del 2

Vilken skola går du på?
 
Jag har bytt till Kulturama. Tycker den skolan är nääääzzz om man bortser från min årskurs haha. Det går största dramaqueensen där, believe me.
 

Kan inte du videoblogga mer? 

Visst kan jag göra det!! Och Halo kommer folks det är bara att jag har varit förkyld i ett år typ haha och sen har jag bara glömt bort det!!

 

Favvo färg på kläder?

Viiiiiit och ljust, lätt! Så jäfla frääscht!

 

Kan inte du lägga in en bild på hela din familj med djuren och det?

Hahahahaha jag har inget familjefoto med kaninerna.. Jag har inte ens ett familjefoto, men visst kan jag arangera ett fint foto haha.

 

Hur laddar man ner filmerna online? Vart ifrån alltså?

Skaffa uTorrent och sen gå in på tankafetast eller pitatebay och sök film. Resten får du googla hihi.

 

Hej! Börjar med att säga att den blogg äger! jätte roligt att läsa! Hur var ditt konfa-läger? Kände du många innan själva "lägret"?

Helloo tack så mycket! Me so happy. Mitt konfaläger sög. Ursäkta men det var jäääättetråkigt och jag kände en tjej, Linnéa, innan.

 

hur ser din syster ut?

Viiisst är hon vackeeer?

 

Vet du vem Nellie Berntsson är & isåfall läser du hennes blogg?

Hade ingen aning om vem hon var så jag googlade hennes namn och hon verkar vara en jättesöt och snäll hästtjej som antagligen är väldigt duktig! Kolla hennes blogg här. (länk)!

 

Trivs du bra i Stockholm? Har du nån gång funderat på att flytta ut på landet?

Stockholm är nice! Jag skulle aldrig kunna bo i någon mindre stad än Stockholm så landet blir det nog inget av haha. Jag älskar att vara på landet men att bo där.. Nej, New York om det ska vara något!

 

Hur kom du på att börja på balettskolan? Var du intresserad av dans innan det? Är du fortfarande vig? Kan du inte visa bilder från de första året på balettskolan? Är du rädd för att gå upp i vikt nu när du slutat elitträna?

Jag dansade innan på balettakademin vid Birgerjarlsgatan. Då dansade jag balett, jazz och showdance har jag för mig. Jag sökte in till balettskolan för att jag tyckte det skulle vara kul, alltså jag gjorde det mest på skoj! Och så kom jag in och ääälskade min klass och dansen men efter ett tag tröttnade jag. Jag är inte rädd för att gå upp i vikt nej, och om jag skulle göra det skulle det inte göra något haha. Jag saknar min klass ibland.. Jag går fortfarnde där liksom, dom är fortfarande mina klasskompisar.

 

 

 

 

 

 

 

 


Lina ♥ //

börja läsa din blogg idag. och jag kan säga att du har lyckats att få din blogg att bli älskad av mig.
du är otroligt fin och vacker. men utseendet är inte allt, right? ;)
du är otroligt fin Zara.
men det jag försökte komma fram till var att om du har KIK? :)

ha det bra! ♥

Skrivet 2012-06-27 kl. 14:34:32
elin //

jätte kul att du uppdaterar mera, hoppas du fortsätter så för jag gilllar verkligen din blogg starkt! och jag tycker du blivit mycket gladare och snällare på sista tiden haha, nej men fett bra öööös kör hårt!

Skrivet 2012-06-27 kl. 17:38:57
lisa //

Jäääklar vad vig du var!! Du har en grym blogg, btw.

Skrivet 2012-06-27 kl. 17:57:16
URL: http://lisaholmberg.devote.se
Anonym //

Hur gammal är du på bilderna?? :) älskar din blogg <3

Skrivet 2012-06-27 kl. 18:30:11
Sara //

Va e din favorit maträtt???

Skrivet 2012-06-27 kl. 19:15:32
Livan //

Viiiig!!! Är det du som gör det där attitude benet bakåt eller vad det är, OMG VAD VIG!!! och sista bilden, herre jesus! Jag är själv dansar själv och har gjort det i typ tio år och jag har aldrig varit och kommer aldrig att bli sådär vig!! :o

Skrivet 2012-06-27 kl. 20:39:41
elin //

En liten fråga! Hur tar du de rörliga bilderna från "lol so true" tumblr och klistrar in i bloggen? Har försökt men vet inte riktigt hur jag ska göra haha.. Tacksam för svar!

Skrivet 2012-06-27 kl. 23:13:50
Ella //

Halloj!!
Några frågor: Kan du lägga upp ett familjefoto?Skulle vara kuligt att seee! Vad heter din syrra?? Har du sommarjobbat någongång och tjänat lite egna money?? Kan du lägga upp en bild på ditt house och ditt bedroom?? Har du fler syskon?? Favvvo mat? Den sista frågan:Gillar du Skåne och har du svårt att förstå breeed skånska??!! Ha de gött tjejen!!

Skrivet 2012-06-28 kl. 00:02:44
Jennifer //

shit vad duktig due och vilken fin blogg du har <333

kolla gärna min blogg nu har det kommit upp bilder från igår och imorgon blir det dagens blogg igen hoppas att du vill kolla och läsa kommentera gärna :D <33

Skrivet 2012-06-28 kl. 00:21:09
URL: http://jenniferenstrom.blogg.se/
Någon du inte känner ändå ;) //

Hej Zara! Du känner inte mig och du kommer nog inte göra det någon gång. Din blogg är det absolut bästa bloggen som finns! Man blir så himla glad när man ser den lilla rutan på Iphonen med: Zara larssons blogg! Man öppnar den ivrigt och då får man se ett nytt jätte roligt inlägg! Sedan går man ut ur bloggen och sen klickar man in sig och vad har man då? Jo ännu ett superkul inlägg! Man blir fylld av glädje när man läser din blogg! Helt varm i kroppen och man bara hoppar av lycka! Var man än har sett dig, tv, tidningen, bloggen, youtube så blir man bara så glad! Du är en helt outstanding person och det är så kul att just du är du!! Det var det jag ville säga till dig! Så jag hoppas att du åtminstone läser kommentaren! :) kram en tjej som verkligen beundrar dig!! :D <3

Svar: Ååhh fan vad roligt att höra! De är ju faktiskt ni läsare som gör min blogg! Tack snälla <3
zara

Skrivet 2012-06-28 kl. 09:26:44
Alice //

Visste inte att du gick på kulturama :O tänkte kanske gå gymnasium och kanske nian där, danslinje.(ska börja 8:an nu) Kan du berätta lite eller rekomenderas det?

Skrivet 2012-06-28 kl. 13:21:57
URL: http://missmeat.blogg.se
Melzor!! //

Kul att du fick med lena sydow där på ett hörn haha

Skrivet 2012-06-28 kl. 19:00:48
Felicia //

Har frågestund på bloggen just nu! Fråga gärna något, kram! http://fnsb.blogg.se/2012/june/fragestud.html#comment

Skrivet 2012-06-28 kl. 21:16:31
URL: http://fnsb.blogg.se
Ebba //

Åh kan du inte lägga upp massa fler bilder från när du gick på balettskolan??!! :-D

Skrivet 2012-06-29 kl. 10:46:36
Emelie //

Kommer du fortsätta på kulturama på gymnasiet? :)

Skrivet 2012-06-29 kl. 22:44:31
Stina //

Hur gammal är din syster? :) (vilket år är hon född)

Skrivet 2012-06-29 kl. 23:39:07
Alwa //

Heej ! Måste bara fråga vart i Sverige du bor ?:) ( äääälskar din.blogg

Skrivet 2012-07-01 kl. 16:55:37
Mange //

Jätte vacker! Plastik kirurger har inget att hämta hos dig! Puss

Skrivet 2012-07-02 kl. 18:18:38
Josefin //

guuud vilka fina läppar din syster har! :)

Skrivet 2012-07-04 kl. 11:29:29
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0