I don´t know why you love me . . .

Det här måste ju vara någon av Beyoncés bästa låtar! 100% ärlighet typ.. Flaws and all ↓


Martina //

Kan inte du snart lägga upp en video när DUUU sjunger? :D

Skrivet 2012-06-07 kl. 15:57:47
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

när jag lysssnade på den kände jag "denna har jag hört dig sjung!!!!" och ja, kolla på detta klippet och spola fram till typ 8,30 ,i slutet av filmen :D gryyyyyymt :D

Skrivet 2012-06-07 kl. 17:01:24
URL: http://emmandens.blogg.se/
Hildana :) //

Grymt bra låt. Love it. Love Beyoncé!

Lyricsen hade sån fin mening. :)

Skrivet 2012-06-08 kl. 00:52:25
URL: http://hildana.blogg.se/
laura //

jag blir alltid lika förvånad när jag hör hur stor förebild beyonce värkar vara för dig. Om det är så att du bara lyssnar på hennes musik så borde du ta reda på mer om hennes bakgrund och personlighet. Det finns så mycket du kan lära dig av henne, hon har utvecklatt sin karriär på ätt otroligt bra sätt och det ser redan nu dåligt ut för dig. Du visar absolut ingen personlighet, du har inte samma utstrålning som du hade när du var med i talang, och framförallt du värkar inte ha något som driver dig till att bli artist, det värkar mest som en hobby för dig

Skrivet 2012-06-10 kl. 12:27:22
Milena //

så vackra bilder på Beyonce! Skön låt

Skrivet 2013-08-25 kl. 20:12:26
URL: http://zavage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0