R E S E N T M E N T B E Y O N C E

 
''I gotta look at her in her eyes and see she's had half of me, she aint even half of me'' Haha vilken repliik! Åååh jag skulle kunna döda för att få hennes röst. Det är helt sjukt. Heeeeelt sjukt! Hon är så otroligt vacker, en röst så jag börjar grina, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ni måste kolla på den här videon. Världens bästa, utan överdrift, världens bästa! 

Emma //

BEYONCÈ!! <3<3<3
zara, du har typ en röst som henne!!!! Skulle kunna döda för din röst! Unik och stark!! längtar tills du släpper dina låtar!! :D

Skrivet 2012-09-30 kl. 21:16:43
URL: http://emmandens.blogg.se
denise //

MÅSTE FÅ SVAR PÅ DETTA!!!

när ska du göra ditt cover på halo av beyonce?

Skrivet 2012-09-30 kl. 21:58:21
Sara //

Zara, du sjunger fan bättre än Beyonce..

Skrivet 2012-10-01 kl. 17:06:47
Anonym //

ASSÅÅÅ ÅPÅHH jag får panik så jävla bra hon äääär!!! seeeriöst!!!!! faan vad jag vill sjunga som henne!! ååh

Skrivet 2012-10-01 kl. 17:17:25
Anonym //

Denna dåååå ååh my good http://www.youtube.com/watch?v=yKlGcrFpoWU&feature=related !!!!!

Skrivet 2012-10-01 kl. 17:29:00
URL: http://Ebbbski.blogg.se
Ellen. G //

Åh herre vad bra hon är!! Men du är minst lika bra! Håller med, skulle kunna döda för din röst zara! Puss på dig, världens bästa blogg, och du verkar vara den godaste personen i hela världen✌✌ du är fan min idol!

Skrivet 2012-10-01 kl. 19:37:56
Hanna //

Du har ju lika bra röst som henne, så du ska också vara himla glá! Jag är avundsjuk på er båda, för sjunga är verkligen det enda som jag kan säga att jag är riktigt dålig på, utan att någon säger emot.

Skrivet 2012-10-02 kl. 22:04:15
victoria //

Beyonce e min idol och kommer du blir du oxå om några år ;D
du e nästa beyonce!!!!

Skrivet 2012-10-03 kl. 17:00:42
Josefin //

Jag skull dö för din röst Zara!

Skrivet 2012-10-03 kl. 20:28:13
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Anonym //

JAAAG VEEET älskar henne, sitter typ ock kollar på denhär videon varje kväll och blir lika frustrered varje gång över hur sjjjukt bra hon är!!

Skrivet 2012-10-03 kl. 20:46:32
mens shoe lift //

Hello, I found your weblog inside a new directory of blogs. I do not understand how your blog came up, must have been a typo, Your weblog looks good. Have a great day

Riley //

I take pleasure in, result in I discovered just what I was taking a look for. You’ve ended my four day long hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0