illuminati

 
Har suttit hur länge som helst och läst och kollat på Illuminati grejer. Helt sjukt luddigt och flummigt, tror inte en sekund på det där faktiskt. Eller jag vet inte.. Haha man blir ju helt mind fucked. Massa låtar från kända artister som Beyonce, Rihanna, Madonna, MJ osv spelar dom baklänges och låtarna får en ny mening. Allt dom gör i danserna, rörelserna, kläderna och ljuset ska alltid symbolisera något. Allt som har med ett öga att göra är illuminati, Det är sjukt svårt och förklara men enligt mig är det också sjukt långsökt. Vad vet ni om det här? Illuminati, finns dom?

Elina //

Fin blogg! Kolla gärna min :) Kraam

Skrivet 2012-10-28 kl. 00:55:04
URL: http://elinaaolsson.blogg.se
Hildana //

Illuminati är en satanistisk grupp. Alla dessa kändisar är bara en grupp artister som "sålt" sina själar till illuminati för kändisskap och därmed ska förmedla budskapet genom olika tecken, lyrics m.m (Te.x Jay.Z, Rihanna m.m). Sen kan vissa saker helt misstolkas och missbedömas för varenda lilla steg och ord. Men illuminati i sig, från grunden, är en farlig grupp sjuka människor. Liksom inget att driva om.. Just sayin'! ;)

Skrivet 2012-10-28 kl. 01:36:24
URL: http://hildana.blogg.se/
Anonym //

Ja Illuminati finns, men det är en hemlig sekt så ingen vet vilka som är medlemmar där. Dom utför massa arbeten och mord, fast inget vet att det är dom.

Skrivet 2012-10-28 kl. 08:56:20
Anna :) //

LÄS VIKTIGT !!!!JA det finns. Jag menar det finns över allt, Men folk som inte vet vad det är har svårt att tro på det. Obama, george bush, Dem två är också illuminati. MAn kan tro att dem två ska vara dem två personerna man kan lita på. Men nej, dem vill skapa new world order. Det kan man läsa mer om.
Och nu så tror alla att World trade center attackerades av terrorister. Men det är fel det var USA själva som attackerde dem två tornen. DEm ville ge skulden till alla muslimer. Om det nu var Afghanistan som attackerade så skulle USA ha bombat hela deras land. För USA och Afghanistan så är det en sån stor skillnad på. USA är tusen gånger rikare, med både vapen, krigsmän, pengar och allt. Så om det var Afghanistan så skulle det landet inte funnits. VI får reda på cirka 2% vad som hädner i världen. Det finns massor att prata om innom illuminati.

Skrivet 2012-10-28 kl. 10:21:11
Anonym //

Det är en "secret society" fast den verkar vara VÄLDIGT overexposed på sistonde. Som kommentarer ovanför, så säljer de sin själ till djävulen för att bli bättre på ngt,, eller allt handlar om pengar och fame. så komplicerad att berätta det , men iluminati styr liksom världen.

Skrivet 2012-10-28 kl. 11:02:36
Anonym //

Kan inte du skriva snart(helst typ idag) vad du önskar dig i födelsadgspresent!? Jag fyller nämligen 15 på nästa måndag(5 nov) och vet inte vad jag ska önska mig!! Panik typ, när man var liten skrev man ju ca 10 sidor med saker man önskade sig! Så du kanske kan ge mig lite tips?:)
Puss, du är helt amasaazing zarish;)

Skrivet 2012-10-28 kl. 11:48:43
Jessica //

Jag kan inget om dom, men tycker sånt här är sjukt spännande, kan du inte skriva ett till inlägg där du berättar lite mer vad det är :)

Skrivet 2012-10-28 kl. 12:09:21
Nina //

asså om man lyssnar riktigt noga på jay-zs låt niggas in paris så i början säger han ju någonting typ ''lala one song, and one song only...'' sen hör man att nån säger tyst ''yeah'' och direkt efter hör han jättejättejättetyst att nån viskar ''we killed tupac'' och jay-z och kanye west, rihanna, beyoncé osv är ju tydligen med i den här sektgrejen och tupac var ju emot illumunati (?) så det sägs att det typ var dem som sköt tupac eller nåt.

Skrivet 2012-10-28 kl. 13:32:07
lisa //

tror inte ett skit på dedär, hahaha asså det är ganska patetiskt..

Skrivet 2012-10-28 kl. 13:58:38
sara //

ASSÅ VAD ÄR ILUMINATI? jag menar jag vet ,en vet endå inte? liksom...alla säger olika saker? kan inte ngn skriva själva historian bakom den och vad ILLUMINAI E ALLTSÅ!? :O

Skrivet 2012-10-28 kl. 16:47:16
Anonym //

BERÄTTA MER I ETT INLÄGG!

Skrivet 2012-10-28 kl. 18:55:37
Valentina //

Illuminati det finns, det är kändisar som typ sålt sin själ till "satan". Dom kan däremot inte gå ur denna gruppen. Det var en kändis som försökte (2-pack) och han blev skjuten ett antal gånger men kom till slut ur denna grupp.. För några månader sedan var detta uppe mellan mig o mina klasskompisar, vi snackade jävligt mycket och fundera på om det verkligen är sant. Man tror inte på de till en början men ju mer man ser desto mer troligt blir det. Det sägs ju att alla kändisar är med men svårt att tro.
Du har sjukt bra blogg btw. :)

Skrivet 2012-10-28 kl. 20:27:57
URL: http://valleee.blogg.se
isabella //

ingen aning om vad detdär är haha ;)

Skrivet 2012-10-28 kl. 21:50:12
URL: http://www.irsp.blogg.se
Emma //

Hello! Kan du börja blogga mer om din vardag, känslor som kärleken osv. Sånt som är lite personligt och jätte intressant att läsa om?:)

Skrivet 2012-10-28 kl. 22:26:40
Klara //

När ska du börja blogga på den andra bloggen. Och vad ska du blogga om på den? Ha det så bra:)

Skrivet 2012-10-29 kl. 07:37:31
denise //

ja men om vi säger att vissa kändisar e med i den gruppen, så vrf lissom? jag menar....får dem pengar från dem ellr vadå? :/

Skrivet 2012-10-29 kl. 12:43:57
Anonym //

Kan inte du visa ditt rum? Gärna i ett videoinlägg... Älskar din blogg!

Skrivet 2012-10-29 kl. 13:46:09
Hanna //

Kan inte du lägga upp din önskelista på bloggen!? SnääällA!:)

Skrivet 2012-10-29 kl. 15:53:01
Anonym //

en väldigt lång video, men jag sökte lite på det och hittade den och den förklarar ganska bra http://www.youtube.com/watch?v=-J-0MQQzmKY

Skrivet 2012-10-29 kl. 20:18:43
Patricia //

Illuminati är indelat i massa grupper. Det handlar inte bara om kändisar som sålt sin själv till djävulen och sedan blir betalade i materiella ting ex kändisskap. Djävulen försöker få alla att sluta tro på Gud så han lättare kan ta sig till jorden. Det handlar också om utomjordingar, eller man tror att det finns ett annat liv som är smartare och mer kraftfulla än oss människor. Det finns massa exempel som är "omöjligt" att människan skulle ha gjort. Det finns massa videos man kan kolla på, men man måste visst "forska" om det här lääänge innan man kan förstå alla sammanhang osv.

Skrivet 2012-10-30 kl. 09:30:20
Love //

Asså man vet ju inte riktigt vad man ska tro på, men jag tror att ingen vet mer än vad dom behöver veta osv
Alla dessa kändisar vet kanske inte om att dom bidrar (om det nu finns), flera av dom låtarna som dom sjunger är ju inte enbart deras "kreationer" haha
Men aa och om man är intresserad av detta så tycker jag denna är ganska bra:
http://www.youtube.com/watch?v=guRLciQqd6E

Skrivet 2012-10-30 kl. 19:31:21
URL: http://ele-ments-of.tumblr.com
Nath //

Alltså, hur har folk fått för sig att Illuminati har någonting med kändisar, djävulen och ta över världen att göra?
Illuminati var en hemlig grupp vetenskapsmän under upplysningstiden, som motsade kyrkan genom att komma med vetenskapliga förklaringar istället för bibliska. Därför blev de stämplade som sataniska, men alltså - nej. Inga kändisar, inget "hej jag tar över världen"

Skrivet 2012-10-31 kl. 20:27:47
URL: http://nera.devote.se
Hildana //

Haha om det är så du tror "Nath", så är du helt ute å cyklar.. Just Sayin' ;)

Skrivet 2012-11-01 kl. 00:07:06
URL: http://hildana.blogg.se/
Madeleine //

Det sägs att illumanti folket röstade på Obama för att de skulle bevisa att de är inte emot mörkhyade, som det var förut.

Skrivet 2012-11-03 kl. 18:52:42
Anonym //

om du blir en stor kandis så kommer dom ta kontakt med dig för de är dom som äger musiken!! så då kommer du veta mera

Skrivet 2012-12-11 kl. 15:33:15
Anonym //

om du blir en stor kandis så kommer dom ta kontakt med dig för de är dom som äger musiken!! så då kommer du veta mera

Skrivet 2012-12-11 kl. 15:33:15
sara //

Ni måste titta på videon Kesha- Die young. MÅNGA tecken på illumanti!!

Skrivet 2012-12-14 kl. 13:41:42
Philip sigfridsson //

Så komiskt att folk tror sig veta vad denna sekt egentligen är, Illuminati var på 1600-talet ett brödraskap grundat av Forskare, alchemister , vetenskapsmän som var tvungen att gå under jord för att kyrkan vad medvetna om att deras teorier stämde. Kyrkan var på den tiden mycket mäktig och rik vilket betydde att de gjorde allt för att stoppa detta brödraskap. Idag är illuminati inget annat än konspiration och fiktion. De stora artisterna vill att folk ska uppmärksamma detta så att de blir större och kändare än va de redan är. De har absolut ingen anknytning till illuminati what so ever.

Skrivet 2012-12-15 kl. 17:20:23
xxx //

Wow you know about the Illuminati! They want to make THE NEW WORLD ORDER.

Svar: bullshit
zara

Skrivet 2013-01-14 kl. 22:15:10
Michel //

Att läsa om illuminati knights templars osv är lika mindfucked som att börja räkna stjörnorna på himla valvet 1234567 wtf .... 1234. Fan ....123 whooops whatta mindfuck ;)

Skrivet 2013-05-20 kl. 12:03:27
Anonym //

Man skämtar inte om Illuminati. DU kämpar för en ny världsordning.

Skrivet 2013-05-25 kl. 14:44:49
Anonym //

Zara Larsson du sitter och undrar vad illuminati är varför har du då illuminati tecknen i dina videos då om du inte vet mycket så skamt av dig ...

Skrivet 2013-07-11 kl. 21:45:40
URL: http://jfvjjjlljhgnlllgtkl.vom
rnacha //

hej älskar din blogg det sägs ju också att beyoces barn har ett illuminati namn sök på det baklänges så blir det satans barn

Skrivet 2013-12-01 kl. 15:48:50
URL: http://loranasblogg.se
Anonym //

hej älskar din blogg det sägs ju också att beyoces barn har ett illuminati namn sök på det baklänges så blir det satans barn

Skrivet 2013-12-01 kl. 15:49:20
peter //

Hej! Allt detta handlar om andlighet. Spiritual warfare.Din känsla är din själ.

Jag tror att det handlar om ett sökande av sanningen inom sig själv, och dina livs erfarenheter.

När du inte har svar på allt som sker runt omkring dig och i din omgivning, så söker man svar runt GUD. Om det finns ont, så finns det även gott.

Mörker har helt tagit överhand vilket jag misstänker Illuminati ansvarar för. Ett bra exempel är att titta på "Angels and Demons" med Tom Hanks.

Visst det är en film, men enligt mig så är filmen inte alls långt ifrån sanningen. Sanningen är dold.Alla kan inte känna eller se den. Många börjar vakna upp för att sanningen inte är den vi tror eller trodde att den var. Ha det bra

Mvh

Skrivet 2014-02-18 kl. 18:13:47
Tina //

Hej! Jag har också läst mycket om satan i sånt jag tycker att det är helt sjukt.. ja tror inte att dom finns med jag tror att det är typ ett grupp.. Men är inte säker..
Men på en av dina videos så såg jag att du hade ögon i bakgrunden och om man bildar en trekant med händerna och sätter det fid ögat så är men en illuminati sak.. När man väll e med i gruppen så kan man inte gå ut ur den.. Som Michel Jackson .. Han var en illuminati människa men när han valde att bli muslim dog han.. Lite konstigt va?
Många personer misstänker att det är illuminat.

Skrivet 2014-03-01 kl. 21:04:12
URL: http://sweetloveforever.blogg.se
Tina //

Hej! Jag har också läst mycket om satan i sånt jag tycker att det är helt sjukt.. ja tror inte att dom finns med jag tror att det är typ ett grupp.. Men är inte säker..
Men på en av dina videos så såg jag att du hade ögon i bakgrunden och om man bildar en trekant med händerna och sätter det fid ögat så är men en illuminati sak.. När man väll e med i gruppen så kan man inte gå ut ur den.. Som Michel Jackson .. Han var en illuminati människa men när han valde att bli muslim dog han.. Lite konstigt va?
Många personer misstänker att det är illuminat.

Skrivet 2014-03-01 kl. 21:06:19
URL: http://sweetloveforever.blogg.se
Tina //

Hej! Jag har också läst mycket om satan i sånt jag tycker att det är helt sjukt.. ja tror inte att dom finns med jag tror att det är typ ett grupp.. Men är inte säker..
Men på en av dina videos så såg jag att du hade ögon i bakgrunden och om man bildar en trekant med händerna och sätter det fid ögat så är men en illuminati sak.. När man väll e med i gruppen så kan man inte gå ut ur den.. Som Michel Jackson .. Han var en illuminati människa men när han valde att bli muslim dog han.. Lite konstigt va?
Många personer misstänker att det är illuminat.

Skrivet 2014-03-01 kl. 21:06:42
URL: http://sweetloveforever.blogg.se
P //

Hördu Hildana det är faktiskt så att du själv är ute och cyklar :) studera lite i ämnet före du kommer och sprider dina falska fakta

Skrivet 2014-04-02 kl. 11:59:44
Anonym //

Vadå? I din video så gör du ju massa tecken? E du de?!

Skrivet 2014-07-16 kl. 17:21:30
URL: http://sweetloveforever.blogg.se
nada //

jo men du gjorde en låt under my shades och den har ögon trianglar men jag menar inget illa ps.bra blogg

Skrivet 2014-11-30 kl. 10:45:44
Anonym //

Hej alla jag surfar på internet och jag såg mycket fel inlägg
När det gäller ILLUMINATI-SOCIETY, jag kände mig dålig om det, jag vill låta dig
vet några saker om ILLUMINATI-SAMARBETET. Först, jag går med i ILLUMINATI
HOOD genom hjälp av en agent som någon introducerade mig till online efter
år av beslutsamhet att vara medlem. vara medlem i ILLUMINATI
Din rikedom är garanti, du kommer att skyddas, berömmelse, kraftpåverkan
e.t.c alla dessa kommer de att ge dig. En sak jag vill korrigera är att
ILLUMINATI betalar inte medlem någon lön, om du nyligen har initierat dem
kommer att ge dig fröet av rikedom och välsigna dig med visdom, makt,
Påverka e.t.c du behöver vara framgångsrik. Utsädet av rikedom är det enda
pengar ILLUMINATI SOCIETY ger till sin medlem, med det här kan du börja
något med pengarna och du kommer att bli framgångsrik. En annan sak är det
samhället har speciell välsignelse för politiker och superstjärnor. Att vara en
ILLUMINATI-medlemmen är ett personligt beslut, samhället tvingar inte eller tigger
människor att gå med i dem. Jag gick med för att jag vill, ingen kropp tvinga mig och är
mycket glad att vara medlem idag eftersom de har bidragit mycket till mina
livet genom att göra mig till en av världens ledande affärsman. Om du är
intresserad av att gå med i ILLUMINATI SOCIETY kontaktagent SIR Lord Albert på
+ 2348106524057 eller maila honom @ illuminatitempleofwealth99 @ gmail.com eller
du kan också WhatsApp honom han var
en som hjälper mig. Det här är den lilla hjälp jag kan ge dig.

Skrivet 2018-04-16 kl. 22:26:30
URL: http://zarish.blogg.se
Anonym //

Hej alla jag surfar på internet och jag såg mycket fel inlägg
När det gäller ILLUMINATI-SOCIETY, jag kände mig dålig om det, jag vill låta dig
vet några saker om ILLUMINATI-SAMARBETET. Först, jag går med i ILLUMINATI
HOOD genom hjälp av en agent som någon introducerade mig till online efter
år av beslutsamhet att vara medlem. vara medlem i ILLUMINATI
Din rikedom är garanti, du kommer att skyddas, berömmelse, kraftpåverkan
e.t.c alla dessa kommer de att ge dig. En sak jag vill korrigera är att
ILLUMINATI betalar inte medlem någon lön, om du nyligen har initierat dem
kommer att ge dig fröet av rikedom och välsigna dig med visdom, makt,
Påverka e.t.c du behöver vara framgångsrik. Utsädet av rikedom är det enda
pengar ILLUMINATI SOCIETY ger till sin medlem, med det här kan du börja
något med pengarna och du kommer att bli framgångsrik. En annan sak är det
samhället har speciell välsignelse för politiker och superstjärnor. Att vara en
ILLUMINATI-medlemmen är ett personligt beslut, samhället tvingar inte eller tigger
människor att gå med i dem. Jag gick med för att jag vill, ingen kropp tvinga mig och är
mycket glad att vara medlem idag eftersom de har bidragit mycket till mina
livet genom att göra mig till en av världens ledande affärsman. Om du är
intresserad av att gå med i ILLUMINATI SOCIETY kontaktagent SIR Lord Albert på
+ 2348106524057 eller maila honom @ illuminatitempleofwealth99 @ gmail.com eller
du kan också WhatsApp honom han var
en som hjälper mig. Det här är den lilla hjälp jag kan ge dig.

Skrivet 2018-04-16 kl. 22:26:31
URL: http://zarish.blogg.se
Anonym //

Hej alla jag surfar på internet och jag såg mycket fel inlägg
När det gäller ILLUMINATI-SOCIETY, jag kände mig dålig om det, jag vill låta dig
vet några saker om ILLUMINATI-SAMARBETET. Först, jag går med i ILLUMINATI
HOOD genom hjälp av en agent som någon introducerade mig till online efter
år av beslutsamhet att vara medlem. vara medlem i ILLUMINATI
Din rikedom är garanti, du kommer att skyddas, berömmelse, kraftpåverkan
e.t.c alla dessa kommer de att ge dig. En sak jag vill korrigera är att
ILLUMINATI betalar inte medlem någon lön, om du nyligen har initierat dem
kommer att ge dig fröet av rikedom och välsigna dig med visdom, makt,
Påverka e.t.c du behöver vara framgångsrik. Utsädet av rikedom är det enda
pengar ILLUMINATI SOCIETY ger till sin medlem, med det här kan du börja
något med pengarna och du kommer att bli framgångsrik. En annan sak är det
samhället har speciell välsignelse för politiker och superstjärnor. Att vara en
ILLUMINATI-medlemmen är ett personligt beslut, samhället tvingar inte eller tigger
människor att gå med i dem. Jag gick med för att jag vill, ingen kropp tvinga mig och är
mycket glad att vara medlem idag eftersom de har bidragit mycket till mina
livet genom att göra mig till en av världens ledande affärsman. Om du är
intresserad av att gå med i ILLUMINATI SOCIETY kontaktagent SIR Lord Albert på
+ 2348106524057 eller maila honom @ illuminatitempleofwealth99 @ gmail.com eller
du kan också WhatsApp honom han var
en som hjälper mig. Det här är den lilla hjälp jag kan ge dig.

Skrivet 2018-07-22 kl. 23:43:09
URL: http://zarish.blogg.se
Adamsscott //

hej alla jag heter Alexis Andrewi är från Italien jag ger ett vittnesbörd om hur jag gick med i Illuminati-brödraskapet, jag försökte gå med i denna organisation i så många år nu, jag blev lurad av falsk agent i Sydafrika och Nigeria, jag var nere, jag kunde inte mata mig själv och min familj längre och jag försökte tjäna pengar med alla medel men förgäves, jag var rädd för att kontakta någon Illuminati-agent eftersom de har ätit upp mina pengar, en dag stötte jag på ett inlägg av någon gav ett vittnesbörd och tackade en man som hette David Mark för att han hjälpte honom att gå med i illuminati-brödraskapet, sedan tittade jag på mannens e-post och telefonnumret som stod där, jag var rädd för att kontakta honom eftersom jag blev lurad många gånger av bedragare och gick iväg med pengarna då var jag väldigt förvirrad så jag bestämde mig för att kontakta personen som fick vittnesmålet och jag ringde honom och jag kommunicerade med honom på telefonsamtal innan han började berätta sin egen historia för mig om när han ville vara med. berättade allt för mig ng att göra, sedan bestämde jag mig och ringde agenten David Mark och han berättade allt jag skulle göra och jag blev initierad, överraskande nog fick jag min förmån att vara en ny medlem av det stora Illuminati-brödraskapet, jag var så glad, för de av er som försöker gå med i den här organisationen detta är din möjlighet för dig att gå med KONTAKTA MR David Mark på WhatsApp-nummer +2348140101327

Skrivet 2022-03-01 kl. 16:57:19
Adams Scott //

Kontakta Mr David Mark på e-post [email protected] eller Whatsapp +2348140101327, Hej alla, jag heter Adams scott, är från Italien jag ger ett vittnesbörd om hur jag gick med i Illuminati-brödraskapet, jag försökte gå med i denna organisation för så många år nu, jag blev lurad av en falsk agent i Sydafrika och Nigeria, jag var nere, jag kunde inte föda mig själv och min familj längre och jag försökte tjäna pengar med alla medel men förgäves, jag var rädd för att kontakta någon illuminati agent för att de har ätit upp mina pengar, en dag stötte jag på ett inlägg där någon gav ett vittnesbörd och tackade en man som heter David Mark för att han hjälpte honom att gå med i Illuminati-brödraskapet, sedan tittade jag på mannens e-post och telefonnumret som stod där. , Jag var rädd för att kontakta honom eftersom jag blev lurad många gånger av bedragare och gick iväg med pengarna sedan blev jag väldigt förvirrad så jag bestämde mig för att kontakta personen som fick vittnesmålet och jag ringde honom och jag kommunicerade med honom på telefonsamtal före e han började berätta sin egen historia för mig om när han ville gå med han berättade allt jag skulle göra, sedan bestämde jag mig och ringde agenten David Mark och han berättade allt jag skulle göra och jag blev initierad, överraskande nog fick jag min fördelen med att vara en ny medlem i det stora Illuminati-brödraskapet Jag blev så glad, för er som försöker gå med i denna organisation är detta er möjlighet för er att gå med KONTAKTA MR David Mark på e-post [email protected] eller WhatsApp-nummer +2348140101327

Skrivet 2022-09-21 kl. 13:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0