vårföreställning

Hello loverssss! Först vill jag bara tacka för era awesome förslag om presenten till konfan! Jag fick lite nya idéer hihi. Igår gick jag hem till Paula efter en föreläsning vi hade på skolan om självkänsla och självförtoende. Vi gjorde pankakor och snackade lite om allt möjligt! Sen efter det hade min gamla skola vårföreställning så den ville jag ju självklart kolla på! Åhhh dom var så duktiga! Jag känner mig så mammig och stolt när jag ser dom dansa haha. My babys. Efter det åkte jag, Alexandra, selma, Alva och Alice och fikade på café60, skitmysigt!

Malin //

Vart ligger café 60? Svara gärna i ett inlägg för jag har ingen blogg!! Gärna direkt!:) älskar din blogg annars

Skrivet 2012-05-12 kl. 18:35:42
Anonym //

pannkakor stavas det :)))

Skrivet 2012-05-13 kl. 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0