peace

Hello guys! Igår efter skolan drog jag först och träffade Malva, Agnes och Hedda i Mälarhöjden. Vi satt bara och pratade vid vattnet, väldigt mysigt. Direkt efter det åkte jag och och Erik till Sollentuna och träffade min kompis Emils buddies. Jag var heelt slut så jag satt mest där och verkade som världens tråkigaste.. Men det är jag ju faktiskt inte om jag får säga det själv hihi. Ni vet är man är skiiittrött och man orkar inte öppna munnen hahah, så kände jag mig. Jag åkte hem tidigare än alla och sov hos Paula älskling.




Ellen //

Fiiina du!

puss.

Skrivet 2012-06-07 kl. 18:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0