dagens

Jeans JC, HUNTERS, Linne Hollister, Stickad kofta H&M, Jeans Jacka Zara, Sjal Primark, Väska Hunky Dory, Klocka Triwa och brillor Ray Ban. Om ni undrar varför jag har solglasögon på mig när det regnade här i Stockholm så var det helt enkelt för jag såg skitful ut idag och orkade inte sminka mig hehe. Töntigt, i know men jag är cool utan sol!

emma //

Snyggt!!! :) vill med ha hunters.. men ska nog köpa det i london nästa år :D dom är ju billigare där ;)

Skrivet 2012-06-03 kl. 18:37:13
URL: http://emmandens.blogg.se/
coolingarna från klitteholm //

du´tror att du är så jävl cool, men du harbara en fucking kommentar :P gmn hiåhiå xDxD ^^ :3 :'3 mannen

Skrivet 2012-07-28 kl. 12:04:25
Line //

Jätte fin outfit!

Skrivet 2013-05-05 kl. 17:38:25
URL: http://zuchinni.blogg.se
katarina doros //

snyggt! Har en likadan sjal som jag också köpte i Ldn :)
ps! Älskar din blogg, du är en sjukt skön personlighet! :)

Skrivet 2014-03-10 kl. 12:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0