfest och det var sååå bra fixat! Jag fick gå lite tidigare från skolan för att hinna med planet från Arlanda, och imorgon åker vi här ifrån klockan 5 på morgonen så jag hinner till skolan. Stressful life? Yes. Igår var jag på Molly Sandéns releasefest för hennes nya webshop! Jag fick en helt amazing goodiebag med smink från Bare Minerals rosa kollektion, ett par hörlurar, DW-klocka, ett superfint smycke från hennes kollektion med Friends på Guldfynd osv. Inlägg om det kommer senare! Nu ska jag sussa. Puss!

Angelika //

Satan vad du är duktig på det du gör!

Skrivet 2013-08-23 kl. 00:03:54
Anonym //

Har för mig att du skrev något för längesen om att du kanske skulle få ha en låt med på soundtracket till catching fire (andra hunger games filmen)? Har jag bara fått för mig det eller minns jag rätt? Isåfall, vad hände med det? :)

Skrivet 2013-08-23 kl. 00:10:40
Karin //

Väldigt fint hotellrum och vilken lyx med en så awesome goodiebag!

Skrivet 2013-08-23 kl. 06:48:20
URL: http://karinkakis.blogg.se
Cecilia ♡♡♡ //

Åh vaf grym goodiebag!!

Skrivet 2013-08-23 kl. 09:21:34
URL: http://ceciliasj.blogg.se
Sofia //

Fett bra godiebag! Kan du visa bild på allt?

Skrivet 2013-08-23 kl. 11:14:19
Anonym //

Du fixar inte en dålig karaktär själv.
Du är ganska svårt att hantera.
Du växer fortfarande lyx.
Läser du inte dåliga kommentarer?
Du är en fegis. haha

Skrivet 2013-08-23 kl. 13:31:04
Anonym //

Du fixar inte en dålig karaktär själv.
Du är ganska svårt att hantera.
Du växer fortfarande lyx.
Läser du inte dåliga kommentarer?
Du är en fegis. haha

Skrivet 2013-08-23 kl. 13:31:29
Anonym //

Din lyx.
Du är envis.
Ju mer du köper lyxiga märkesvaror varje gång.
Stolt över dig.
Du kan inte stå i lyx.
Du får får får varje gång ......

Skrivet 2013-08-23 kl. 13:35:41
Amanda<3 //

Oj vad lyxigt!! Ha det bra och sköt om dig! Puss&kram<33

Skrivet 2013-08-23 kl. 20:13:21
M.K //

varför missar jag dig varje gång du kommer till oslo haha :D

Skrivet 2013-08-25 kl. 17:49:35
URL: http://meikam.blogg.se
elinn //

Hejsan, så fin blogg!
Gillar du mode, DIY, personliga bloggar, tävlingar och bloppisar lika mycket som jag?
Då skulle min blogg vara perfekt för dig, kika gärna in och du har väl inte missat att jag gör GRATIS HEADERS i enklare format och även har veckans blogg just nu som du mer än gärna får vara med i !?
;)
Kram!

Skrivet 2013-09-02 kl. 15:02:40
URL: http://nattstad.se/elinnjl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0