2 månader kvar

 
Hej alla coola och alla ickecoola. Vad gör niii gaajjss? Jag tänkte bara uppdatera lite snabbt sådär höhö. Jag sitter och kollar på födelsedagspresenter och julklappar och listan är lång haha. Jag kan lägga upp en collage lite senare! Idag är det exakt 2 månader till julafton. Det är ju inte ens länge? Det måste även betyda att jag fyller är om 53 dagar om jag har räknat rätt. Jag kan ju ha helt fel för jag är inte den vasaste kniven i lådan när det gäller matte.. Men i alla fall - Åhh taggataggatagga. 

Cayman17 //

I knew it !
Zara is an ALIEN.
Now I see it in bright colors.

Skrivet 2012-10-24 kl. 17:24:29
Anonym //

Ja vi vill se din önskelista!!

Skrivet 2012-10-24 kl. 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0