make up

Det är hur många som helst som undrar om jag kan visa hur jag sminkar mig! Tyvärr orkar jag inte det, kanske en annan gång, men jag kan visa vilka produkter jag använder för det mesta. Det här är väl allt jag egentligen använder! Allt annat smink ligger mest och skräpar (Förrutom mina ögonskuggor som jag inte orkade ta med på bild, dom kommer från Make up store) ↓
 
Det här är det jag brukar ha vardagligen. Mineralpuder och rouge från Bare Minerals ID, Mascara från Dior, Conseler från Make up store, Ögonfransböjare och kajal från H&M och ögonbrynspenna från Isadora. ↓
 
Några av mina favoritläppglans även fast jag nästan aldrig använder någor på läpparna hehe. Men dom är fina! Dom flesta kommer från VS ↓
 
 
 
 

ida //

när va det du skulle byta blogg? :D

Skrivet 2012-10-24 kl. 07:23:52
URL: http://poncy.blogg.se
+1 //

När skulle du byta blogg... Du har gjort 1 inlägg när kommer nr 2,3,4 ? :*

Skrivet 2012-10-24 kl. 07:52:16
URL: http://aalvizz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0