lördagskvällen

Nu ska jag sätta mig i soffan med myspys kläder och myspys belysning. Jag tänkte skriva klart på min uppsats om globala samhället. På riktigt. Jag har sagt det rätt länge nu, men nu ska jag faktiskt göra med själv stolt och göra det. Vi hörs imorgon palz... Eller senare ikväll. Det beror på hur duktigt jag jobbar!

Design By Evelina- Gratis bloggdesigner & Headers //

Hej jag gör gratis enklare men fina bloggdesigner GRATIS och även headers. Om du är sugen på en så lämna bara en kommentar och de fixas. Jag gör efter egen insperation men vill du ha något särskilt så säg till så kan vi nog lösa det.



//Evelina

Skrivet 2012-03-17 kl. 22:10:19
URL: http://designbyevelina.blogspot.com
Emma //

Lycka till med plugget! :)

Skrivet 2012-03-18 kl. 09:52:46
URL: http://emmandens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0