Vem är jag?

Hur tycker ni jag verkar vara? Vad har ni för uppfattning om mig? Kommentera, sen kan jag svara och berätta! Idé från Andrea 

Emma //

Jag tror att du är snäll och rolig, definitivt snygg och sjunger väldigt mycket c:

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:20:46
URL: http://emmaelina.blogg.se
Nadeen //

Snäll smart tjej:)

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:20:52
URL: http://Nadeens.blogg.se
Linn //

du verkar vara jättegullig, och supersnygg!

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:21:03
Anthuanne //

Du verkar rolig och schysst :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:21:13
URL: http://anthuannesblogg.blogg.se
Frida //

Du verkar vara en snäll tjej som har mycket vilja. Du verkar ganska envis och mycket omtänksam!
Jag har en Fråga: Varför slutade du på KSB? Jag kanske ska söka in dit nästa år och undrade lite om hur du tyckte det var där och så :) <3

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:23:27
Kajsa //

Snäll,omtänksam och rolig person att vara med.

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:25:25
URL: http://Strandkajsa.blogg.se
Elsa //

Du verkar sjukt rolig och jätte snäll! :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:28:16
URL: http://elsalindh.webblogg.se
Lisa //

Jag tror att du är en skön tjej som inte bryr sig så mycket om vad dem andratycker, väldigt säker i dig själv.

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:29:35
Jennfier //

Verkar vara hur skööööön som helst men du svarar int på kommentarer vilket gör dig liteeee opersonlig, hade varit mycket roligare om du typ svarade på de flesta kommentarerna, asså inte kommentarer som tillexempel "snygg" osv men frågor och sånt puss

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:30:35
Anonym //

Kan ite du ha en jätte stor frågestund och svara i ett videoinlägg! Puss

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:31:26
Alex //

Du verkar jätte snäll, men ibland tkr ja du kan verka lite dryg

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:31:26
Tobbe Carlsson //

En tjej i det enskilda. Finns bara en Zara larsson lixom, Du har en skön stil. dock tror jag att du har väldigt mycket att göra hela tiden och mycket folk som förväntar sig att allt ska vara perfekt runt dig. Tror då att du kan i vissa stunder tycka det kanske är jobbigt... Annars en stört skön tjej med go humor och skönt umgänge! Ha det Tjejen!

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:33:35
URL: http://trtie.blogg.se/
Anonym //

Väldigt snäll och gooooo och liksom ser framåt och ite bryr sig om andra som är negativa mot dig

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:33:58
Anonym //

Tycker att du verkar lite dryg men ändå schysst och rolig :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:34:06
Anonym //

Svår att lära känna, dryg och små kaxig.

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:36:05
Anonym //

Har aldrig sett sådan humor, vilken kvinna haha. Du verkar jätte söt och trevlig som person!

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:36:45
Chanel //

Jag tycker att du verkar vara en snäll,rolig och omtänksam tjej,men ibland kanske lite envis.
Och du verkar väldigt självsäker och du sjunger jättebra!:)

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:37:19
Anonym //

Du verkar en riktigt skön tjej som inte alls försöker ändra på sig om vad de andra tycker, du ser ut att ha riktigt bra självförtroende. Jag fattar inte varför vissa tycker du är dryg och sånt, men vad är det som gör dig dryg liksom, jag ser inget..
Haha, men ibland känns det som du inte tänker innan du gör något, inget illa menat då. Iallafall så verkar du ha en riktigt skön humor! KRAM!

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:41:41
Sanna //

Du verkar riktigt snäll och rolig lite kaxig (på ett bra sätt) tror du och jag skulle ha riktigt kul om vi var vänner haha vi verkar ha samma humor

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:42:55
Sandy //

Snäll skit rolig värsta humoorn emm gulli

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:43:11
URL: http://ask.fm/sandoiz
Anonym //

Snäll, det tror jag faktiskt att du är.
Men för mig är du någon som inte tänker sig för innan du yttrar dig, alltså är lite... Dum? hehe

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:43:19
thea //

OMG! jag kom ihåg när du hade vunnit talang och nån månad senare va du på kristianstaddagarna och då träffade jag dig och fick autograf och ta kort! shit va de va längesen!
men iaf,tkr du verkar va snäll och rolig en riktigt härlig person! (: btw du sjunger OTROLIGT bra!

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:43:28
URL: http://theanilssonn.devote.se
Anonym //

Du verkar super goooooo, med galen humor haha.. nejmen du verkar kunna skratta åt nästan allt!

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:44:15
Anonym //

en jävla skön brud, spontan o rolig o hänga med!!!!!!!!! kan ja tönka mig.. ;)))

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:44:31
Alice //

Tror faktiskt du är en skit skön person, i alla fall av det jag sett och hört på din blogg och ask. Tror verkligen inte du är dryg som andra verkar tro/tycka, bara allmänt skön haha

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:45:02
URL: http://aliccce.blogg.se
Anonym //

Många tycker du är dryg och kaxig, men jag tror att när man väl känner dig bra verkar du vara en suuuuuuper gooooo och härlig person att umgås med. Fast tycker det verkar svårt att kunna komma i kontakt med dig. Verkar som att det inte brukar vara du som tar första steget.
Ps. älskar din rööööst! kram <3

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:49:16
hanna //

Älskar din blogg!

Läs detta. Nån som har mer bilder på Dede???

"DEN VACKRASTE FINASTE KILLEN I BLOGGVÄRLDEN !!!

DEDE! Ska nu bli offentlig igen och släppa ny musik!

Han har skrivit världens vackraste kärlekstexter och vann OPEN SLAM RAP i Australien!

WWW.DEDEPRIVAT.BLOGG.SE
WWW.DEDEPRIVAT.BLOGG.SE


Han kallas drömkille för han håller på förändrar världen genom sina projekt och har skrivit kärlekstexter till sin framtida flickvän som han inte träffat en. Helt obeskrivligt sagolikt vackra!"

Nån som har mer bilder på Dede????

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:50:04
Anonym //

Dryg, lite bitchig men ändå rolig tjej :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:52:01
moa //

du verkar vara jätte snygg, snäll och rolig. vissa säger typ liksom att du är dryg osv, osv.. men jag tror inte det!! <3 PS: älskar din blogg!

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:52:05
URL: http://moasofiawallny.blogg.se
rebecka //

Sjukt fin tjej med ett STORT självförtroende

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:56:49
URL: http://ebecka.blogg.se
Cornelia //

Jag tycker du ska vara precis den du är! Och du verkar som en väldigt snäll, glad och super rolig tjej som är väldigt jordnära och dig själv :) kramisar

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:57:47
URL: http://www.nattstad.se/corneliadenise
Caroline //

Hej Zara!
Du verkar vara en skitskön brud! Du är talangfull och velat skit snäll och omtänksam och JÄTTE rolig! Du vågar vara dig själv och när du är det är du skitfin!!
Hoppas du blev glad :)
Fan av dig! Älskar dig<3

Skrivet 2013-04-27 kl. 21:59:54
URL: http://colisse.blogg.se
karin //

du verkar som en jätte go tjej som har en stark vilja du verkar snäll och definitivt rolig. Du har nog en väldigt stor del av ditt liv i musiken och när jag visade dig sjunga för några av killarna i klassen så sa de hon är bra sen när jag visade självaste dig sa de hon är min flickvän och det tror de än på

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:03:46
hanna //

överklassorre

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:06:40
hgf //

följ henne : dani.metromode.se

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:10:44
Anonym //

Du verkade väldigt bitchig på jb konserten eftersom du typ tryckte dig fram och brydde dig inte om någon annan typ... Men annars verkar du jättesnäll och rolig!;)

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:11:21
Hanna //

Du känns lite överklassig, men ändå otroligt flum och skön så jag vet inte! Känner dig ju inte så jag kan ju egentligen inte säga något. :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:11:24
URL: http://hannakero.blogg.se/
Linda //

du verkar rolig,snäll och mysig
S.W.A.G.

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:13:14
Sara //

Några saker jag har funderat på... Asså du verkar vara snäll och en bra person som skulle kunna bli en artist. Men det känns som om du kan vara ganska oseriös. Kan förstå att det blir det på te x dina videobloggar och så men jag tänker, du vill ju så småning om bilda en fanbas och borde kanske tänka på hur du vill att dina fans ska uppfatta dig utanför intervjuer osv. Och det känns som om du bara vill bli artist för att du gillar att sjunga, vill bli känd och tjäna pengar. Inte som att vill ge ett budskap till alla och utveckla musikens stora roll i världen. Jag får inte intrycket att du har passionen för musik utan vill bara bli som någon annan (Beyonce). No hate!

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:13:41
claes-göran olofsson //

jag skulle gärna vilja prata med dig, jag har lagt upp en video på youtube gällande detta, här är en länk som går till videon, som spelas upp på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:18:14
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw
Klara //

Bitchig från en början men sen snällare och väldigt rolig när man lärt känna dig lite bättre

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:22:40
E m e l i e //

Du verkar vara en person som gör det du själv känner för och så verkar du av någon anledning som jag fått för mig, givmild ;)

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:24:13
URL: http://nattstad.se/bymelli
Lovisa //

Jag tycker att du verkar jättesnäll! Hade gärna varit kompis med dig! Du verkar vara en så skön person som inte bryr sig så mycket om vad folk tycker. Du är liksom bara dig själv. Det är bra :D

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:26:37
Johanna //

Du känns som en person som är ganska lik mig! Typ samma humor å så;) dock kan jag inte sjunga över huvud taget! Haha chillpill

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:27:26
URL: http://Joas.webblogg.se
Lindgren //

Du verkar vara en jordnära, godhjärtad, positiv tjej. Du verkar ha båda fötterna på jorden, vilket är såååå himla bra. And I like it. Du verkar vara en sån glad tjej och vara väldigt spontan. Du verkar vara en underbar syster, flickvän, kompis och familjemedlem. Jag har någonstans känt igen mig i dig under vissa situationer. Typ "'men det där är så typiskt mig med" och du är så fin både utvändigt och invändigt. Känner att den här texten blev för tramsig och så, men jag orkar inte skriva om den.

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:28:50
SOFIA //

Du verkar ha grymt bra humor haha! Så himla rolig. Men även otroligt snäll, envis och pratglad. Haha så har jag iallafall uppfattat dig!

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:30:41
Kajsa //

Du verkar vara en sån tjej som är väldigt pratgo och pratar med alla typ! ;) du gillar att stå i centrum ( posetivt enligt mig:) ). En sån tjej som är stört skön och som alla gillar.
Jag vill sjukt gärna lära känna dig!! Men det är liksom ingen chans eftersom jag bor i Göteborg....sadface

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:31:08
Idapida //

Jag tycker du verkar va såå snäll och super skoj!! Jag hade så gärna velat va kompis med dig! Du har alltid så fina kläder och sånt!! Och din röst!! Wow!!! ❤

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:32:00
Lisa //

Du verkar vara jätte rolig, skit snäll, glad och positiv! Och jag äälskar dina videobloggar, så himla sköna!! Hahahah du verkar vara ganska oseriös men det är ju bara roligt! Jag älskar såna som inte tar allting på största allvar och tror att allt är på liv och död och BARAA bryr sig om oskrivna regler! Och så verkar du vara väldigt "modig" asså du verkar inte vara ett dugg blyg och sånt. Men ibland så det känns som att du överdriver och gör till sig lite, fast jag vet ju inte, du kanske inte alls är så! Och det skulle vara jätte kul att vara kompis med dig hahah :D Btw så såg jag Hanna på tunnelbanan i gullmarsplan i torsdags, jag var utanför så jag vinkade genom fönstret och hon såg jätte förvånad ut!! Hahahah

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:33:04
Julia //

Jag känner dig inte, men det första intrycket är nog att du kan vara lite dryg och bitchig ibland, inte uppskattar det du har osv. Tex med justin, du ville gå in själv, vilket jag förstår, men du verkade inte uppskatta det som vissa andra skulle ha gjort. Annars verkar du vara än trevlig tjej när man lär känna dig och att du är lite flum ;)

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:34:03
Louise //

Hm, den va svår.. Jag tycker du verkar vara en sjukt rolig o chill person som inte riktigt bryr sig om vad andra tycker. Men ibland får jag även uppfattningen om att du är lite bitchig. Eller mer otacksam typ och tar allt för givet

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:34:25
nici //

tjej med humor!! Du är säkert hur kul typ som helst, verkar kanske ibland lite dryg och elak mot dina läsare..kom faktiskt ihåg att även om fansen är jobbiga är de faktist pågrund av den du är var du är idag!:) Men en rolig, djup och snygg tjej!!:)

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:36:54
URL: http://itsnicis.blogg.se
Anonym //

Oj! Var ska man börja... Du verkar som en solstråle som lyser upp allas värld! I alla fall min värld!:) En tjej med bra homur, söt och oerhörtmega kul!!!! När man är med dig så tror jag att man glömmer bort allt det jobbiga i livet, eftersom att du strålar ut så mycket glädje!!:)
Beskrivning av dig i ett ord: AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:36:58
Julia //

Rolig, glad och lätt att hänga med. Gör dig inte till som person utan är som du känner för. Även fast du verkar skratta ofta är du nog seriös när du vill!

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:38:50
Josefine //

I början tyckte jag att du verkade lite dryg och kaxig, tror fler kan få den uppfattningen först. Men nu när jag har läst din blogg i flera år så tycker jag att du verkar asgooo, snäll, skitrolig och att du skiter i vad andra tycker om dig :D

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:39:30
Marre the G //

Många ser dig, jag ser in i dig. Många ser artisen Zara, jag ser människan Zara. Eller som Alex Schulman sagt:
-Du är en artist, en sångare. Du är talangfull, ung och söt. På ytan är du en glad och sprallig tjej med en skön bisarr humor, en barnslig humor. Du har lätt till skratt, och ses som ett solsken i vardagen för din omgivningen. Men allt är inte ens dans på rosor. Du har någonting mörkt inom dig. Under ytan finns ett djup, ett djup som få känner till. Du vill hellre vara ljusa Zara, du trivs med ljusa Zara. Men inlåst i din innersta källare så finns den mörka Zara. Den ljusa Zara känner vi alla till. Hon har en tendes att "överspela", att helt enkelt verka lite oseriös. Detta har ett syfte, för att inte släppa fram den mörka Zara. Den mörka Zara vill ha kontroll. Hon vill ha bekräftelse. Hon vet att hon är lite över alla andra, vilket den ljusa Zara förnekar. Den mörka Zara kan lätt bli avundsjuk. Hon ska bli vald först, annars reagerar hon.

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:41:13
Julia //

Du verkar vara en jätte snäll och omtänksam tjej som kan göra alla glada! Och dessutom är väldigt rolig och positiv men ändå allvarlig när det behövs! :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:41:27
URL: http://ojulias.blogg.se
Jossan //

Jag tycker du verkar vara en super gullig och rolig tjej och det skulle vara jätte trevligt att lära känna dig för du verkar helt toppen!!!

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:41:35
Idapida //

+ du verkar så säker i dig själv och inte bryr dej om andra tycker tex att du har en konstig tröja en dag ( det viktigaste är att du gillar den!)det känns som du är dig själv!! Och du är super fin och bra som du är!!!!! ❤ ❤
P.s skulle bli sååååå sjukt glad om du svarade på min kommentar!! Från en stor Zara älskare! ❤

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:42:44
Moa //

Du verkar va en sjukt rolig person måste jag få säga!
Tycker även du verkar va omtänksam och känslig, tumme upp för det! :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:43:52
URL: http://www.onecrime.blogg.se
Melissa //

Tycker du verkar vara en skön, rolig, jordnära och underbar människa som de skulle vara skiitkul o få hänga med!! :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:44:04
klara //

Under den lilla stund jag träffa och såg dig vid jb konsert fick jag uppfattningen att du är väldigt rolig, glad, omtänksam och framåt! självsäker och superfin!

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:49:31
URL: http://klaraengstrom.blogg.se
Hilda! //

Jag tror att du är sjukt snäll, rolig och underbar! En vän man kan lita på upp till hundra och en person alla drömmer om att va!*~* ÄLSKAR DIG!(misstolka inte, älskar din musik och din personlighet)

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:54:58
URL: http://www.myshades.blogg.se
Michelle //

Tycker du verkar vara jätte rolig och
Schysst en som man alltid skrattar med
Och någon man kan lita på och så är du
Ju så jävla snygg

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:55:22
URL: http://michellegavlik.blogg.se
Elin //

Jag tycker du verkar vara en jättehärlig person! Rolig att hänga med säkert :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 22:59:40
URL: http://elinnord.blogg.se
Linnéa //

En glad och sprallig tjej med mycket bollar i luften och en fantastisk sångröst! :-D

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:00:16
URL: http://minilini.blogg.se/
BloggAnn //

Tycker du verkar snäll, human och lite flummig typ :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:01:31
URL: http://annwilhelmsson.blogg.se
Anais Wilson //

Otroligt rar, omtänksam och sprallig

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:01:57
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Lisa Ljungberg //

Sprallig! :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:03:28
URL: http://ljungberglisa.blogg.se/
Anonym //

gybris

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:06:37
Vendela //

Kanske lite små dryg ibland, mycket energi men ändå rolig! Kram

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:06:49
Elin //

Du verkar vara jätte rolig, men jag har också fått en uppfattning av att du kan vara rätt dryg och att du söker efter mycket uppmärksamhet och att du tar mycket plats

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:11:27
URL: http://balettelin.blogg.se
Anonym //

Du verkar vara glad, rolig, du bjuder på dig själv, bra självförtroende, kaxig, självgod, självsäker :)

Måste bara be dig om att svara på åtminstone några kommentarer på instagram, för visst har du 10 minuter som du skulle kunna ta till att vara gullig och svara några av alla hundra som kommenterar? Tänk hur gärna du skulle vilja att Beyonce eller Justin skulle svara på en kommentar från dig :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:13:00
cecilia //

Du verkkar glad, snäll ochriktigt häärlig , du verkar bjuda på dig själv och inte ta allt såå jäkla seriöst liksom haha!

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:22:19
URL: http://fashionperspective.blogg.se
Ellen //

Du har dina egna åsikter och är väldigt övertrygad om dina egna tankar (positivt). Du är dig själv och bryr dig inte om vad andra säger. Skön brud. Sen har du bra sinne för humor och det är ett plus att du är väldigt vacker. Fortsätt att vara dig själv, det kommer du vinna på! Kram.

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:24:20
Elvira //

Du verkar vara en jättegullig person, rolig och snäll osv, men ibland också en aning kaxig och så, men vilken tonåring är inte det? Så det gör inte mig något!

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:26:34
Penny //

du verkar vara en jättetrevlig tjej som är glad för det mesta! det verkar som att du är stolt över dig själv och har bra självförtroende, och därför är du lite som en förebild för mig, haha!
sen verkar du vara en bra flickvän mot ludwig och så är du säkert snäll, rolig osv och gillar att ha kul! :D

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:31:11
URL: http://ppennys.blogg.se
amanda carlbom petersson //

jag tror att du är världens bästa person, du verkar vara det iaf! det är så jag ser dig, genom det jag läser på din blogg osv. kramar och pussar

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:32:26
URL: http://amandaalinneea.devote.se
natalie //

du är ju en av mina förebilder därför vill man vara helt söt mot dig men alla är inte perfekta. IINGEN är perfekt. därför är jag helt ärlig nu men du är en förebild somsagt!

du verkar vara en person som alla kan snacka med. dina kompisar säger mycket till dig. Du är alltså pålitlig.
om någon är uppkäftig eller taskig är du inte rädd för att säga till. du står för vad du säger / tycker.
Du är känslig men inte på det sättet att om någon kommenterar : på denna bilden blev du inte bra
så faller din värld.
men djupa saker. Du verkar vara en djup tjej..
DEt är ju bara vad jag tror.
kram <3

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:35:41
URL: http://natalieee.devote.se
Nelly //

Du verkar så otroligt snäll och gullig! Superrolig verkar du också va. Ärlig & smart. Ganska underbar faktiskt! <3 :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:37:38
julia //

det är många som jag känner som uppfattar dig som dryg och kaxig, men jag håller inte med, du verkar bara vara positiv och full av energi. måste säga att jag inte kan sluta lyssna på she's not me, grymt bra jobbat!

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:38:51
Anonymous //

Jag har en uppfattning av dej som en snäll, omtänksam och rolig person. En person som bryr sig om andra. Har en stor vilja att lyckas med musik och annat i livet. En tjej med stort hjärta för stora och små ting. Heheh poetiskt värre blev det men jaa det är en sån bild jag har fått av dig genom att läsa din blogg följa på insta e.t.c. hahhah :)

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:39:55
Anonym //

Jag tycker att du verkar som en snäll o glad tjej:) bra humor och snäll personlighet, helt enkelt en bra människa i alla lägen:)

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:49:37
Skattkistan //

*************************************
*************************************

Sveriges största smyckesbutik - Skattkistan.webnode.se

***************
***************

Skrivet 2013-04-27 kl. 23:59:19
URL: http://www.Skattkistan.webnode.se
Ida //

Jag har läst din blogg ett bra tag, och jag får olika intryck av dig vid olika inlägg. Ibland verkar du vara typ den gulligaste någonsin, men andra gånger så känner jag att du verkar vara otacksam och kaxig. Självklart känner jag inte dig och det vore orättvist av mig att döma då, men det är bara de intryck jag har fått. Du verkar vara lite av en överklass brud också, men som sagt så utgår jag bara från det jag läser.
Ha det gött Zara !

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:00:11
Anna //

Jag tror att du är en rolig tjej med mycket humor, snäll men lite kaxig.Jag tror att du är självsäker och utåtriktad:)

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:01:28
ANONYM //


OOOOMG! Kolla den här killen som sjunger ! !!
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151592201541385

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:01:53
URL: http://www.facebook.com/photo.php?v=10151592201541385
Ebba //

Den uppfattning jag haft om dig är att du är en go och härlig tjej och när jag träffade dig utanför justin biebers konsert i onsdags var det verkligen så! Du var jätte trevlig, söt, rolig och en skön tjej helt enkelt. Många har frågat mig om hur de var att träffa dig och om du var snäll och så och kan säga dig att jag verkligen bara kan säga bra saker om dig, verkar vara en as go och skön människa ! Du ska verkligen ta åt dig av detta nu och fortsätta vara precis den du är då kommer dina fans som mig finnas med dig under hela din karriär de kan jag lova dig <3

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:06:19
Anonym //

Du verkar vara en en riktigt go o härlig tjej, snäll gullig osv men du är bortskämd bara för att du har kommit så långt i de du gör!;) Nä men du är riktigt bra på de du gör o tror du kommer nå riktigt långt o bli förebild för MÅNGA! Äru typ redan också! Jag hoppas bara du inge överskatta dig själv som JB gör (enligt mig!) Håll ifrån ifrån droger och inte slänga typ 20 konserter på en vecka kommer du nå stort! Riktigt stort!:)

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:13:39
Anonym //

Dryg ibland och för det mesta bitchig men där djupt inom dig är du nog ändå en jättehärlig tjej!

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:17:09
Sanna //

Du verkar ha en sjukt kul humor och vara ganska självsäker. Jag slår vad om att du är en supersnäll tjej också. + att du är grym på att sjunga också. :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:23:02
ELLEN GOTTLIEB //

Jag tycker att du verkar vara en alldeles underbar person! Glad, snäll, ha bästa humorn, jag skulle kunna dö för att få vara din kompis haha! Asso du är helt hysteriskt snygg och min absoluta förebild! Det är liksom svårt att förklara men ååååh du är så jävla ball bara! Haha nä usch vad töntigt allt det här lät, haha men hoppas du fattar! Kraaaam finaste du❤❤❤👌

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:33:36
Make the seconds count //

En jordnära tjej som lever för att sjunga, stå framför publik och göra det hon brinner mest för. Mycket humor och glädje kan man finna också! =D

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:34:50
URL: http://makethesecondscount.blogg.se
Natasha //

Du verkar vara rolig, busig och lite knasig:) (missförstå inte!)
Knasig på ett bra sätt liksom rolig men ändå seriös:) rolig, busig och nyfiken det är dem orden jag tycker passar in på dig bäst:) puss och kram// jag

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:37:18
mathilda //

jag har uppfattningen att du är en otroligt härlig person som har humor och är omtänksam och supergullig!

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:37:35
URL: http://mathildakull.blogg.se
Hanna //

Typ en grymt go,snäll,rolig och spontan tjej! Verkar jätte trevlig!

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:40:45
magnus aklipa //

du verkar lite bitchig

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:43:38
♣ Ida - Hon som föddes med LKG //

Du verkar vara en positiv tjej, som ofta är glad, ler och skrattar. Och tror du ger mycket komplimanger till folk. Fast tror du kan säga emot också ifall du ser/hör något du inte tycker är okej.

Skrivet 2013-04-28 kl. 00:48:48
URL: http://idahtt.blogg.se
Maltemann //

Snygg,rolig,knasig!

Skrivet 2013-04-28 kl. 01:30:51
Emma //

Du verkar fett skön, alltså jag tror aldrig man har tråkigt med dig hahaha och väldigt omtänksam för man märker verkligen hur mycket du bryr dig om andra. Jag är lite avis på hanna att hon har dig som syster för t.ex på semestrar måste det ju va hur kul som helst (oftast)!
Sen tror jag också att du är ganska envis hehe och spontan =))))) yeye

Skrivet 2013-04-28 kl. 01:33:16
URL: http://eemmaeklund.blogg.se
A.G //

läste igenom lite kommenterare, och man ser ju att folk verkar tycka du är en härlig person, vilket du säkert är men en del smörande också men klart alla vill ju att du ska lägga märke till deras kommentar! Men du verkar som en skön person med humor, en vän man kan skratta med och shit vad detta känns gay, men något jag "älskar" med dig eller gillar med dig och din blogg är att du ej vill få allt att verka så perfekt att du inte är stenrik eller aa, du fattar! känns som om jag sitter och smörar för dig eller något, inte för att du vet vem jag är, är bara ett år yngre än du. du har en skit härlig röst, skulle dock bara vilja ha flera låtar som man kan lyssna på, uncover börjar ju bli lite uttjatad nu, det har "gått så långt" att min pappa går runt och sjunger uncover, haha kanske inte är något dåligt för dig eler så men jag och min pappa brukar ej lyssna på samma music, men det är lite kul ändå! Lycka till med din karriär! Kram

Skrivet 2013-04-28 kl. 01:33:44
julia //

Tycker du verkar vara en go och jordnära tjej. Smart och mogen för din ålder. Sen ibland kan man väl ana lite sån där typisk högstadie kaxighet haha. Men det hör till din ålder ;) kram

Skrivet 2013-04-28 kl. 01:49:27
marycaroline.blogg.se //

Trevlig och jordnära tänker jag :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 02:00:59
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Elma //

Du verkar som en jätte snäll och söt tjej som alltid finns vid ens sida! Kanske lite envis! Sjukt snygg!! Och sjunger ofta. Skyddar sina vänner och familj!

Skrivet 2013-04-28 kl. 06:39:42
Anna //

En härlig go tjej som jag verkligen skulle vilja lära känna! <3

Skrivet 2013-04-28 kl. 06:41:37
Filippa //


Jag uppfattar dig som tramsig & barnslig, men rolig.
Jag tror att du är en sådan som pratar & gör saker ibland utan att tänka dig för, jag tror att du är väldigt snäll och jag känner att du är en person man kan berätta saker för utan att du skulle sprida det vidare, fattar du? Någon man kan lita på.
Du är någon jag skulle vilja känna. Kompis-dejt?

Skrivet 2013-04-28 kl. 07:26:00
URL: http://www.xellaworld.blogspot.com
Anonym //

Jag tycker du verkar vara jätte snäll. Du skojar om det mesta och är inte så jätte " seriös ". Men ibland är du det, jag tror inte du är blyg och mot de du inte känner/inte gillar tror jag du kan vara lite dryg osv.. Puss puss

Skrivet 2013-04-28 kl. 07:31:57
Anonym //

Du gillar att stå i centrum och tar mycket plats.
Men du kan också bjuda på dig själv, tex. lägga ut bilder där du inte är jättesnygg (Haha förlåt, men ingen är picture - perfect beutiful hela tiden) du uppfattas som dryg & bitchig just för att du kanske tar så mycket med självklarhet, att du inte alls ser lika mycket värde i sådant som andra skulle.

Skrivet 2013-04-28 kl. 07:33:55
amanda brännlund //

Jag tycker du verkar jätte egocentrisk, men snäll ändå. Man kan verkligen känna i det du skriver att du har humör.
Kramkram

Skrivet 2013-04-28 kl. 07:41:18
Anonym //

Du verkar väldigt snäll och rolig! Du skämtar mycket och älskar shopping! ;) snart och väldigt tramsig. Men sjukt snäll och fin<3 så tror jag haha

Skrivet 2013-04-28 kl. 07:47:45
Alice //

Du verkar vara väldigt rolig, någon som man kan va oseriös med utan att du tycker personen är helknäpp! Du verkar också kaxig på ett bra sätt, du kan sägs emot folk på en roligt sätt men ändå seriöst utan att den tar illa upp, sett dig svara på dryga kommentarer på insta på så bra sätt! Du verkar även trevlig och omtänksam med många bra åsikter :) kram

Skrivet 2013-04-28 kl. 07:50:03
Emma //

Du värkar vara en snäll tjej som tänker mycket på sina kompisar/ familjen. Du värkar också ganska envis. En cool tjej ;) ❤

Skrivet 2013-04-28 kl. 07:50:15
Sofie //

Jag tycker du verkar vara en väldigt snäll och omtänksam tjej som gör det bästa av sitt liv! Och du är sjukt bra på att sjunga <3

Skrivet 2013-04-28 kl. 07:56:00
Sofia //

Du verkar vara en som är 100% dig själv :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 07:57:40
Elin //

Du verkar vara en väldigt snäll, rolig och till 100 % dig själv. Du verkar vara en bra vän :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 08:01:40
URL: http://elinsmemories.blogg.se
Linnea //

jag tycker du verkar vara en jättefin, jordnära person med smådålig humor hehe och sjunger superfint!

Skrivet 2013-04-28 kl. 08:08:54
Chelsea //

Du verkar vara jätte rolig och snäll. :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 08:31:05
URL: http://chelsea.blogg.se
Anonym //

Du är verkligen skit fin! Du verkar rolig, men du påminner väldigt mycket om en tjej som jag känner, och det känns på något sätt som att du är lite fjortis, och lite kaxig :/

Skrivet 2013-04-28 kl. 08:33:46
Susanna //

Jag tror att du är en väldigt glad tjej som skrattar mycket!
Sen tycker jag du sjunger jättebra såklart!

Skrivet 2013-04-28 kl. 08:37:56
URL: http://susannabrunnmyra.wordpress.com
Lalala //

Humoristisk tjej med mycket skinn på näsan ;)

Skrivet 2013-04-28 kl. 08:39:43
<33 //

Du verkar vara schysst och kaxig, rolig, typ som rn liten groda HAHA!! Du har bra självförtroende och är söt så du har lätt att få killar... Men endel säger att du är dryg osv men det kan ju ha varit vid nåt tillfälle som du blev arg och så, så det tror jag inte på. Asså lyllo dina kompisar som är kompis med dig :0
Kan du ha frågestund snart (eller liknande)?

Skrivet 2013-04-28 kl. 08:40:03
Petra //

Snäll men kanske kan bli på dåligt humör om de inte går till på ditt sätt!

Skrivet 2013-04-28 kl. 08:41:44
URL: http://petraelisabeths.blogg.se/
Jossi //

Du verkar jättesnäll och knasig men jätterolig! Du verkar som bästa storasystern! Du verkar vara dig själv. Du är också sjuuuukt snygg! Smart är du säkert också! För typ några år sedan när du var i Idre tror jag var det typ en talangjakt som hette ministars elr nåt o då träffade jag dig o pratade med din familj! Du o Alex tror jag han hette var domare elr nåt sånt. Du var ca 12 år tror jag o jag var kanske 9. Då var du jättesnäll o supertrevlig. Jag o mina kompisar tog foto med dig o fick autograf o vi blev jätteglada :P

Skrivet 2013-04-28 kl. 08:44:19
Alice //

Hmmm vad jag tror/verkar vara i din blogg och allt sånt så tycker jag att du verkar vara en tjej med huvudet i de blå men ändå fötterna på jorden. Jag har läst din blogg lite från och till sen sjuan och jag upplever att din empatiförmåga har växt och att du fått ett lite större perspektiv om du förstår va jag menar? Så nu verkar du vara en tjej som tänker och funderar väldigt mycket men samtidigt är asflummig och kan skratta tills hon dör, alltså en mix! Tror att du är rätt smart också även om du ibland om du är upprärd över nått, t ex en elak kommentar eller nått annat så har du lätt att haspla ur dig en massa saker trots att om du väntat och lugnat ner dig och tänkt efter så kanske du kommit på nått bättre att säga. Det här kallar jag dock inte för att vara "dum" som man sa i en annan kommentar utan jag tror att det beror på att du är en tjej som vill ha rättvisa och därför blir du upprörd över puckade/elaka människor. Något som jag misstänker är att du ibland kan vara lite egocentrerad (något som typ alla 16-åriga tjejer är för att vi knappt upplevt alls mycket än) men inte extremt eller på ett så värst dåligt sätt utan mer att ivland kan nog dona egna problem växa sig väldigt stora i dina ögon om du fattar vad jag menar? Du verkar va en bra tjej, som faktiskt bryr sig.
Hahaha det här är säkert inte ens sant, men det här är min bild av dig eftersom jag aldrig träffat dig. kraam!!

Skrivet 2013-04-28 kl. 08:49:25
Caroline //

Såg dig i globen och blev kände mig extremt starstruck och nervös att gå fram och säga att du är bra trots att jag är 5 år äldre haha. Du tog glatt en bild och fick uppfattningen att du är extremt trevlig och ödmjuk!!

Skrivet 2013-04-28 kl. 08:56:12
URL: http://carolinequist.blogspot.com
Theater.blogg.se //

Fin blogg:) kolla gärna in min:)

Skrivet 2013-04-28 kl. 08:58:43
URL: http://theater.blogg.se
Anonym //

Ena stunden kan du verka lite dryg men eftersom jag inte känner dig så.. Men annars verkar du va en jättesöt tjej

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:09:46
Lollo //

Du verkar väldigt självsäker, smart och rolig!

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:14:18
Penelope //

Du verkar vara sjukt skön, haha, du verkar ha humor! Iaf vad man märker från dina videos. Sen verkar du vara jättegullig och snäll!
Kraaam

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:15:41
Robert //

Du verkar vara lite ego när du inte svarar på seriösa kommentarer :(

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:23:45
lina //

Du värkar himla snäll, och omtänksam och rolig! Önskar jag kände dig, hahah!
Jo, och du? Vart har du köpt din vita mössa med typ en toffs på? Den är jättefin! :D
/lina

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:25:02
Fia //

Jag fick höra om "Zara Larsson" från mina vänner, de sa att du har en grym sångröst och att du är väldigt begåvad, men en av dem tycker att du inte är lika bra som person och självklart var jag tvungen att se några intervjuer och även börja läsa din blogg för att se hur du egentligen är. Det intrycket jag fått av dig via bloggen är jätte bra. Du är en fantastiskt söt tjej, verkar ha bra humör (okej, typ, iallafall min humor och den är grym, så¨ja) du verkar också vara väldigt snäll och tänka mycket på andra samtidigt som du har självförtroende och vågar stå upp för dig själv. Aja, det jag ville säga var det att mina vänner har fel, du är en otroligt bra person. Puss

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:32:29
Ida Emma //

Du verkar väldigt rolig, snäll och härlig ^^

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:33:01
URL: http://idasteinwalls.blogg.se
Lovisa //

Jag tycker att du verkar vara en flicka som i ibland kan känna sig lite nere eller smått deprimerad och som löser detta med att försöka få bekräftelse om vem du verkligen är. Jag tror inte att bilderna på dig själv handlar om att göra folk avundsjuka, för det kommer en vacker dag att sluta ske. Jag tror det habdlar om att du vill veta om du duger för omvärlden eller inte. Men du verkar även gullig, förstående och pålitlig. Något många drömmer om.

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:35:00
Emma //

Du verkar vara en glad och positiv person :)
du verkar inte vara särskilt blyg och gillar ha ett socialt liv med andra personer. Du verkar ha ett liv med många olika kompisar och gillar att bjuda på dig själv! haha har säkert helt fel , puss ! ;**

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:35:55
theater.blogg.se //

Fin blogg:) kolla gärna in min blogg:)

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:43:35
URL: http://theater.blogg.se
Emmy //

du verkar vara en av världens skönaste personer! så jäkla rolig, lite osäriös haha och positiv! en sån jag gärna skulle velja bli kompis med! kramar

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:44:37
Martin //

Du verkar
- rolig
- stark vilja
- malmedveten
- kanslosam
- dalig lyssnare
- lite "ego"

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:47:48
jossan //

du verkar hel skön , spontan , snäll , crazy . typ , så himla kul att hänga med . massa kramar <3

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:48:41
Linn //

Jag tycker att du verkar riktigt rolig och härlig som person. Social och trevlig att vara med! :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:48:55
URL: http://linnjo.blogg.se
Emma //

Du verkar faktiskt va väldigt bortskämd och lite dryg, det är iallafall den uppfattningen jag fått av dig.

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:51:28
evelina //

Jag tyckrr du verkar ganska fjantig och oseriös men endå snäll och rolig

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:53:13
Essi //

Du verkar vara en snäll och rolig tjej, en som inte bryr sig om såna som försöker trycka ner dig. Jag tror att du är väldigt omtänksam och bryr dig om dina vänner. Du är så himla vacker så man får rysningar och en som sjunger så idiotiskt bra så jag lyssnar på dig varje dag.

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:57:55
URL: http://nattstad.se/essihentila
Lollo //

Jag tycker du verkar som en väldigt gullig tjej som är tacksam för det du har. Du hat skämtar mycket och du Bill visa att du inte är bortskämd och elak!
Du verkar verkligen som en bra människa!

Skrivet 2013-04-28 kl. 09:59:15
Jenny //

Jag tycker att du verkar vara en snäll, glad och omtänksam tjej!
Jag tycker även om din blogg för att du verkar vara så jordnära och utåtriktad!

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:10:42
Maja //

Du verkar skön och att du är snäll och att du älskar ditt liv

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:12:58
Felicia //

Du verkar vara en vettig tjej med båda fötterna på jorden. Förvånar mig hur cool du är om allt, vissa skulle nog bli fulla av sig själva. Du verkar ha en otrolig självdistans. Sen tycker jag du är jävligt rolig också, bara plus i kanten. Kram!

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:19:08
Nicole //

Jag tycker du verkar helt MEGA härlig! Positiv, glad, inspirerande, lycklig, tacksam osv... Jag har ett intryck att du är en dunder tjej och tror på sig själv och inte ger upp! Efter jag börjande läsa din blogg har jag inte kunnat sluta! Och det är konstigt, för jag är så avis på det liv du lever, i vanliga fall skulle jag döda för ett sådant liv, det skulle jag anytime! Men det är någonting med dig som vänder om tankarna hos mig och avsonsjukan blir till lycka istället för din skull! Jag är verkligen så glad för dig!!! Skulle vara så härligt att träffa dig någon dag! Stor Kram :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:19:09
URL: http://Nicoleidaelisabeth.blogg.se
Kajsa //

Helt underbar :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:23:38
Sofia //

Du verkar vara snäll, spontan, sarkastisk och lite halvt lullig men oxå seriös om man säger så!
Så folk är mot dig är du tillbaka du accepterar inte att ta skit från andra!
Du verkar vara en toppen tjej Zara!

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:25:32
Emilia Henriksson //

Snäll, rolig, glad osv! <3

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:29:00
Malin Wallin //

Du verkar vara snäll och rolig med mer! :D

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:35:55
URL: http://nattstad.se/MalinWallin
Johanna //

Jag tycker du verkar vara en riktigt skön person, som alltid är sig själv, frammåt och snäll :D

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:50:21
URL: http://johannapreinitz.webblogg.se
Anonym //

Du verkar ganska barnslig på videorna och så och du verkar vara den perkfekta tonåringen: du shoppar, går på fest, har massor av vänner, har pojkvän mm .
Haha ge lite av det till mig! ;)

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:50:41
Ellen //

Du verkar vara en as rolig brud med härlig humor och även lite galen😂👍

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:51:27
Anonym //

Inte för att vara taskig men du verkar faktiskt ganska dryg. Det verkar som om du inte alls fattar vad du har. Jag vet att du skriver att du uppskattar allt så mycket hela tiden men det är ju bara ord.

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:52:42
Anonym //

du verkar vara en en glad tjej men ändå lite bitchig och kaxig

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:53:03
Moa //

Du verkar lite flummig, ganska bortskämd, lite känslosam och klok.

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:53:18
Moa //

Tragiskt att så många svarar "söt, snygg,fin" som om det vore några egenskaper. Ytlig.

Skrivet 2013-04-28 kl. 10:55:01
Sabina //

Rolig, konstig humor, men dock lite dryg, om jag hade sett sig i min skola, (om du ej var "känd") då skulle jag nog itne vågat bli vän med dig, för då skulle du bli sedd som den coola tjejen, för att du är jättefin typ haha. Nej men jag skulle nog inte göra det. Men det skulle vara kul.

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:02:08
URL: http://sdz.blogg.se
Lina //

Jag tycker du verkar vara snäll, schyst, och en awesome vän! Har ganska bra med pengar, ganska lyxit! :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:05:56
Agnes //

Schysst med bra humor men lite bortskömd...
;)

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:07:31
Linh //

Du är så snygg. Du har samma röst som Rihanna. Titta gärna på min blogg.

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:10:28
URL: http://linhsliv.blogg.se
Lina //

❤Tävla gärna i min blogg om en väska i 2D från JumpFromPaper! Du tävlar genom att välja ut den väska du helst vill ha från deras hemsida, och motiverar i inlägget med hur du skulle bära upp den bäst!
Kika gärna på http://linaohlsen.se/2013/april/en-typisk-dag-med-jumpfrompaper-tavling.html

KRAM!❤

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:11:56
URL: http://linaohlsen.se
Johanna //

Du verkar vara riktigt skön och rolig men får uppfattningen av att du är lite fööör självgod och ibland lite dryg, men som sagt är det bara en uppfattning jag fått vilket inte behöver stämma alls!

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:17:17
ellen //

du verkar inte vara rädd för att säga vad du tycker , och jag tror att många kan uppfatta dig som lite dryg och kaxig, vilket jag inte tror att du är :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:17:57
Hanna. //

SÅ JÄÄVLA SKÖN MANNEN!

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:18:58
Petronella //

Du verkar vara en jätte snäll och trevlig tjej! Jag träffade dig på meet and greet'en i onsdags, och jag tog bild med dig! Du var jätte trevlig och snäll! Vilket jag redan visste att du var! Det var jätte roligt att träffa dig, skulle verkligen vara jätte roligt att lära känna dig! <33 Kram

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:19:00
URL: http://petronellajohanssons.blogg.se
Yasmin //

Folk har sagt att du är VÄLDIGT dryg..o typ tycker att due bäst osv...venne om det e sant men folk har sagt så..o en vän sa till mig att hon krockade me dig elr nåt sånt...sen du ba- Asså hur fan vågar du krocka me mig. vet inte vem jag är eller- hah..venne om det e sant men aa..

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:21:52
Felicia //

Min kompis var på M&G 24/4 Justin Bieber och tyckte du verkade väldigt "Här-är-jag-kolla-på-mig" typ. Som om du tror att du är något. Har fått lite samma uppfattning när det gäller bloggen - du verkar vara väldigt självgod. No offence. <3

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:29:06
URL: http://www.froni.blogg.se
Erika //

Du verkar verkligen självmedvetande , lite ego och dryg ibland men jag tror det hör ihop lite med din personlighet. Men du verkar vara snäll och omtänksam också!Du vågar stå för dina åsikter osv! :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:32:18
Mika //

Asså, du är unik, du känns inte som resten av Stockholms tjejerna, men ibland vågar man typ inte kommentera för att man vet inte hur du ska tolka ens kommentar, om du tycker man är dum i huvet eller så haha, så..

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:36:44
Solin //

Du verkar vara ganska flummig men ändå seriös när du ska vara det. Du verkar också köra ditt eget race, strunta i vad andra tycker och typ verkligen leva livet som om det vore din sista dag. :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:40:11
URL: http://www.solinj.blogg.se
Anonym //

SHOOO! Som jag har uppfattat det från din blogg tycker jag du verkar väldigt kaxig, du vill hela tiden visa att Du är bäst och allt. Bara för att du är "känd" nu behöver du inte bli värsta "egot" eller om du fattar vad jag menar? Tycker du borde var mer snäll mot dina fans, det känns väldigt mycket som att du hela tiden är värsta "bossen" som ska få hur du vill, eller vad man säger ;)En sak som jag tycker du borde ändra på är att tänka för dig innan du skriver något på bloggen, för ibland kan det hända att du slänger ut saker som du inte borde säga haha.. nejmen annars verkar du vara en skit ball brud. No offense, du får gärna svara på detta! puss

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:44:46
Anonym //

Jag tror att du är e väldigt seriös tjej som tar din karriär på allvar. Du är kort, eftersom jag har sett dig i verkligheten, och har typ väärldens mysigaste kille. Sen märker jag att du älskar att shoppa och att du gör av med mycket pengar. Och att du är populär, både bland kompisar och i hela sverige. Jag tror med hela mitt hjärta att du kommer att bli typ den nya Britney Spears någon dag.

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:47:07
Anonym //

hey girl! love you. Du är den snyggaste kvinnan jag sett, haha. Har redan flickvän men skulle seriöst tagit dig istället. I know you want me ;) come babe

PUSSSSSSS ÄLSKLING<333

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:47:53
Anonym //

LOVE YOU

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:48:20
Astrid //

Hur gör du när du ska göra ett såntdär collage med kläder och sånt? Vad använder du för program? Tips? <3

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:52:25
Anonym //

Sjukt härlig tjej som man alltid har kul med. väldigt omtänksam och ställer upp för dem som behöver dig.
En härlig person helt enkelt!

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:58:20
Maja //

Jag har ingen direkt uppfattning om dig längre, eller det var så länge sen du gjorde en videoblogg t.ex så det är så svårt att säga! Eftersom det är då man ser en i en videoblogg och man hör den snacka på riktigt som man får en uppfattning, så är det i alla fall för mig. Men du verkar rolig och glad för det mesta, haha

Skrivet 2013-04-28 kl. 11:58:44
Elin //

Spontan.
Snäll.
Söt.
Solig.

Skrivet 2013-04-28 kl. 12:00:13
URL: http://eiis.blogg.se
Felice //

Jag tycker du verkar sjukt rolig, jag har samma humor som dig!

Skrivet 2013-04-28 kl. 12:03:58
Johanna //

Du verkar vara en väldigt skön person! Snäll och så, samtidigt som du verkar lite för självsäker ibland och kan eventuellt uppfattas som lite dryg.. Men oftast tycker jag du verkar som en himla rolig och snäll tjej!

Skrivet 2013-04-28 kl. 12:04:40
Matilda //

En as go tjej som tänker på alla! Omtänksam, as snygg, as fin, as bra, jätte fin röst! Underbar! Fantastisk! Sjukt go vän! Glad! Gör andra glada genom att bara vara dig själv! Ganska konstig (på ett BRA sätt!!!) asså ja du vet! Och btw i love sin röst!! Puss

Skrivet 2013-04-28 kl. 12:05:47
Anonym //

först av allt du är så sjukt fin zara!
Men måste säga du verkar självklart vara snäll men tror du är envis och vill ha allt perfekt och precis ha det som du vill ha det :)
Älskar göra spontana saker och bara chilla med livet :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 12:07:42
URL: http://alexandraberglund.blogg.se
Ella //

Jag tycker du är en supersöt tjej. Men dina värderingar, sättet du skriver och sättet du uttrycker dig på är helt fel, enligt mig. Du kan dessutom uppfattas som rätt dryg. Jag ver faktiskt inte rikrigt varför, men du skriver rätt mycket fel. Exempelvis "Mina dagar är inte så händelserika, det händer inte så mycket och blablabla" (eller hur du nu skrev). Jag säger bara det att folk skulle göra vad som helst för att få vara i din sits. Du är säkert tacksam, men du visar det bara inte.

Skrivet 2013-04-28 kl. 12:11:38
Lina //

Du verkar var dig själv :) Det gillar jag, inte översminkad eller någon som försöker vara perfekt utan helt enket bara du. Och det är det som gör att jag gillar dig :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 12:25:21
URL: http://linassaga.blogg.se
Sebastian //

Asså man älskar fan dig seriöst bara för du är så jävla oseriös ganska ofta :D Det är det bästa med dig azzå xD xP lolz

ne men serri det är skitnajs att du är det! du har så go personlighet! :) du verkar vara det snelaste hesten i havet!

Skrivet 2013-04-28 kl. 13:11:14
Jennifer //

Du verkar vara en hur go tjej som helst. Det känns som att dina kompisar kan lita på dig och att det alltid är roligt när du är med :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 13:31:04
Nathalie //

Spralig, Pratglad, Omtänksam, Skrattar mycket, Skön humor, Aldrig tyst, Clown, Söt, BRA på att sjunga, snygg och bestämd hihi ;)

Skrivet 2013-04-28 kl. 14:41:41
Anonym //

Social, glad, framåt men tyvärr så tror jag att du kan vara lite dryg typ, alltså i skolan att du är den som leder ett gäng typ, alla följer efter dig - asså typ så!

Skrivet 2013-04-28 kl. 16:32:35
Lisa //

Du vekar vara glad, spontan och gullig. Men du verkar även vara ganska bestämd och vill gärna ha det på ditt sett. Och så verkar du vara en som tänker och funderar mycket. Stämmer det?;)

Skrivet 2013-04-28 kl. 17:12:16
Ewelina //

Du är du och du är bäst, så satans snygg och verkar sjuukt snäll. du är BÄST.

Skrivet 2013-04-28 kl. 20:38:00
Maya //

Jag får uppfattningen av att du är en väldigt glad person egentligen, men det är väldigt lätt att nån/ gör dig jätte ledsen. Som cirkeln i "I rymden finns ing känslor". Du känns som en hypad och rolig tjej med riktigt bra humor. Väldigt bra på att prata men inte lika bra på att lyssna.

Skrivet 2013-04-28 kl. 21:23:54
URL: http://santanamaya.blogg.se
elin //

Jag tycker att du verkar vara en glad , härlig tjej med en super härlig personlighet.

Jag älskar din humor , känns som om vi har samma haha även om jag inte känner dig alls.

Du verkar också vara väldigt snäll , omtänksam .. så själv har jag inte förstått varför folk ser dig som elak.

Du är en toppen person och fortsätt vara som du är för du är perfektion från insida och ut! :)

Skrivet 2013-04-28 kl. 23:27:42
URL: http://elinohrn.devote.se
elin //

Jag tycker att du verkar vara en glad , härlig tjej med en super härlig personlighet.
Jag älskar din humor , känns som om vi har samma haha även om jag inte känner dig alls.

Du verkar också vara väldigt snäll , omtänksam .. så själv har jag inte förstått varför folk ser dig som elak.
Lite envis och bestämd också kanske , en person med stark vilja.

Du är en toppen person och fortsätt vara som du är för du är perfektion från insida och ut! :)

skrev om min kommentar lite lol ;)

Skrivet 2013-04-28 kl. 23:29:33
URL: http://elinohrn.devote.se
magnicia //

fin blogg

Skrivet 2013-04-29 kl. 00:06:51
URL: http://magniciaalofgren.blogg.se
Tilla //

Måste bara säga, Super söt bild! :)

Skrivet 2013-04-29 kl. 10:38:45
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Hilda //

Du verkar ha en sjukt härlig personlighet, dock kanske lite fööör oseriös hela tiden. Tycker de är kul då du skriver lite seriösare inlägg. Du känns även som en person som nästan alltid är glad och positiv!

Skrivet 2013-04-29 kl. 17:47:45
Hej //

Snäll kanske, men jääävlig dryg! Du verkar tro att du är överlägsen på nått vis, snobbig på alla vis och jävligt slampig. Min uppfattning i alla fall .. Ha en bra dag!

Skrivet 2013-04-29 kl. 22:23:07
Anonym //

Varför godkänner du inte min komentar? Skrev inget dumt vad jag vet :) kram

Skrivet 2013-04-29 kl. 23:01:13
Adriana Cajani //

Om jag ska vara ärlig så väldigt snäll typ dömmer inte någon, men ändå lite kaxig och typ attityd och lite bitchig, men ändå snäll

Skrivet 2013-04-29 kl. 23:37:29
URL: http://adrianac.blogg.se/
SARA :] //

JAG TROR BA ATT DU ÄR EN HEL VANLIG TJEJ, SOM GJORDE EN BRA LÅT, O ALLA GILLA DEN XD HOHOH

Skrivet 2013-04-30 kl. 18:46:46
URL: http://sarahpowah.blogg.se
Linnea //

Du är sjukt fin men även sååå skön ! Humorn o allting!

Skrivet 2013-04-30 kl. 21:36:15
Anonym //

Du känns glad, sprallig och lite galen men samtidigt naturlig och stabil. Jag hoppas inte att du kommer att förändras av kändisskapet.

Skrivet 2013-05-04 kl. 18:49:03
Ellen //

BEsT!

Skrivet 2013-05-06 kl. 18:18:18
URL: http://lilomilo.blogg.se
Ellen //

BEsT!

Skrivet 2013-05-06 kl. 18:18:19
URL: http://lilomilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0