tarrreee luuungt

Men jag vet att Isabeli Fontana (Modellen som H&M använt sig av) inte är från Skandinavien men hon har ett Européiskt utséende. Och jag vet även att att hon kommer från Brasilien men bara för det behöver det inte se ut som hon kommer från Afrika. Om man inte är naturligt brun tycker jag det bara ser sjukt ut. Om man kollar på andra bilder på supermodellen är hon inte alls sådär solbränd.
.
Meningen var inte att alla skulle haka upp sig på det jag ville bara säga att det är inte bra att sola så mycket, man kommer se ut som ett russin när man blir äldre! Jag vet ääääääven att hon är reuscherad men det är inte det som är grejen. Varför Cancerfonden har kritiserat reklamen är för att idealet för unga kommer vara sådär, vilket kan leda till hudcancer när man blir äldre. Men klart det är snyggt att vara solbränd men det där var väl lite overkill?


Anonym //

onödigt att ödsla enerige på sånt här, det finns sååå mycket värre saker....

Skrivet 2012-05-12 kl. 22:05:39
Armi //

Haha... jag tycker också det där var riktigt overkill.. man fattar ju direkt att det är fake...

Skrivet 2012-05-12 kl. 22:08:30
Armi //

Haha... jag tycker också det där är riktigt overkill.. man ser ju att det är fake...

Skrivet 2012-05-12 kl. 22:09:44
Vicki //

Man ser ju till och med hur det blänker! Så himla fakesolbränna ju! Heheh, inte ens snyggt sådär tycker jag(:

Skrivet 2012-05-12 kl. 23:32:54
URL: http://vickiso.com
Edith //

Hahahahahaha har du sett en äkta brasilianare?! en afrikan? Afrikaner är betydligt brunare än hon på bilden och de flesta brasilianare är väldigt mörkhyade...

Skrivet 2012-05-13 kl. 00:47:50
URL: http://dith.blogg.se/
Ida //

Håller helt med dig Zara!! Jag tyckte det var ett bra inlägg som du gjorde innan om det där. Det var H&M som gjorde fel, men dom lär väl sig nu när folk reagerar, so that's it. Men jag håller helt med dig Zara!!

Skrivet 2012-05-13 kl. 10:41:57
F //

Men hon menar ju att unga inte ska behöva känna pressen att behöva vara sjukt solbrända, spelar ingen roll och det är äkta eller fake solbränna det kommer fortfarande påverka oss! Man ska vara försiktig i solen vare sig man är skandinav, asiat, afrikan osv men vi klarar kanske olika sorters mängd av sol men det betyder ju inte att en mörk person borde sitta i Thailands starka sol i timmar, det kan ju fortfarande ge cancer

Skrivet 2012-05-13 kl. 10:51:22
emma //

Lite skillnad va? ;) det är grymt fult med eftersom det är så onaturligt!!!

Skrivet 2012-05-13 kl. 11:59:20
URL: http://emmandens.blogg.se/
gullunge där! //

hon har en ljus fläck på benet

Skrivet 2012-05-13 kl. 18:13:38
frida //

Och att hon är sjukt smal och har enorma bröst, det påverkar oss också!

Skrivet 2012-05-13 kl. 18:17:08
Elisia //

Åh vad fejk!

Skrivet 2012-05-14 kl. 18:31:49
URL: http://elishhia.blogg.se/
Lisa //

Ord.

Skrivet 2012-05-16 kl. 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0