är det verkligen sommar?

Tycker ni det känns som sommarlov? Iiiiinte jag! Kanske på grund utav vädret. I Stockholm suger vädret.. Just nu ösregnar det oh det bidrar ju inte direkt till sommarkänslan. Men jag tycket faktikt det bara känns som en jävligt seg helg. Jag har bestämt mig för att göra så mycket som möjligt det här lovet och vägra sitta hemma. Då kommer man få så mycket mer minnen. LOVE IT ♥

Mikaela //

här har det varit mycket sol de senaste dagarna :D

Skrivet 2012-06-16 kl. 15:25:24
URL: http://mikaelaberggren.devote.se
F E L I C I A //

I skåne är det jättevarmt och soligt :D

Skrivet 2012-06-16 kl. 15:46:03
URL: http://barafelicia.blogg.se/
Ida //

En fråga bara, sjunger du mycket på fritiden, typ efter skolan? ♥ :)

Skrivet 2012-06-16 kl. 17:47:27
Amanda //

Hejhej skulle vara super om du svara på denna frågan: Jag har funderat på att börja på kulturama skolan till 7:an men vet inte om jag vågar. Du bytte ju skola, hur kände du då? Jag kommer inte ha några kompisar där ifall jag börjar. Jag har verkligen beslutsångest! kan du svara snälla? :)

Förresten ser jag verkligen upp till dig du är min förebild <3

Skrivet 2012-06-16 kl. 18:37:47
Hanna G //

Hej !!!! Snälla fortsätt lägga upp bilder och videos snälla jag tittar på din blogg varje dag, SnÄlLa!!!!

Skrivet 2012-06-16 kl. 20:10:54
Anna //

Hej!

Du ska bara veta hur jag har letat efter dig! Du sjunger så sjukt bra! Letat på youtube efter dig och lyssnat på när du sjunger ''My heart will go on'' när du va 10år på talang. Älskar dig <3

Skrivet 2012-06-16 kl. 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0