American reunion

För några dagar sedan var jag och såg American Pie - The reunion med Chloé och Ammi. Jag tyckte den var skitrolig, Chloé tyckte den var lite långtråkig i slutet och började smsa med massa haha gullig, medan Ammi tyckte den var helt ok. Jag tycker den lätt var värd att se! Fast ändå så känns det så fel att om flesta som gick på high school/college under dom tidigare filmerna har barn och är gifta nu man ba ''nooooooooo!'' haha Stiffler är ju vuxen på riktigt, om ni fattar vad jag menar... Usch vad fel haha, Men den får 4 av fem toasters - Benjamin!
.

Linnéa Lindell //

Tjaa sötis :) Sugen på att köpa en ny design? Maila mig på [email protected] ! Vill du se vad jag har gjort tidigare? T ex, www.johaannaolsson.blogg.se - www.biebersplace.blogg.se M.M :D Hör av dig, kram!

Skrivet 2012-05-10 kl. 19:50:49
URL: http://lindellofsweden.blogg.se/
Sofia //

Hahahaha zara du är en för skön dude <3

Skrivet 2012-05-12 kl. 15:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0