skriver av mig a lot

Nu ligger jag här själv i min säng och tänker på livet. Djup jag låter, jo jag vet. Och kärleken så klart! Kärleken får man inte glömma. Fan vad det ska vara kompicerat, kärlek alltså... Eller den ända jag har att jämföra med är ju Ludwig och det blev väldigt komplicerat för oss. Vi är fortfarande inte tillsammans även fast vi beter oss som det. Haha är det någon som fattar vad jag menar? Jag kan fortfarande pussa honom i korridoren och han sover fortfarnde över hos mig och jag hos honom och jag skulle definitvt döda honom om han höll på med någon annan.
.
Men ändå är det något som saknas... Jag är sååå lycklig att jag fortfarande har honom men fan vad det känns som - åh jag vet inte. Vi håller ju inte på att ''glida isär'' men kanske kan man kalla det för det. Just nu är vi ju i princip inte mer än vänner och jag kan inte säga hur jävla fin och perfekt han är och hur mycket jag vill ha honom utan att det ska bli komplicerat. För varje dag som går bli vi mer och mer kompisar och mindre kära känns det som, och det kan ju vara bra! Men jag vill inte ha det så. Jag vill att han ska vara min. Jag vill få känna den känslan att vara kär i honom så länge det går.
.
Jag vet att Ludwig och jag kanske inte är skapta för varandra men what if? Om jag känner så som jag gör just nu och han känner det tillbaka varför inte göra dagar till månader och månader till år? Jag saknar våra bråk, eller inte bråken kanske men stunden efter där man blev sams igen bara för att man ville ha det som vanligt. Jag vill bara ha det som vanligt. Nu är jag så arg och ledsen på Ludwig och mig för alla dumma och idiotiska saker vi gjort mot varandra som fick det att bli såhär så jag sitter här för mig själv och gråter. Vilken jävla tönt jag är men nej, livet är inte lätt...
-

Madde //

Fint skrivet Zara, du är så smart. Följ hjärtat!

Kram

Skrivet 2012-05-23 kl. 21:56:09
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

okje, jag är ingen kärleks expert (haha) men lyssna inte på vad andra säger för om jag skulle säga "du ska inte vara tillsammans med honom" så blir du ju inte det för att jag har sagt det, medans du själv kanske skulle vilja det, fattar du? men en sak som jag skulle kanske ha gjort om jag var du är att. testa att inte umgås på en vecka (eller nått sånt) och se vad du känner. Visst ni kan träffas i skolan men inte uatnför skolan och så) eller så testar ni att bli tsm igen och se vart det leder. Prata med honom om det och se vad han tykcer :)



sov på saken så brukar man komma på en smart lösning!, kram. Follow your heart!

Skrivet 2012-05-23 kl. 22:17:42
URL: http://emmandens.blogg.se/
Alva //

Jag finns hjärtat <3 sms:a bara på kik :*

Skrivet 2012-05-23 kl. 22:24:35
URL: http://aalvizz.devote.se
Natasha //

Åh jag fattar exakt vad du menar, haha. Men det du borde göra att tänka att det bara ni. Inte att ni är ihop utan att det bara är er två, ni två som bara lever i nuet och ser vad det leder till. Om ni ändå gör slut så har det åtminstone liksom varit kär i honom och ni har fan haft kul tillsammans och njutit av varandras sällskap. det är inte som du har slösat bort tid direkt för du är ju fan 15, det du vill ha kommer, vad det en är. Hahah asså jävlar vad poetiskt och osammanhängande det här blev, men hoppas du fattar något.

Skrivet 2012-05-23 kl. 23:20:38
Anonym //

Jag fattar precis! Jag älskar dig och fin blogg!!

Skrivet 2012-05-24 kl. 07:47:42
Sofia //

Jag och min "kille""ex"/kompis är precis lika dana, vi har varit ihop, bråkat, gjort slut, sagt att vi bara ska vara vänner.. Men vi håller fortfarande på med varandra precis som förut. Så jag vet precis hur det känns! Du och ludwig borde bli tillsammans igen om ni båda känner likadant. Kram på dig Zara!

Skrivet 2012-05-24 kl. 09:16:45
Fatima //

Zara kärlek har inga gränser kom ihåg det! Hur än

Mycket ni bråkar så kan man fotfarnde fixa allt. Sålänge ni har känslor så fuck the rest. Du klara detta, berätta hur du känner för han. Kram

Skrivet 2012-05-24 kl. 15:25:39
URL: http://tamtoma.blogg.se/
Elsa //

SOME PEOPLE ARE MEANT TO FALL IN LOVE WITH EACH OTHER, BUT NOT MEANT TO BE TOGETHER..

Skrivet 2012-05-24 kl. 17:57:11
URL: http://elsaoelin.blogg.se/
Jenny //

Åh, Zara det kommer bli okej! förstår hur du känner.. dock vill jag att du ska tänka på att du har stöd från så många! det blir bra, jag looovar! men känslan av kärlek är underbar, jag vet, men du kanske borde prata med honnom och om han inte känner lika dant så to-hell-with-him! om han inte gör de så kommer det bli jobbigt för dig i början men kärlek kommer komma tillbaka! Ha det så bra Zara!

Skrivet 2012-05-24 kl. 19:24:05
URL: http://whitelightmoment.devote.se
Edith //

De kommer ordna sig :) Kom ihåg att egentligen så handlar det ju inte om att "bestämma" att man ska vara ihop. Om ni beter er precis som om ni var ihop och du känner som du gör med svartsjuka osv så är ni väl egentligen ihop. Man pussar ju inte direkt "bara en kompis" i korridoren och ni är lite för unga för att vara KKs. Prata med honom om det :) Är det så farligt att vara ihop?

Skrivet 2012-05-24 kl. 20:25:13
URL: http://dith.blogg.se/
Fanny - like a dream //

Så fint skrivet !!



likeadream.devote.se

Skrivet 2012-05-24 kl. 21:02:34
URL: http://www.likeadream.devote.se
Lisa //

lycka till med Ludwi, Zara!

Du är helt jävla grym och jag älskar din blogg!

kram <3

Skrivet 2012-05-25 kl. 16:47:14
URL: http://ekenberg.devote.se
Malin //

Haha, det var lite roligt det Edith skrev.. KK:s.. Sa hon ens att dem var KK:s? Haha, att sova över med nån är ju bara mysigt (enligt mig). :)

Ps, fint skrivit Zara! :)<3

Skrivet 2012-05-25 kl. 22:36:54
URL: http://malinhnilsson.blogg.se/
Mange //

Mmm det är skönt o ha någon man känner o litar på, även om det kanske inte är den som man just vill ha... Du är sån fin tjej Sara så jag är mkt säker på att du kommer att få både den tryggheten, och det du saknar, tillslut i samma kille :)

Skrivet 2012-05-26 kl. 00:13:25
Emmy //

Om du inte vet hur han känner så borde du kanske fråga honom det för han kanske känner på samma sätt som dig bara att han inte vill säga det. Jag tycker att ni ska prata om det om ni inte har gjort det för det kanske kan lösa saker i ert "förhållande" eller vad man säger. Jag har själv varit i den situationen och då pratade jag med killen och det hjälpte faktiskt:) Lycka till.

Skrivet 2012-05-26 kl. 16:08:53
URL: http://www.emmy.stahl.devote.se
Emma Lannebrink //

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)

Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.

Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.

Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.



kram!

Skrivet 2012-05-26 kl. 19:26:41
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
.... //

Sjunger du forfarande. Det hände liksom inget efter jag vill bli en sjärna

Skrivet 2012-05-26 kl. 22:56:03
Bro!!!!!!11111 //

Glöm inte bort bloggisen ;D

Skrivet 2012-05-27 kl. 08:33:21
Hanna //

Nästan alla som har komenterat här har kommit me olika "lösningar" men det spelar ingen roll om du försöka sluta träffa honom lika ofta (som en person föreslog) det handlar om att bearbeta sorg, och det KOMMMER Göra ont vilken väg du en tar! <3

Skrivet 2012-05-27 kl. 11:26:21
Anonym //

HALLÅÅÅ VAD HÄNDE MED LONDON BILDERNA!! :D

Skrivet 2012-05-27 kl. 11:40:07
johanna //

Jag går igenom samma sak, jag vet hur mycket det suger. Skillnaden är att vi bara fortsätter att bråka och bråka, medan en massa andra jävlar ska komma och lägga sig i.

Jag vet hur ont det gör att vara hur kär som helst medan den andra personen inte har de känslorna längre. Var stark så kommer det ordna sig, det är i alla fall vad alla säger till mig. Sen är det inte det som känns bäst att höra, jag vet..

Hoppas det löser sig för dig.

Skrivet 2012-05-27 kl. 11:54:36
URL: http://yuan.blogg.se/
Anonym //

Det vore jätte roligt om du kunde lägga upp bilder/video på allt du köpte i London! :D

Skrivet 2012-05-27 kl. 11:55:08
PATRYCJA //

Hi Zara!

I do something for you! I hope you like it!

It' s a new blog header. ♥ :



http://imageshack.us/photo/my-images/694/1111qes.jpg/



Skrivet 2012-05-27 kl. 13:57:54
URL: http://imageshack.us/photo/my-images/694/1111qes.jpg/
Mari //

Grattis får jag säga. Läste på Lailas blogg att du konfimerat dig =)

Skrivet 2012-05-27 kl. 19:51:03
URL: http://marriie.blogg.se/
Julia //

Hej:) skulle bli jätte glad om du svara på den här frågan!! Jag har fått sånt där brevhem om konfirmation och jag undrar om de är värt att göra de och vad man får gör??:)

Skrivet 2012-05-27 kl. 21:45:20
Bruden //

Har haft sex med honom, eller?

Har du din oskuldkvar? :)

Man kan ju knappast tro nåt annat när du säger att du och han sover över hos varandra, hih :P

Asså jag tycker inte att det är något fel med de, det är inte så jag menar. Helt naturligto och normalt är det ju! jag är bara nyfiken och undrar (som säkert många andra bloggfanläsare också gör)



Puss och kram /;)

Skrivet 2012-05-30 kl. 16:56:52
Mange //

Tror ni bägge har en av era första större förälskelser, o såklart så betyder ju det väldigt mkt, det man gör tillsammans, kram puss etc.. :)

Skrivet 2012-05-31 kl. 18:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0