karma is a bitch

When the tears come streaming down your face, when you lose something you can't replace - Coldplay. Vilka hjältar. Åh vad jag är ledsen just nu. Jag tycker personligen det är jättetråkigt när man läser deppbloggar, men ibland får man vara ledsen.. Kännslan när man har gråtit så mycket att det inte längre kommer några tårar. Falska vänner, skitsnack, kärlek, och bråk hör väl till dom flesta tonåringars vardag. Men karma is a bitch and you get what you get så vi får väl se vad som händer som människorna.. Ibland får man tillbaka skiten man gett andra.
 
Eller vänta. Jag tar tillbaka det där men 'karma is a bitch'. Karma is only a bitch if you are så behandla varandra snällt, ångra era misstag och försök att gå vidare, skit i dom som skiter i er. Gyllende regeln (Som jag fick lära mig på konfan hihi) känner väl dom flesta till? Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
 
Men ibland gör man misstag och det är okej. Även fast det gör oont så går livet vidare. Haha classic jag att sitta och kolla på massa tumblr-quote bilder och tro att det är någon sorts terapi. Det är skönt när man hittar en bild som stämmer på hur man känner för stunden men quotes som talar om hur man ska göra med t.ex. kärlek; hur fan ska en bild ändra sättet du tänker på? Bara du vet vad du känner.
 
Och YOLO hit och YOLO dit. Vem bryr sig om YOLO? Jag vet att jag bara lever en gång och det är ett uttrycket känns mest som en ursäkt för att fjortisar ska supa varje helg och säga ''YOLO''. Haha va? En bild på en palm på en strand. Vad har det med att du bara lever en gång att göra? Bara för det är jag tvungen att lägga en quotebild.
 
 
 
 

Anonym //

Hur har du fått så fin kropp? Hur tränar du? Eller äter du speciellt? Du har helt klart drömkroppen.... :D (såg bilden på instagram!)

Skrivet 2012-06-21 kl. 00:20:54
Anonym //

karma is a bitch but just make sure that bitch is beautiful ;)

Skrivet 2012-06-21 kl. 09:07:31
emmy //

vad betyder yolo??

Skrivet 2012-06-21 kl. 10:37:19
Nora //

Hahah, pallar inte allas YOLO hela tiden, de e precis som du säger, fjortisarnas ursäkt till att supa varje helg!

Skrivet 2012-06-21 kl. 11:28:57
URL: http://happynor.blogg.se
Julia //

Jag älskar dina inlägg :)!

Skrivet 2012-06-21 kl. 18:41:39
Hildana //

Jag bara älskar din blogg!! Allt du verkar skriver är juh bara såå sant. Låter lite löjligt, men man mår bättre av att läsa dina inlägg om vad du känner och tycker. De nice! :D

Skrivet 2012-06-22 kl. 00:35:07
URL: http://hildana.blogg.se/
- //

Du borde ha en kategori för alla de här tankarna, för fan vad bra du skriver. Go för president eller något, så klockren

Skrivet 2012-06-23 kl. 00:46:22
Klara //

precis men ska behandla andra som man själv vill bli behandlad

Skrivet 2012-06-23 kl. 01:16:41
Anonym //

http://pics.nattstad.se/3/800000/760000/752281/pics/20126229618800752281_sbig.jpg

Skrivet 2012-06-23 kl. 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0