blah blah blah

Vilken esteeeeet! Haha inte mina brillor och bilden är inte ens ny.. Så jag vet inte varför jag la ut den.. Hehee. Igår sov jag hos Louise för hon ville inte vara ensam hemma (hennes pappa var borta och hennes mami skulle komma hem sent).
.
Vi hade det verkligen jättemyyyysigt och pratade om allt möjligt! Fan vad det är skönt att prata med någon som gör så att samtalet flyter på och man kan snacka om vad som helst! Så sjukt irriterande när folk sitter som stearinljus när man försöker ha en konversation haha. Det kan självklart vara tyst också ibland. Om det inte blir awkward när det är tyst är det ju bara ett bevis på att man känner varandra väldigt bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0