Bekännelser

Jag är bekräftelsekåt och vill alltid ha bekräftelse för något jag gör. Jag behöver veta och höra att min familj och mina kopisar älskar mig haha det är skitjobbigt men thats the way it is.
 
Det VÄRSTA jag visste när jag var liten var Shrek. Ni vet träsktrollet haha. Drömde mardrömmar om honom varje natt!
 
Jag tycker maskrosor luktar gudomligt (?)
 
Jag är extremt känslig och kan gråta hur lätt som helst. Hormoner ni vet.
 
Jag tycker myttare är det värsta som finns. Det finns seriöst inget värre! Alltså folk som ljuger och hittar på mer eller mindre om allt och känner någon sorts tvång till det, lite läskigt. Folk som ljuger i allmänhet..
 
Jag hade blöja tills jag var 6 HAHAHAHA.
 
Tycker det är jättejobbigt att kolla på videos av mig själv. Har aldrig gjort det kommer aldrig och göra. Kolla knappt på filmer eller videobloggar jag gör.
 
 

Emma //

så dina föräldrar böt blöja på dig tills du blev 6? gick du aldrig på toa när du gick på dagis.

Svar: Haha nej jag hade på natten
zara

Skrivet 2012-06-25 kl. 00:18:22
En kille //

Vad tror du själv? Hon sa att hon hade blöja, svårt att lista ut resten?

Skrivet 2012-06-25 kl. 02:14:51
JOLINE //

Min lillebrors kompis är en exterem mytoman (men tror att hanblivit lite bättre iaf), en gång vart jag till och med tvungen att gå ifrån bordet när vi åt för att jag blev så irriterad när han liksom satt där och ljög om saker som han uppenbart ljög om!

Skrivet 2012-06-25 kl. 09:52:10
URL: http://jolinesteen.blogg.se
Hanna //

Aww!<3

Skrivet 2012-06-25 kl. 16:05:44
Celine //

heej, skulle du inte kunna göra en video när du sjunger?

pusss å kraam

Skrivet 2012-06-25 kl. 19:17:36
URL: http://celineeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0