Min dator är tillbaka

Hej alla glada små barn! Idag, för typ en halvtimme sen gick jag och mamsen och hämtade min dator som har varit på lagning alldeles för länge känns det som. Nu kan jag äntligen lägga upp bilder och skriva om roligare saker!

Idag var jag på Gymnasiemässan med min klass och jag tror jag vet vart jag ska börja, eller åtminstone vilken linje jag ska gå! Det står mellan Hermods, Östra real, VRG Djursholm/jarlaplan, EG eller Rytmus. Har ni bestämt er än, ni som ska börja, och till er som redan går gymnasiet, vart går ni? Är det bra?


Dev //

Jag går första året på Vård&omsorgs. Det är jätte kul :) Vi får lära oss mycket om sjukdomar och igår lärde vi oss att ta blodprov (inte så läskig som de låter!), sen ska vi på studiebesök på lab och röntgen och praktisera på äldreboenden :)

Skrivet 2012-11-22 kl. 16:52:32
emma //

Bor inte i samma stad som dig så vet inte skola men ta Ekonomi sen inrikta dig mot beetende vetenskap de är as nice :)

Skrivet 2012-11-22 kl. 16:54:33
Anonym //

jag ska antingen läsa natur eller samhäll-media

Skrivet 2012-11-22 kl. 16:58:50
Anonym //

Går vrg Djursholm och det är verkligen bra! Mysig skola och sköna människor

Skrivet 2012-11-22 kl. 17:06:21
Jossan //

Går första året på JENSEN norra, skit bra skolan! Lärarna är as nice och värnar om dig som elev och inte vara om klassen! Jag går sam media, inriktning journalistik, de är ganska mkt skrivande såklart, men en sjukt bra och rolig linje! hoppas du blir nöjd va du än väljer!!:)

Skrivet 2012-11-22 kl. 17:31:45
Anonym //

Min syrra gå på östra real! ;)

Skrivet 2012-11-22 kl. 17:34:20
Amanda //

Vad har du för betygspoäng? För att Komma om på typ eg behöver man jättehöga betyg ;) jag var där och kollade för tre år sen när jag kolla på olika gymnasium men jag tyckte inte riktigt att det var så lockade, hehe ;)
Kram

Skrivet 2012-11-22 kl. 17:39:24
Iceberg //

Såg att du sett taken 2.. hört den var dålig/sämre även av andra.. men man måste noh se den ändå när 1an var så bra :)

Skrivet 2012-11-22 kl. 17:43:42
URL: http://www.thetopoftheiceberg.blogg.se
Anonym //

Jag går första året på VRG Odenplan och är sukt nöjd. Man lär känna typ alla på skolan vilket är as nice, och lärarna är grymma. Det enda negativa är väl att skolan är liten men vi ska dock byta till större lokaler.

Skrivet 2012-11-22 kl. 17:48:36
Lisa //

Går ekonomi, love it! :)

Skrivet 2012-11-22 kl. 17:50:36
[FOTOBLOGG] o livet med ADD //

Gå gärna in på min blogg och titta på mina bilder.
eller varför inte läsa om hur det är med diagnosen ADD Uppmärksamhetsstörning?
I min blogg hittar du Fotografier, mitt Liv, mina Tankar och mitt Förflutna.
och om hur det är att vara en Homosexuell brud i denna värld.
http://www.Shadowzplay.blogg.se

Skrivet 2012-11-22 kl. 17:50:46
URL: http://Shadowzplay.blogg.se
Linn //

Gå på rytmus! Det ända rätta!:)

Skrivet 2012-11-22 kl. 17:57:37
Anonym //

går plusgymnasiet i jönköping! Skydd & säkerhet. Men har hört att plus i stockholm ska ha stora problem med säkerthet osånt.. ;)

Skrivet 2012-11-22 kl. 18:00:58
Anonym //

handel inriktning handel ;)

Skrivet 2012-11-22 kl. 18:17:46
emma //

Läser media 1 året på bästa skolan!! Inga läxor och kommer ha haft 2 prov när denna terminen är slut! :D vi lämnar in/ gör islänningar på det vi gör på lektionerna och det är asgött att slippa läxor och prov!!!! Du anar inte!!! :D

Skrivet 2012-11-22 kl. 18:18:20
URL: http://emmandens.blogg.se
Agnes //

Går andra året på natur med inriktning natur, lätt roligaste programmet. Man får dessutom jobba väldigt fritt och kan göra mycket hemma. På öppet hus märktes det tydligt att vi har det mest intressanta programmet så till och med folk som redan går samhälls kom och kollade xD. Skadar ju inte att man ibland (som idag) kan vara helt ledig.

Skrivet 2012-11-22 kl. 18:26:38
URL: http://agnesmadelene.blogg.se
Emma //

För att komma in på eg och vrg måste man ha skiiiitbra betyg. Vrg skolorna anses vara de bästa i Sverige och eg är inte långt efter, så det är därför ;)

Skrivet 2012-11-22 kl. 18:37:28
Emma //

Går på vrg odenplan, grym skola! azum lärare och superbra stämning, kan verkligen rekommendera den!

Skrivet 2012-11-22 kl. 18:44:17
Anonym //

EG FÖRFAN!!! Sjukt bra skola, sköna lärare och schysta hunkar finns det gott om dessutom!!

Skrivet 2012-11-22 kl. 18:46:38
Alex //

Har du verkligen betygen för VRG/EG? Har du verkligen MVG i i princip vartenda ämne? Jag minns att du var rätt "skoltrött" när du gick på balettskolan...eller har jag fel? Men att du sen bestämde dig för att satsa mer?

Om det enda du vill jobba med i framtiden är med musiken så borde du väl inte tveka att söka till Rytmus?

Skrivet 2012-11-22 kl. 19:01:25
Anonym //

Natur på Katedralskolan i Uppsala :D

Skrivet 2012-11-22 kl. 19:11:42
kaffehörnan //

Vad härligt du haft de

Skrivet 2012-11-22 kl. 19:12:57
URL: http://www.kaffehornan.se
Rebecca //

Går 1:an Ekonomi marknadsföring på östra och tycker det är toppen!

Skrivet 2012-11-22 kl. 19:34:06
Anonym //

Börja på EG! Lätt bästa skolan det är bra lärare och eleverna är jääätteseriösa med sina studier och sånt men ändå suuuper sköna och inte alls stela och bara tänker på skolan på fritiden! Helt klart BÄSTA!

Skrivet 2012-11-22 kl. 19:50:20
Anonym //

Aa jag går på VRG Djursholm och det är jätte bra! Men otroligt mycket läxor bara.. Men om du har toppen bra betyg och gillar att plugga så ska du gå där annars inte hehe lol 😁 Det är ju en Sveriges bästa skolor (:

Skrivet 2012-11-22 kl. 20:06:15
Sofia //

jag bor i Skåne, men mitt förstaval ska bli procivitas i Helsingborg! Förmodligen Skånes svar på VRG :)
Blir nog bra!!

Skrivet 2012-11-22 kl. 20:10:28
Fanny //

Jag ska nog gå på Hermods! :) Eller Cybergymnasiet eller St. Eriks.

Skrivet 2012-11-22 kl. 20:40:15
Sarah //

Varför vill du inte fortsätta gå på Kulturama? Snälla svara för jag kan inte välja mellan Rytmus och Kulturama och jag vill veta vad du tycker om Kulturama! :))

Skrivet 2012-11-22 kl. 20:41:32
Sarah //

Varför vill du inte fortsätta gå på Kulturama? Snälla svara för jag kan inte välja mellan Rytmus och Kulturama och jag vill veta vad du tycker om Kulturama! :))

Skrivet 2012-11-22 kl. 20:41:32
Sarah //

Varför vill du inte fortsätta gå på Kulturama? Snälla svara för jag kan inte välja mellan Rytmus och Kulturama och jag vill veta vad du tycker om Kulturama! :))

Skrivet 2012-11-22 kl. 20:41:32
Sofia //

Jag går på EG Na/Na, galet nöjd med både skola och inriktning. Visserligen behövs det höga poäng för att komma in, intagningen för Na var 305, och Sam var 290 om jag inte minns fel. Men det en en galet bra och mysig skola! Bra sammanhållning, sköna elever och lärare, och inte alls så mycket plugg som många tror + lätt att få bra betyg ! Helt grymt!

Skrivet 2012-11-22 kl. 20:52:07
Lovisa //

Ta Rytmus!! :)

Skrivet 2012-11-22 kl. 21:05:44
Anonym //

EG lätt!

Skrivet 2012-11-22 kl. 21:11:30
Edith //

Jag gick på EG. Nu går jag juristprogrammet på Stockholms universitet. På EG tar eleverna skolan på allvar och lärarna Vet att eleverna vill nå långt och anpassar sig efter det. Man kan alltså få extra stöd om man ligger efter eller bara extra för att man vill lära sig mer än vad som ges på lektionerna.

Jag kommer ihåg att jag låg före i matte och fick då jätteroliga extrauppgifter av min lärare. De engagerar sig verkligen i varje elev och uppmuntrar till höga betyg. Nackdelen är att ett VG på EG är "naaw stackars". MVG är det enda "accepterade" bland eleverna.

Men så fortsätter de flesta också till Handels, jurist, KI osv. Lycka till! :D

Skrivet 2012-11-22 kl. 21:33:54
URL: http://dithphoto.blogg.se
Anonym //

Jag går 1a året på östra real, ekonomi-juridik! skit bra skola och linje! rekomenderar verkligen. Iaf om du ska börja ekonomi programmet så är östra lätt bäst. man märker att de verkligen statsat på ekonomi linjerna :)

det enda negatavia är en cp idrottslärare... tina


kram

Skrivet 2012-11-22 kl. 22:31:32
URL: http://berghstrom.blogg.se
Anonym //

Hmm svårt val, me ta något gymnasium med någon inriktning som du tror passar dig bäst. Och även fast du ska jobba med musik och sådär så är det ju alltid bra att ha en utbildning, det skadar aldrig liksom.. Jag tycker EG verkar vara ett bra gymnasium, var inne på deras sida och läste lite.. very interesting.. så satsa på det gymnasiet, det är iaf vad jag tycker!!! :-)

Skrivet 2012-11-22 kl. 22:33:03
Maja //

jag går ekonomi-juridik, fast dock inte i din stad. Men det är såklart mycket plugg där som alla högskoleförberedande men det är bara kämpa, en bra utbildning ger bättre jobb får man tänka ;)
och det är även en bred linje så även om du inte vill bli något inom det sen så har du nytta av det i privatalivet också :) så det rekomenderar jag starkt!

Skrivet 2012-11-22 kl. 22:35:36
Bella //

Jag går första året på Rytmus och är hur nöjd som helst! :)

Skrivet 2012-11-22 kl. 23:08:27
URL: http://isah.blogg.se/
Thilda //

St: eriks gymnasium är seriöst bäst, särskilt i min klass, så sjukt härliga lärare, elever, och allt! Promiiise :)

Skrivet 2012-11-22 kl. 23:11:50
Olivia //

Jag ska gå på öknaskolan utanför Nyköping och eftersom jag bor ca 1h därifrån så ska jag bo där på internatet men jag kommer åka hem varje helg! :)

Skrivet 2012-11-23 kl. 06:28:51
URL: http://www.oliviaosarah.bloggplatsen.se
Anonym //

jag har många kompisar på rytmus och dom älskaaar att gå där, jag kom in men valde att gå IB(international baccalaurete) för att det var nämare mig och jag orkade inte åka 1 tim 30 min till skolan, men jag ångrar det lite eftersom jag älskar musik så jag kan rekomendera att gå det gymnasie som passar det du vill göra i framtiden och om det är musik, så rekomenderar jag rytmus starkt :) lika bra att satsa fullt ut redan ;)

Skrivet 2012-11-23 kl. 09:03:31
Therese //

Jag går första året på gymnasietm på vård och omsorg, Vi får lära oss mycket om sjukdomar och sen har vi tagit blodprov, blodtryck. det är ett bra program! :)

Skrivet 2012-11-23 kl. 12:32:56
URL: http://theresemarjakangas.blogg.se
Anonym //

VRG är det bästa du kan gå på!

Skrivet 2012-11-23 kl. 13:58:44
Anonym //

Går första året på rytmus i göteborg. Här är det riktigt bra iallafall!!

Skrivet 2012-11-23 kl. 16:15:49
Hanna - We Love Film //

Bra blogg! :)

Skrivet 2012-11-23 kl. 17:08:36
URL: http://welovefilm.blogg.se
Julia Rajkovic - Livet som en hobbyfotograf //

Jag tror jag ska välja LBS (ljud & bildskolan) :DD

Skrivet 2012-11-23 kl. 17:13:26
URL: http://macrophotos.blogg.se
Alma //

http://almaklingstroms.blogg.se/2012/november/veckans-blogg.html#comment

Anmäl dig till veckans blogg! Tävlingen avgörs på söndag, Kommentera något i stil med "Jag är med". För större chans vinna, lägg upp bilden som jag lagt upp i inlägget och länka min blogg på din blogg/fb/bdb :)

Kram Alma! <3

Skrivet 2012-11-23 kl. 21:12:09
URL: http://almaklingstroms.blogg.se
Svea //

Verkligen fin blogg och bilder! :D
Allt bra?

Skrivet 2012-11-23 kl. 21:59:57
URL: http://maviedesvea.blogg.se
Emelie //

Suuper bra blogg! :)

Skrivet 2012-11-23 kl. 22:05:38
URL: http://emzzie.se
Rebecca //

EG för faann, hel grymt!

Skrivet 2012-11-23 kl. 22:10:07
Anonym //

Bromma gymnasium är fett bra!!!!! Fett god mat och as sköna människor!! Ett tipps! Gå på öppethus och kolla :D

Skrivet 2012-11-23 kl. 22:49:15
Caroline //

Jag väljer också mellan Östra Real och Hermods, har en syster som går på östra och hon trivs jättebra, dock har dom inga egna datorer (något jag ser som väldigt negativt då jag har haft dator de senaste 3 åren) och så är skolmaten grymt dålig.. Båda dom sakerna är ju då mycket bättre med hermods, men det är svårt det där!

Skrivet 2012-11-24 kl. 00:22:10
URL: http://carolinesverkman.devote.se
Ellen //

Hej Zara!
Din header är jättefin! Hur satte du in den?
Jag har gjort en header, men jag vet inte hur man sätter in den? Alla beskrivningar på youtube är för gamla blogg.se, men om du tog någon från youtube, så kan du länka den i s f? eller om du vet, och kan beskriva! ;)
du är super fin zara, kramar!!

Skrivet 2012-11-24 kl. 11:13:56
Sandrpo //

Eg är världens stelate min syster gik där i fyra månader sen brött hon ihop och började på östra, man slutar jätte sent på eg och lärrna och många elever är väldigt strikta! Maten kostar också! Men hon älskar östra så jag tycker östra eller rytmus:) har bara hört bra om de

Skrivet 2012-11-24 kl. 12:01:42
Mirella //

tittade du på x-factor igår? vad tyckte du om att malcolm B åkte ut? :)

Skrivet 2012-11-24 kl. 12:10:44
URL: http://mirellas.se
sofia //

fin blogg! hur är det?

Skrivet 2012-11-24 kl. 12:27:46
URL: http://sofiaekstroms.blogg.se
Anna //

Okej jag på EG, det är en sjukt bra skola, men man måste vara väldigt studiemotiverad för det är alla andra, alla siktar på A i alla ämnen. Är man redo för det och har minst 300 poäng så är EG helt rätt. Människorna är underbara och lärarna är intressersde och vill verkligen att alla elever ska förstå. :)

Skrivet 2012-11-24 kl. 12:35:39
URL: http://annasbluediary.blogg.se
Anonym //

hermods mutar bara med mac books, gymkort, busskort och matkort. Suger.

Skrivet 2012-11-24 kl. 12:59:07
Anonym //

Jag går andra året på EG och läser sam! Asso det är så jääävla bra! Eleverna är så himla sköna och eftersom skolan är så liten så är det superbra sammanhållning! Både mellan natur och samklassen men även mellan andra årskurser! Många kanske tror att alla på EG är pluggisar och bara är nöjda med A men så är det verkligen inte, tro mig! Visst alla är studiemotiverade och vill ju få bra betyg men dom är verkligen inte pluggisar! Vi har så himla kul ihop, både under skoltid men även på helgen och efter skolan.

Om du vill ha en rolig gymnasietid med massa sköna människor, bra undervisning och roliga fester (heheh) så borde du välja EG!

Skrivet 2012-11-24 kl. 14:20:52
Matilda //

Jag går på EG och är gghhaallet nöjd! visst behövs det ganska höga poäng för att komma in, men det är så värt det. de flesta säger att det bara är pluggisar, och visst, eleverna är studiemotiverade, men herregud, verkligen inte överdrivet! de flesta läxorna hinner man med att göra i skolan, och lärarna är skitbra! skolan är ju ganska liten, så man får den hjälp man behöver, och det är sjukt bra sammanhållning vilket enligt mig kändes viktigt! man umgås mycket mellan Natur och sam, men även mellan årskurserna, så det är awweesoomme

Skrivet 2012-11-24 kl. 16:54:28
Emma. //

Vilken fin blogg du har♥

Skrivet 2012-11-24 kl. 17:59:15
URL: http://doxy.blogg.se
vilma //

kungsholmens gymnasiuumm! väärldens bästa skola <3<3<3<3<3

Skrivet 2012-11-24 kl. 18:29:08
Clara //

Hej!
Jag bara undra om du har glömt om du har en till blogg!! :D
Kram Clara

Skrivet 2012-11-24 kl. 18:37:56
Clara //

Att*

Skrivet 2012-11-24 kl. 18:38:32
sannaantonia //

pirrigt såhär inför valet!

Skrivet 2012-11-24 kl. 19:54:45
URL: http://sannaantonia.blogg.se
assala //

vilken fin blogg du har!:)
kika gärna på min blogg med & släng gärna in en kommentar!:)

Skrivet 2012-11-24 kl. 20:40:37
URL: http://assalaa.devote.se
Klara //

Thoren Buissnes school!! Hur bra som helst , kolla up skolan , tips!!!! Ligger på medis :)

Skrivet 2012-11-24 kl. 20:53:29
Sara //

Hej,
Jag funderar på skolor såsom Enskilda, Viktor Rydberg Odenplan, Kungsholmen, Norra Real och Kärrtorp. Känner du några som går där och vad tycker dom om skolorna? Överdrivet svårt och extremt mycket plugg? Ska man välja Ekonomi eller NaturNatur på dessa skolor? Hur går snacket om skolorna jag nämde? Rykten och hur du uppfattar dessa skolor och dom som går där? Vilken typ av personer går på respektive skola, snobbar, nördar osv?

Berätta gärna så mycket du vet/hört om dessa skolor. Både negativt/positivt :)

Skulle bli sjukt glad om du svarar, känner mig helt lost! :)
Grym blogg!! Kram Sara

Skrivet 2012-11-24 kl. 22:01:15
Josefin //

Hej! Vad fin blogg du har!
Jag har haft en liten bloggpaus på min blogg ett litet tag, men nu tänkte jag börja om och då undrar jag om du kunde tipsa mig vad jag ska blogga om eller något sånt! tack på förhand! http://josseeriksson.blogg.se/
Ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer!

Skrivet 2012-11-24 kl. 22:12:00
URL: http://josseeriksson.blogg.se
Nina //

Grym blogg!!

Skrivet 2012-11-24 kl. 22:18:37
URL: http://www.retrobeans.com
FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM - HAPPYBOKING //

Ska antingen gå ekonomi eller samhäll och antingen ska jag gå på ProCivitas Privata Gymnasium eller Bladins Gymasium båda ligger i Malmö där jag bor och verkar vara asbra

Skrivet 2012-11-24 kl. 23:08:51
Hanna //

Jag funderar på hermods. Men vet inte så mycke om den. Snälla kan du säga det du vet om den och varför du funderar på att börja där!

Skrivet 2012-11-25 kl. 00:32:13
p //

hermods!! en kvalitets skola som ligger mitt i city, stureplan/östermalms torg. jätte bra lärare! fräscha lokaler och stora och sköna klassrum. vi har världens bästa matte lärare!
du får ett gymkort, en macbook, matkort och en bra och rolig utbildning. Vi har idrott på friskis och svettis. lärarna är angagerade och duktiga! vi har extra matte och extra spanska om man behöver stöd.
:)

Skrivet 2012-11-25 kl. 00:51:56
Anonym //

Hej! Jag går på Östra Real och trivs super, det är en jättebra skola och du vet att du får en bra utbildning!! Det är jättemycket olika människor vilket är askul! :D Jag har även hört att Hermods ska vara jättebra, de har halvdagar (går från 8.15-12.30 eller 12-17 typ) och får macbooks, matkort (55kr/dag) ocg gymkort. Dock vet jag inte hur det är med utbilningen, verkar rätt chill, inte så mycket läxor och sånt. Men defenitvit en bra skola som du kommer ha kul i! ångrar lite att jag inte började där faktiskt....

Skrivet 2012-11-25 kl. 01:06:08
Anonym //

Jag går på EG, det suger.. du kommer ångra dig om du börjar där!

Skrivet 2012-11-25 kl. 01:07:18
E L I N M A T T I L A ♡ //

Älskar din bild på dig i din header!

Skrivet 2012-11-25 kl. 10:53:25
URL: http://elinmattila.blogg.se
Sandraa //

Fin blogg du har! :D

Skrivet 2012-11-25 kl. 18:24:41
URL: http://www.sanemro.com
Helena //

Vill gå kock linjen på vriginska skolan eller frisörlinjen på samma skola.

Skrivet 2012-11-25 kl. 18:39:31
URL: http://vampyrtjejen.webblogg.se
Linnea //

EG ftwwww

Skrivet 2012-11-25 kl. 20:49:58
olivia //

Hej Zara! Nu vill jag inte låta negativ och trångsynt men VRG (Djursholm) sägs vara en skola med en väldig överklasstil. Det vet du säkert om och jag menar inte att alla som går där inte är bra människor och det är inget snack om att det är en grym skola! Min kompis som går där berättade att de var tvungna att åka ut i förorterna för att locka fler invandrare till skolan eftersom att det just nu är för "ensidigt". Jag tycker det låter lite konstigt. då jag kommer från ett väldigt multikulturellt ställe skulle jag nog inte välja den skolan, jag tror helt enkelt att jag inte skulle passa in. Men det beror såklart vilka man hänger med osv. Hoppas att jag inte låter allt för fördomsfull och välj efter hjärtat Zara!kram

Skrivet 2012-11-25 kl. 21:11:13
Anonym //

Jag går första året på EG naturnatur och är sjuuuuukt nöjd! Alla elever på hela gymnasiet är så sköna och lärarna är så jävla grymma! Man lär sig så himla mycket ch det är lätt att få bra betyg. På EG kan man även välja ind val redan från 1:an och gå så många val man vill. Bl.a. Kan man välja solosång, musikproduktion, dans, scengestaltning, ensemble,kör, ekonomi och massa annat!! som du definitivt borde gå! Det är så härligt på EG! Sammanhållningen mellan alla klasser är toppen! Man har roligt varje dag! Satsa på EG om du har bra intagningspoäng! Skolan är verkligen såååå bra! Finns ingen bättre skola! Du kommer aldrig ångra dig!! I Promise! EG in My heart ❤ hoppas detta hjälpte! Rekommenderar dig att gå på EGs öppet hus 6/12 och 31/1 innan du bestämmer dig :)

Skrivet 2012-11-26 kl. 00:51:16
... //

Snälla Zara, det värsta man kan göra är att välja skola efter vilka skolor som har högst status...välj den skola du helst vill gå på och inte för att "där går alla coola och populära och går jag där får jag hänga med på alla deras fester"

Skrivet 2012-11-26 kl. 15:49:31
maria //

Hej Zara jättefin blogg!
Vilken linje hade du tänkt gå?? :)

Skrivet 2012-11-26 kl. 18:41:36
maria //

Och vilken skola går du på nu? Hur känner du Chloé? :))

Skrivet 2012-11-26 kl. 18:47:38
Moa //

HÄRNÖSANDS GYMNASIUM ESTETISKA PROGRAMMET!!
Bästa estetiska programmet i Sverige. Tror jag.. Och Härnösand är en jättemysig stad:) flytta dit

Skrivet 2012-11-26 kl. 20:34:36
Corre //

Jag går första året på Östra Real! Jättebra skola. Skön stämning och bland eleverna! Engagerade lärare som bryr sig om en! Även bra skolmat och mycket händer kring skolan! Fester och roliga evenemang :) talangjakter och tävlingar i skolan!! Blandat med folk också!! Haha börja där!

Skrivet 2012-11-27 kl. 22:19:55
Mauricio //

Veldig fin blogg du har! : )

Skrivet 2012-11-28 kl. 02:02:16
URL: http://mauricio.blogg.no/
Kajsa //

vadå har du inte börjat gymnasiet än? du ser mycket äldre ut..?

Skrivet 2012-11-28 kl. 15:36:57
URL: http://hyldgaards.devote.se
studenttttH //

Hermods är en bra skola. Dock vet de inte om ettorna ens ska börja i samma lokaler. Vilket suger om man aldrig inte ens ser halva andra skolan.. Är du intresserad får du höra med skolan via mail eller liknande. Hamnar ettorna i en annan lokal rekommenderar jag inte min skola ^^
så trist annars!

Skrivet 2012-11-28 kl. 18:49:13
Anonym //

Jag tror att viktor rydberg är 'en bättre skola' alltså att man lär sig mer effektiv i ämnen (vet inget om musikämnen dock) och tror att rytmus är lite slappare men deras lokal är mycket mysigare än VRG (tycker jag) och av vad jag har sett så verkar de ha jättefin samhörighet på Rytmus!

Skrivet 2012-11-29 kl. 17:53:30
Jessica //

Hej zara! Jag går första året på Rytmus och det är verkligen världens bästa skola. Tror du skulle trivas som fisken i vattnet där. Då får du ju syssla med musik samtidigt som du får en samhäll utbildning om du tänkt läsa vidare inom det. Sjukt bra!

Skrivet 2012-12-13 kl. 14:11:51
Johanna //

Rekomenderar verkligen östra real en skit bra skola, roliga människor, bra lärare och allt möjligt. Ps du är söt!

Skrivet 2012-12-16 kl. 01:56:00
jesus //

är östra fortfarande en partyskola?

Skrivet 2013-04-07 kl. 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0