repostssss


Lovisa //

Tjallom, Zara jag vill bara säga att du är värdens bästa! Älskar din blogg den är sjukt kul har följt den länge nu. Du är så otroligt vacker och älskar din humor. Du verkar så himla skön. Du är säkert en JÄTTE JÄTTE bra kompis. Haha ibland önskar jag nästan att jag hade bott i Stockholm för att kunna träffa dig:) Kul att du uppdaterar bloggen nu!
Ville bara säga detta. :)
Kram Lovisa :)

Skrivet 2012-10-24 kl. 16:08:35
Anonym //

Hej finis, undra bara vilken app du använde för att det skulle bli så många bilder?

Skrivet 2012-10-24 kl. 17:35:21
Vilken hemsida omvände du för collaget //

Du ser namnet

Skrivet 2012-10-24 kl. 18:12:02
Grace //

you are so pretty, i hate you :P plus your voice is honestly amazing. but you seem like your life is very exciting and happy, im jealous of you! I wish i could live in sweden, im from nyc haha

Skrivet 2012-10-25 kl. 02:49:18
anonym //

hej! undrar var du använder för app!

Skrivet 2012-12-06 kl. 07:38:05
URL: http://cicciahlsrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0