ännu mer svar

Vart har du köpt dina balettskor?
 
Eftersom jag gick på Kungliga svenska balettskolan Stockholm (hahahaha vad töntigt det lät att säga hela namnet) så fick man hämta ut gratis. Eller 100 kronor för vanliga teknikskor och tåskorna fick man gratis eftersom man sliter ut 2-5 par per termin. Jag började med Bloch och sen gick jag över till Grishko för jag tycker det är lättare att jobba i dom och att man får finare vrist. Jag har veeeerkligen inte naturligt fina vrister, inte någonstans! Dom flesta av mina skor har jag ju slängt. Jag pallar inte spara alla som är utslitna haha. Jag har till och med några som jag lätt skulle kunna sälja.  
 
 
Vart kommer mr L ifrån?
 
Hans pappa är african american, sen grekland, lite tysk, lite italiensk, lite mexikansk, lite thai, lite japan osv osv osv. Skoja haha. Det första två är sant. Även fast det känns som att resten också är det.. 
 
 
Känner du Bianca Nilsson?
 
Ja, det kan man säga att jag gör! Vi har massa gemensamma vänner! 
 
 
Hur många läsare har du?
 
runt 4000-5000 om dagen! Världens bästa läsare!!!
 
 
Vad heter collage hemsidan som det gör det där på?
 
Polyvore.com
 
 
När ska du åka och hälsa på chloé?
 
Jag veeeet inte.. Jag kan ju inte ta ledigt mitt i veckan och det har inte varit någon helg som passar, tyvärr. Men hon kommer till Stockholm om 2 veckor! Le me is le happy. Jag saknar henne så det gör ooont. Hon är så babeee så det finns inte.
 
 
Det heter OSTBÅGAR!!!!
 
Hahahaha jag vet, jag skojar ju bara när jag säger ostkrokar. Ostbågar/Ostkrokar? What do you think?

denise //

MÅSTE FÅ SVAR PÅ DETTA!!! när ska du göra en cover på halo av beyonce?

Skrivet 2012-10-02 kl. 21:07:54
Johanna //

Du är så himla fin!!

Skrivet 2012-10-02 kl. 21:09:21
URL: http://joas.webblogg.se
Emma //

fina bilder! vill ovkså kunna dansa!

Skrivet 2012-10-02 kl. 21:13:31
URL: http://emmandens.blogg.se
Jossan //

Jag läser din blogg varje dag och tittar på din instagram osv...
Du värkar så verklig och inte en fjortis som gör allt för att passa in med andra, du är så jordnära och bryr dig om allt och alla om man skulle ha ett projekt i skolan att skriva om en person man ser upp till är det nog dig!
Din röst är helt outstanding och jag ber till Gud att du fortsätter sjunga!
Hoppas det går bra för dig och mr.L

Skrivet 2012-10-02 kl. 21:30:04
URL: http://jossanmella.blogg.se
Anonym //

Vars bor chloe?

Skrivet 2012-10-02 kl. 21:31:05
michelle //

hon bor i london
här är hennes blogg http://chloeschuterman.chic.se/

Skrivet 2012-10-02 kl. 21:43:14
Johanna //

ostkrokar ffs, alltid hetat ostkrokar för mig, always will!!

Skrivet 2012-10-03 kl. 17:20:55
URL: http://johannavie.devote.se
Anonym //

Vet du vem Moa Ekblom är?

Skrivet 2012-10-03 kl. 19:03:05
Victoria //

Haha hur kan du vara så jävla awesome?
Gud vad Chloe är snygg! Speciellt för att vara 14/15? Ser ju ut som en VS modell! Båda ni gör!

Skrivet 2012-10-04 kl. 17:56:01
Sara //

Åh kan du inte lotta ut ett par i bloggen som Paulinne gjorde!? Eller sälja dom. Det skulle vara hur snällt som helst i så fall. Jag dansade förut men var Tvungen att sluta (den ända dansskolan som fanns la ner) men vill fortsätta ändå.

Skrivet 2012-10-05 kl. 14:47:02
Lovisa //

Det heter ostkrokar!!!:)

Skrivet 2012-10-06 kl. 17:09:37
hugo //

Vilken storlek har du i bh??

Skrivet 2012-10-07 kl. 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0