Shoo brääää

Hola a todos, Alva här! Älskar att gästblogga på Zarres blogg, så då tänkte jag varför inte göra ett litet inlägg. Igår så träffades jag och Zara en stund i Aspudden. Vi har inte träffats på sjukt länge, så det var kul att träffas och snacka lite. Tänk så mycket som kan förändras på ett halv år eller en vecka. Förut sågs vi varje dag och nu lever vi i helt olika världar. Eller ja ni fattar.. Hon har ju blivit söder ganstaa och fått pojkvän och hela köret. Själv har jag precis också byt skola pga av samma anledning som Zara. 
.
Haha gillar er som har kommenterat "Är det din pappa?" på inlägget nedanför. Nää höhöh Zara ba skriver grattis pappa och lägger upp en bild på någon random. Snälla use your brain ;)  Nej nu måste jag plugga. Puss och hej!
Checka min blogg http://alvaringmars.blogg.se/ http://alvaringmars.blogg.se/ http://alvaringmars.blogg.se/


Anonym //

Varför bytte du skola?

Skrivet 2012-03-26 kl. 17:31:55
Anonym //

Vad för anledning?

Skrivet 2012-03-27 kl. 17:57:12
mia //

vad är det för anledning?

Skrivet 2012-03-27 kl. 17:57:50
hannah //

vilken skola går du på går du på adolfredrik

Skrivet 2012-03-27 kl. 21:56:38
Zara Örneteg //

Jo en sak jag HATADE att bli kallad vad just Zarre, pga det är en synonym för sperma. ( bara så ni vet det, i all välmening)

Skrivet 2013-09-14 kl. 09:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0