this time, I have a reason.

Heeeyyyy!! Anledningen till varför jag inte bloggat är för att min datorladdare gick sönder. Jag råkade trassla in mig i den på något sett när jag skulle gå över den så konakten gick av, om ni fattar haha. Igår var jag och fixade den så allt är luuungt. Jag har varit sjuk dom senaste dagarna och inte gjort någonting. Ibland är det sååå sköönt att vara sjuk. När febern börjar gå över och man inte är jättesjuk utan bara så sjuk att man måste vara hemma från skolan. Typ 37,5 i feber och förkyld - Perfecto. 
 
Jag tänkte ta med mig kameran till skolan någon dag for fun så ni kan se hur vi har det. Dock är jag inte säker på att man får ta kort i skolan... Hmmm. Jaja! Blog you later!
 

kennedy woodard //

Hej! im ett stort fan till dig! Jag har följt dig sedan du var på talang. Jag älskar dig så mycket! du är så vacker och har en fantastisk röst! Im american så im med Google översättare att skriva här. haha! Jag undrar om du kunde svara att det skulle vara fantastiskt! Jag bor i delstaten Texas i USA. Jag undrar också om du kunde täcka: Pappa med Emeli Sande bedrift. Naughty Boy. Jag kollar din blogg varje dag för att se om du skrev och jag bara använda en översättare för att se vad den säger! Jag kan inte vänta tills du blir en stor stjärna! Men när du gör, glöm inte mig!

Skrivet 2012-09-20 kl. 05:13:26
Felicia //

Är det ett instagram filter du har använt på den första bilden eller har du redigerat någonstans? Snälla svara!

Skrivet 2012-09-20 kl. 08:32:15
URL: http://barafelicia.blogg.se
Anonym //

Kan inte du lägga ut en bild på dina favvo kläder?? :) tacksam om du gör det <3

Skrivet 2012-09-20 kl. 12:38:26
Anonym //

Har du blonderat håret? :) fint va de iaf!

Skrivet 2012-09-20 kl. 14:36:34
Cayman17 //

It's magic: Flower, gleam and glow. Zara ! You are healthy. I hope so. ;-)

Skrivet 2012-09-20 kl. 15:41:06
Edith //

Haha 37,5 är ju knappast feber :P

Svar: men det är ju det jag säger :)
zara

Skrivet 2012-09-21 kl. 16:36:26
URL: http://dithphoto.blogg.se
elin //

Hej, vet du att du har EXAXT samma leende som donna i beverly hills 90210. Rätt kul faktiskt.
Jättebra blogg btw!

Skrivet 2012-09-22 kl. 17:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0