vart är solen?

 
Dom här lär ju inte användas så mycket.. Liksom vart är solen? Liite höstsol? Snälla? Haha imorgon ska vi på klassresa och typ campa i tält, fest. Fast jag ser verkligen fram emot det!! Självklart tar jag med mig kameran men ingen dator, så ni får se bilderna när jag kommer hem på tisdagkvällen. Ja, vi hade bara råd att åka en natt, bra jobbat! 

Cayman17 //

In our country were 29 degrees.

Skrivet 2012-09-02 kl. 22:50:02
Amanda //

Skulle inte du kunna lägga ut din spellista från Spotify här på bloggen? :D

Skrivet 2012-09-03 kl. 17:13:19
URL: http://amandapaavola.blogg.se
Anonym //

Blogga mycket! Älskar din blogg!

Skrivet 2012-09-11 kl. 12:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0