skitväder

bild från i förrgår.
-
Hello lovers. Idag vaknade jag jättetidigt runt halv 8. Förstår inte riktigt hur det gick till med tanke på att jag sov i ca 5 timmar... Whateevaaahh! Idag får vid se vad jag gör. Antagligen åker jag in till stan och myser eller så blir det UNTZ UNTZ eller helt enkelt inget av det om jag inte orkar. Jag har blivit så frukatansvärt lat! Jaja vi får väl seeee.

lol //

Tycker du borde dra ut och festa. Du sitter ju bara inne på kvällarna varje helg....

Skrivet 2012-03-31 kl. 12:29:09
Anonym //

Älskar vädret! :D

Skrivet 2012-03-31 kl. 12:54:18
Engla //

Hej Zara! Jag försöker hitta var man kan se de avsnitten från "jag ska bli stjärna" men de går inte. Snälla hjälp mig med de.

Kram Engla

Skrivet 2012-03-31 kl. 13:17:13
Anonym //

Fast när du ska "festa" så åker du till Lidingö och hänger med dina kompisar. Åker taxi och dricker en lätt öl wow... 😏 Jag har aldrig hört att du dragit på nån hemma fest eller något liknande. Typ The Wave har jag för mig

Skrivet 2012-03-31 kl. 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0