Gästbloggning av Paulinne ♥

Heyy yaa!

Jag tyckte lite synd om er eftersom att Zara inte bloggat på en, nej jag menar två dagar! Så jag tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg eftersom att inte har någonting att göra ;) Inga läxor you know! mwihihi.. Det är så galet najs. Läxor kan kännas lite föööör överskattat på min skola. Jag vet inte hur ni har det, men där jag går får vi typ läxor bara för att. Man ba eh ohhhkay? Och sen dagen efter när man tror att man ska lämna in läxboken så frågar de inte ens efter den. Man men f*ck you, ne men nästan! Man blir ju lite smått irriterad,right? :P

Idag så fick vår skolsköterska en väldigt spontan idée och bad alla komma ner till henne för att väga och mäta sig.. efter lunchen! Man ba men THANK YOU! Alla hann där emot inte för att varje person skulle sitta och skriva på någon himlans blankett -.- '' är du nöjd med din kropp?'' ''Äter du frukost varje dag?'' *smile* Sedan skulle man tydligen sitta och diskutera alla jäkla punkter, vilket tog 40 minuter per skalle.. Så konstigt! Haha jaja, jag ska väl dit i morgon, antar jag. Väldigt kul, N.O.T!

Om ni vill kan ni gärna besöka min blogg eller följa mig på Instagram (paulinne)


Mikaela //

Det har vi fått göra på skolan, och alla är inte klara än, men jag fick göra det typ först av alla!

Skrivet 2012-03-14 kl. 07:27:55
URL: http://mikaelaberggren.devote.se
amelie //

vi fick också fylla i sånna papper idag, kul det ska bli chilla med skolsysterrrrrr liksssom. haha närå, pinsamt like hell.

Skrivet 2012-03-14 kl. 21:56:24
Anonym //

Sådär är det på typ alla skolor, man bara får läxor hela jävla tiden. Men man ska ju lära sig nåt o de gör man ju. Men det är ju de som är skolan :///

Vi gjorde också sånt med o svara på frågor, dryyygt haha ;D

Skrivet 2012-03-14 kl. 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0