äkta kriminell

Heii bloggisen! Förlåt för att jag inte bloggade igår. Jag satt och gjorde matte och lite andra saker... Haha typ repititionsgrejer osv. Sktkul, verkligen! Försök förstå ironin i det hela hehe. Jag har blivit obsesed med Justins nya album, eller i alla fall några av hans låtar! Helt övergrym.
 
Haha btw har jag precis lärt mig ladda ner film så nu är jag chock krimi ni vet haha och tänkte ladda ner några Sawfilmer. Jag tycker dom filmerna är skitbra! Hatar en speciell skådespelerska som ska vara med i varenda film haha man ba va? Hon är helt kass på att spela. Jag vet inte vad hon heter men hon spelar barnflickan i ''When a stranger calls'' och eftersom hon var med där får den filmen 1 av 10. Om inte mindre! Whhhaaattteeevvahhh nu tänkte jag gå och käka lite frulle. Hörs sen!
 

Clara //

Har du hört Love me like you do? den finns inte på spotify men sök på youtube och lyssnaa! så sjukt bra ;)

Skrivet 2012-06-25 kl. 10:56:27
- //

Kan du inte skriva vilka av hans låtar du gillar? ;)

Skrivet 2012-06-25 kl. 11:10:46
Anonym //

fina tjejer! :)

Skrivet 2012-06-25 kl. 11:57:55
Anonym //

kan du inte skriva hur du laddar ner filmer? ska nämligen sitta i bil i tre dagar, så vill ha ha några filmer att sitta och stirra på :) och har du några filmtips? skräck, komedi, drama ..??

Skrivet 2012-06-25 kl. 12:19:39
Joanna //

Har du dubbat Zora Lancaster(Allisyn Ashley Arm) i sonnys chans?:)

Skrivet 2012-06-25 kl. 13:12:46
Victoria //

We've got a badass in town :)
Haha,Zara,du är fett sköön

Skrivet 2012-06-25 kl. 14:15:48
URL: http://victoriaf.spotlife.se
Andrea //

Snälla zara, svara snabbt, är dina svarta hunters glansiga eller inte? <3

Svar: nej, dom är matta :)
zara

Skrivet 2012-06-25 kl. 14:33:28
URL: http://zorelle.blogg.se
Edith //

Inte för att vara jobbig - för jag bryr mig inte på det sättet - men att skriva öppet på internet att du laddar ner film är som att gå in i affären du precis stal från och säga "det var jag, jag stal det här". Jag tycker personligen inte att nerladdning borde anses vara "stöld" i lagens mening, men det är det, och det FINNS en risk att bli upptäckt. Böterna kan bli enorma. Så det är väldigt dumt av dig att skriva sådär på din blogg, jag fattar inte hur du vågar. Du har ju ingen aning om vem som läser. Polis? Son till en polis? Åklagare? Dotter till åklagare?

Skrivet 2012-06-25 kl. 20:19:34
URL: http://dith.blogg.se
Milla //

Vart laddar du ner filmer?! Behöver svar snabbt!!

Svar: du behöver bara ladda ner utorrent och sedan är det bara att gå in på piratebay eller tankafetast och klicka hem dom. tänk på att skriva swesub (om du vill ha svensk text) t.ex ''avatar swesub''. Dom hamnar i utorrent programmet och laddar. När det är färdigt måste du trycka på ''stop seek'' eller stop och så hamnar den i hämtade filer! Oftast funkar det inte att bara dubbelklicka på filen, utan du måste högerklicka -> öppna med -> VLC.
zara

Skrivet 2012-06-25 kl. 22:32:01
Marie //

Vilken sida använder du för att lasta ned filmer? ;)

Skrivet 2012-06-25 kl. 23:15:48
URL: http://ariems.blogg.se
Aylin //

När du sminkar dig, vad använder du för smink?:)

Skrivet 2012-06-26 kl. 00:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0