dagen efter midsommar

Hej bloggisen!
 
Blev inte så mycket update idag men jag hoppas det är okej. Det började med att mamma typ bokstavligt drog upp mig och Hanna ur sängen klockan 1, sedan satte vi oss direkt och käkade frulle. Vi hade ju gäster över igår och eftersom det var midsommar skulle alla såklart dricka (dom vuxna hehe) så dom tog taxi hem så därför fick vi sjutsa tillbaka deras bil.. Vilket vi inte gjorde? Jätteoklart men dom fick tillbaka den iaf haha.
 
Efter det åkte vi och hälsade på min kusin som flyttat ihop med sin tjej i en mysig lägenhet med en jätteskön soffa på altanen. Där la jag med och sov i ca 1 timme, fan vad skönt! Nu ska jag kolla på någon film. Jag hade tyvärr redan sett ALLA filmer ni tipsade om förrutom två så dom får dte väl bli hihi.
 
Hahahahahaha oj vad jag bjuder ↑
 
 

Sofia //

Vart har du köpt den blusen? Den är så himla fin!!! måste ha nya blusar och den du har är såååå fin!

Skrivet 2012-06-23 kl. 19:07:59
Anonym //

gud vad fin!

Skrivet 2012-06-23 kl. 20:56:16
Moa //

Vilka filmer var det du inte sett då? :)

Skrivet 2012-06-23 kl. 23:48:45
Clara //

Önskar jag var lika fin som du!

Skrivet 2012-06-23 kl. 23:53:41
URL: http://clarabk.blogg.se
Marie //

hur mycket du väger??
du är så vacker smal!

Skrivet 2012-06-24 kl. 13:51:32
Marie. <3 //

du är så vacker smal!
hur mycket väger du?

Skrivet 2012-06-24 kl. 13:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0