74

Idag var någ den roligaste dagen på Konfermationen. Vi diskuterade väldigt mycket och jag älskar att diskutera hihi. Snart är det inte långt kvar tills vi åker. Vi ska åka skidor/ snowboard. Sjukt soooft! Dock är det lite synd att jag inte är hemma på lovet (vi åker på påsklovet) för jag hade velat vara med mina kompisar men det här blir bra!

Alex //

Ha en bra kväll

Skrivet 2012-03-18 kl. 18:50:28
Emma //

Haha guds andedräkt :p haha

Skrivet 2012-03-18 kl. 19:20:00
URL: http://emmandens.blogg.se/
Anonym //

Hej Zara! måste bara säga detta! det är helt sjuktttt hur lika vi är! har läst din blogg ett tag nu och det slår inte fel en ändå gång.Jag älskar att diskutera, vi har samma åsikter om saker,ja har exakt samma humor som du. stör mig på samma saker (air max typ) asså det är så sjukt. Jag är också 97:a, älskar att sjunga, vill flytta till nyc, går också på konfa haha ja listan kan göras lång.Helt sjuktttt asså Om jag hade bott i stockholm hade vi säkert varit BFF'S. Det kanske låter lite weird men men kramisar från Malmö have a awesome day;)

Skrivet 2012-03-18 kl. 19:31:19
Cerena //

Smart att nt skriva i namet på förra kommentaren haha :P

Skrivet 2012-03-18 kl. 19:32:44
Anonym //

konfirmation*

Skrivet 2012-03-18 kl. 19:42:46
linn //

snälla kan du inte lägga upp en video på när du sjunger halo av beyonce? :)) det skulle blivit PERFEKT!<3

Skrivet 2012-03-18 kl. 19:55:59
Linn //

Hej Zara

Roligt att du konfirmerar dig, wow vad jag lät äldre än vad jag är xD

Jag är själv 97:a och jag måste säga nog att jag är en av dina fans ;)

Du sjuger otroligt och jag stöttar dig på din väg att bli kändis =)

Hoppas du har en bra dag och jag hoppas vi kanske kan bli vänner, vilken konfirmation är du i? Snälla skriv inte på min blogg, kollar inte så mycket på den, har typ 3 st xD



[email protected] <---- skicka ett svar om du har ett ;)

Skrivet 2012-03-19 kl. 18:51:27
URL: http://ngoc.blogg.se/
Greta //

Kan inte du ha en frågestund ?:)

Skrivet 2012-03-19 kl. 22:52:12
Lilan //

Heej! jag älskar din blogg men kan inte du skriva mer? ;)

Skrivet 2012-03-20 kl. 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0