kvällen med Alva

Hej bloggisen! Först och främst måste jag säga att det var jag som skrev fel, vi var i Katarina kyrka hihi. Igår gjorde jag absolut ingenting förrens jag började röra mig mot centralen för att möta Erik. Efter ett tag drog vi båda till Alva och satt och satt och snackade utanför hennes port, det var ganska cooozy. Jag sover över och vi bara satt och snackade om allt möjligt hela kvällen, natten och morgonen. Så jävla skönt att bara kunna prata om vad som helst! Love that girl! Vad gjorde ni igår?

Anonym //

visa ditt rum i bilder?

Skrivet 2012-06-17 kl. 19:33:00
Hanna G //

Snälla svara ;) Jag tycker du sååå zzöött, och du e min framtid, kan du visa ditt rum. Vill bli som du när jag blir stor. Hur kom du med i talang, jag vill så gärna men mamma säger nej, SNÄLLA TIPSA;))))

Kraaam;)))) Hanna som tycker omm digg såå mycket <3

Skrivet 2012-06-17 kl. 20:01:11
✿ P E T R U S S O N ✿ //

Vad heter din systers blogg? :)

Skrivet 2012-06-22 kl. 10:23:55
URL: http://petrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0