so-lektion


jenny //

Hej Zara! vet inte om du ser den här kommentarern men skulle vara kul att få ett svar tillbaka! Men det är såhär ändå sen du var med i Talang har du visat mig att det verkligen går att följa sina drömmar även om man är grym. Du är helt fantasikt på att sjunga och önskar att jag kunde sjunga som dig men hoppas att jag är en bit på vägen iallfall haha! men du är som en förebild för mig även att du bara är ett år äldre än mig men forsätt så tjejen, go for it! älskar din röst gash!!!!

Skrivet 2012-03-29 kl. 22:49:55
URL: http://jennyorginal.blogg.se/
Nicole //

Du och chloe är med i EXTRA tidningen en bild från när ni var på nån glla eller något :D

Skrivet 2012-03-30 kl. 07:57:42
Anonym //

Men hallå, blogga?!

Skrivet 2012-03-30 kl. 19:42:25
Gwen //

Heej! Kan inte du göra videoinlägg lite oftare? Läser din blogg hela tiden ;)

Skrivet 2012-03-30 kl. 22:17:56
URL: http://detarjagdet.blogg.se/
Amanda //

Hej Zara! Ta mig inte fel nu, alltså att jag låter otrevlig eller något. Det sista jag vill är att ge ut pikar eller säga något dumt om någon eller något. Men en spontan fråga. De videos, bilder och texter du laddar upp, är inte du orolig ibland att det ska påverka din karriär? Är du noga med att skriva saker på internet? Har b.la sett videos på dig där folk snott texter, bilder och videos från din blogg och lagt upp på youtube. Jag menar, det finns alltid något i livet man ångrar. Även om man erkänner det eller inte. Många utgår ju också från att man har ett tidigare rent liv, bra kontakter, rätt personlighet osv. (eftersom jag själv satsar på skådespelar- och sångkarriären så är jag väldigt noga, samtidigt som jag lever livet med egna gränser. typ. kanske. ungefär..) Som jag skrev förut. Men denna text och fråga menar jag absolut inte att ge ut pikar till dig eller något. Helt enkelt en spontan fråga. :) Kram

Skrivet 2012-03-31 kl. 00:54:38
Amanda //

hahahaah, orkar inte.. Såg nu att kommentaren längst upp skrev samma börja som jag. Haha, slump?

Skrivet 2012-03-31 kl. 00:55:35
Ida //

Älskar din blogg! ♥

Skrivet 2012-03-31 kl. 11:01:17
URL: http://idawiklanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0