roligt

Hahaha fy vilken äcklig push up, brukar inte va den som klagar men det där ser inte bra ut, tänk på att dom killarna som bara vill ha dig för dina bröst är ändå inget att ha! Förlåt för att var elak där, men ditt ansikte är ju så mycket finare och snyggare.

Hahahaha det roliga är att det inte är någon push up. Något annat som är roligt är när du säger att killar bara vill ha tjer för deras bröst. Ursäkta men vad är det för killar du snackar om? Är det några du känner? Och det är klart dom inte är inget att ha, haha har jag någonsin haft en kille som vill ha mig för mina bröst? Det tredje roliga är att det roliagste som finns är när tjejer försöker flasha med tuttarna i en bombshell och sen inte har något. Falsk marknadsföring hihi och sånt gör inte jag, Jag har inga inlägg alls i den här så ni kan sluta klaga nu. Puss puss!


anonym //

jo men asså jag förstår personen som skrev kommentaren. Och dessutom skrev ju personen att hon inte menade något illa. Men jag menar att linnet är ju jättegenomskinligt och du har väl ett snyggt naturligt lyft på dina bröst men jag tycker inte du ska ta illa upp eller haka upp dig på den kommentaren. Och jag menar heller inget illa.

Skrivet 2012-06-06 kl. 18:35:21
Angelica //

Snälla silvriga super Zara!

Visa ditt ruuuum,please :)

Din garderob oxå, thihi. Puss

Skrivet 2012-06-06 kl. 18:35:58
elsa //

hej! vad har du för kamera som du tar kort med? och vad har du på för inställning när du ta typ ett kort som bilden i detta inlägg?

Skrivet 2012-06-06 kl. 18:57:01
linnea //

heejj! vart köpte du dina blåa byxor ifrån? skitsnygga!

(tror de e chinos) hähä;p

Skrivet 2012-06-06 kl. 19:00:53
H //

Jag tror du ljuger bara för att "försvara" dig själv! Det där är push up, vem som helst kan se det. Menar inget illa med det här för du är verkligen helt perfekt zara :)

Skrivet 2012-06-06 kl. 19:37:40
Anonym //

Om de var sant hade hon väl inte suttit och sagt att det inte var sant? Bara för att ni har hängtuttar

Skrivet 2012-06-06 kl. 19:41:40
Filippa //

Hahahaha fuck them haters, man kan få "push-upeffekt" utav en vanlig bh utan ilägg, bara så ni vet. Face the fact att hon inte har push-up

Skrivet 2012-06-06 kl. 19:51:48
sara //

Av någon anledning känns det som du ljuger. Har sett på dina andra bilder att du inte har så stora bröst och sen nu säger du att du inte har några inlägg alls, dom kanske växte under natten... Menar inget illa, nästa alla tjejer äger en push up bh.

Skrivet 2012-06-06 kl. 20:01:06
Anonym //

Zara lyssna inte på dom, så fort du lägger en bild som man ser lite av dina under kläder ska dom börja kommentera, dom e bara svartsjuka för du har mycket som andra inte har. Jag säger bara FUCK HATERS!!!



BTW: hur lång är du och hur mycket väger du?

Skrivet 2012-06-06 kl. 20:25:43
Anonym //

Vart har du köpt dom blåa byxorna :)?

Skrivet 2012-06-06 kl. 20:29:05
lizz //

Belive me, she will never be a star.she will never be a star...

Skrivet 2012-06-06 kl. 20:45:31
cara //

Just to follow up on lizz comment about why she wont be a star. Firts, she doesnt seem to have a unic personality. She is just like all her fiends. And u may have noticed that all her friends look like models, and so does she. Why do we never see anyone with a different look, everyone look like princesses or as u call it fjortisar. Second, she doesnt know what work is. If she just could imagine how mutch work some artists have to do. She went an easy way to famous, but to become something she has to learn what work is

Skrivet 2012-06-06 kl. 21:05:30
Anonym //

Vart har du köpt din longchamp väska??:)

Skrivet 2012-06-06 kl. 21:20:47
amanda //

men om hon säger så är det sant!!! annars skulle hon inte ta upp kommentaren,såklart hon inte ljuger..tror hon vet bäst själv vad hon har på sig! kram på dig zara <3

Skrivet 2012-06-06 kl. 21:21:49
Moa //

Men for god's sake, om hon säger att hon inte har push-up, har hon väl inte det. Vissa bröst ser bra ut som dom är, och det behöver inte innebära att man har push? Haha.

Och om hon nu skulle vilja flasha med boobsen, hade det varit en big deal för er? Varför ens lägga ner sin tid på att bry sig om någon man inte känner?

Skärp er människor.

Skrivet 2012-06-07 kl. 00:35:33
URL: http://josefinmoa.devote.se
Nicole larsson //

HAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHA

Skrivet 2012-06-07 kl. 15:44:16
Cayman17 //

Jag måste skratta. ;-D



När jag ser denna bild Zarrin.

Exakt samma som i filmen: Steg för steg.



Leta efter:

Step by Step The Marrying Dude (2)



Men Zara du en kändis.

Även så de nice.



Ursäkta min svenska. Jag är på trettonde lektioner för nybörjare.

Eftersom jag vet att din blogg, jag lär mig bättre.

Skrivet 2012-06-07 kl. 15:52:07
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

LÖL :D

Skrivet 2012-06-07 kl. 16:56:43
URL: http://emmandens.blogg.se/
lisa //

Varför måste vissa kommentera saker som inte gör nån skillnad? Om du tycker det får du väl tycka det men inget vart ju bättre av att du skrev så?

Skrivet 2012-06-07 kl. 19:58:13
URL: http://lisaholmberg.devote.se
H //

Herrejävlar,orkar inte med nån utav er! Ja, jag lägger ner lnödig tid på detta men detgör ju ni också HALLÅ ELLER!!!!!! Jag får väll tro vad jag vill eller, sverige är ett fritt land å låt mig säga min åsikt TACK

Skrivet 2012-06-07 kl. 22:14:21
Anonym //

Jag tror att zara tog upp den här kommentaren för att hon känner sig träffad och använder push-up men vill inte erkänna det

Just sayin

Skrivet 2012-06-07 kl. 22:17:08
Ida //

Det roliga är att jag själv har en sån bh och det inte är någon push-up hahah så alla kan bara gå och ta sig i röven , Fuck haters .

Skrivet 2012-06-08 kl. 21:50:47
louisebiszczak♦ //

vadå alla gillar ju bröst? :D

Skrivet 2012-07-14 kl. 17:07:50
URL: http://biszczis.blogg.se
Anonym //

What a perfect breats...

Skrivet 2012-08-19 kl. 14:31:24
Marcus //

Varför killar vill ha tjejerna ska ha bröst är bara för dom är rön. En "bra" kille är en som inte tänker bara på utsidan utom på insidan också. Ha de bra zara :)

Skrivet 2014-06-26 kl. 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0