Saturday today

Hej bloggisen! Just nu sitter jag påväg till TC för att äta med mamma och pappa. Hanna skulle till någon kompis. Igår sov Ludwig hos mig som vanligt typ haha men han ska alltid upp skittidigt för han ska göra massa grejer så då stället vi klockan 1 timme tidigt och så lägger vi oss alltid och snoozar i 1 timme. Älskar att snooza! Jag gick upp och åt frukost med honom, när han hade gått gick jag och la mig igen sen har jag pluggar hela dagen.

Ikväll ska jag kanske vara med Alva och några tjejer, vad kul! Det var hur länge sen som helst jag träffade henne. Haha på tal om min dator, nej jag ljuger inte.. Min nya dator ät helt trasig, den går inte ens att sätta på! Den står bara och låter fruktansvärt konstigt. Vi ska lämna in den imorgon. Hoppas ni har en trääävlig kväll! Hörs sen.


Anonym //

Hur lyckas du köpa söndriga saker hela tiden? hahahhhahahhahahha När får du tillbaka datorn? helt sjukt ju.

Skrivet 2012-10-27 kl. 18:42:15
Frida //

Hur hick den söner?:O

Skrivet 2012-10-27 kl. 19:42:42
Anonym //

Hon köper ju inte trasigasaker? Hon tar ju sönder dom Hhahahaha zara, zara, zara...

Skrivet 2012-10-27 kl. 19:50:21
Anonym //

Hej zara! Jag älskar din blogg såå mycket! Men snälla kan du svara på en fråga, var i Stockholm bor di?💕💕

Skrivet 2012-10-27 kl. 21:11:02
Anonym //

din mamma is cuuuuuuuuuute! hihihi

Skrivet 2012-10-28 kl. 14:15:31
kaffehörnan //

Häftig bild, ha en fin kväll

Skrivet 2012-10-29 kl. 22:44:31
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0