flying without wings

Jag vill hålla av dig
utan att hålla fast dig.
Jag vill ha dig
utan att äga dig.
Jag vill älska dig
Utan att göra om dig.
Jag vill vara nära dig
utan att kväva dig.
Jag vill ge dig kärlek
utan att ställa krav eller villkor
Jag vill ge upp mig
jämte dig.
Utan att gå före, utan att sacka efter.
Jag vill vara din människa på jorden.
-
 
Nu gråter Zara jättemycket för hon tycker sånt här är så fint. ♥
Igår var jag som sagt på Mackans och Freddies bröllop. Det var så himla fint. Sånt här måste vara min svaga sida, för jag grät och grät och grät. Haha men det var sån härlig stämning och allt var bara kärlek. Jag sjöng en låt som heter Flying without wings med Ruben Studdard. (Westlife orginal). 

Emma //

har du film på när du sjöng? :D

Skrivet 2012-09-23 kl. 21:06:23
URL: http://emmandens.blogg.se
Cayman17 //

In my heart a place, A most special place, And it's all for you, You're my girl, you're my, angel.

Skrivet 2012-09-24 kl. 09:55:32
viccan //

När ska du göra videosar helst när du sjunger xD

Skrivet 2012-09-24 kl. 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0