impossible

• Har ni tänkt på en sak? Ingenting är omöjlgt. Verkligen ingenting! Värt att tänka på. •
 
Update: Okej, okej fine man kan inte gå till månen eller springa i 100 km/h haha men när det gäller saker man ska uppnå så är ingenting omöjligt, bara man vill och kämoar tillräckligt mycket. Förstår ni vad jag menar? 
 

En kille //

Att få träffa dig verkar rätt omöjligt ;)

Skrivet 2012-06-20 kl. 23:54:35
Anonym //

Fattar du vilken före bild du är!! <33
Du har så bra ord att ut trycka dig med! Jag lär mig mkt utav dig. Får Mig att tro på mig själv mer! Dom som har dig som en vän ät lyckligt lottade! :)
Skulle med vilja ha en sån vän! Ville bara att du skulle veta hur underbar och g'o du verkar vara! Första gången jag såg Talang och såg dig sjunga hade jag en dröm att göra samma sak, jag blev så imponerad, även om jag var 8 år då! Och jag ringde och röstade på dig flera gånger! Du var så söt, och nu är du ännu gulligare! Jag tror inte du fattar hur söt och snäll du är, många har dig som före bild skulle jag tro, man kan inte få bättre!
Kram Emilia <3

Svar: Tack snälla! Gud vad glad jag blir, you made my day!
zara

Skrivet 2012-06-21 kl. 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0