tonårs parlören

Heeiii bloggisen! Idag har jag inte gjor någonting. Jag har varit hemma, inte direkt sjuk men jag kunde inte sova på hela natten för jag hade så ont i magen. När det inte gick över på morgonen heller valde jag att stanna hemma och vila för jag kunde inte gå utan att kuta på ryggen som en 100-årig tant. 
 
Det går bara massa skit på tvn under dagen och jag väää äntää vad jag ska göra! Nu mår jag ju bättre så jag kanske traskar ner till Thaimatssället, yyyyuuuummmaa! Nä, nu ska jag läsa en bok om alkohol och ungdomar som farmor hittade i köket. Hihi.
 

belliss //

skulle du inte släppa två låtar denna veckan? :)

Skrivet 2012-10-10 kl. 16:13:01
Hanna //

Haha, den är standard på våran No-lektion!

Skrivet 2012-10-10 kl. 17:07:03
URL: http://whenyousmile.webblogg.se
Anonym //

Är nelly Ludvigs syster ? :)

Skrivet 2012-10-10 kl. 17:39:59
Conne //

Läääskigt! Jag kunde inte heller sova på hela natten för jag hade så ont i magen.. Jag fick oxå stanna hemma :/ :O

Skrivet 2012-10-10 kl. 18:32:07
Anonym //

Lingonveckan? Haha

Skrivet 2012-10-10 kl. 20:35:00
Anonym //

Asså jag måste fan ta och berömma dig. Ditt utseende och allt. Helt jävla perfekt är du, från topp till tå. Dina ögon,dina ögonbryn,din mun, dina tänder, din näsa, kindben,ditt hår, din kropp, din röst, din humor, och så länge som jag sett, din personlighet. Du tror verkligen att det finns mycket vackrare där ute men fan va du har fel. Ta en titt på dig själv. Alla har vi komplex men inget, absolut inget är fel på dig. Helt jävla gudomlig. Så avundsjuk på dig Zara.

Skrivet 2012-10-10 kl. 21:36:55
Emma //

låter inte roligt! hoppas du mår bättre! :)

Skrivet 2012-10-10 kl. 21:53:30
URL: http://emmandens.blogg.se
Cayman17 //

Zara, how are you doing today ? I hope that everything will be alright.

Skrivet 2012-10-10 kl. 22:01:01
Josefin //

Hej Zara! Måste bara säga att jag beundrar ditt underbara face. Vill nästan sluta läsa din blogg för att du är så fin, haha :)
Jag har gjort ett inlägg på min blogg med dig som ett exempel gällande bloggkommetarer och det vore kul om du kollade det.
Kraaam

Skrivet 2012-10-10 kl. 22:28:37
URL: http://josefinc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0