tisdag

Hello bloggisen! Det är så jävla skönt med sol så jag har inte hunnit sitta inna framför datorn, hoppas ni förstår. Imorgon natt åker jag till USA weeehhååå!! Åh vad skönt! Då ska jag ta riktigt fina bilder och uppdatera everyday. I förrgår var Nelly, Palli, Sebbe och Ludwig hemma hos mig och vi kollade på matchen. Jaaa Spanien vann, suprise supise.. Haha standard typ.
 
Igår var hela familjen hemma hos ett par familjekompisar som har barn i vår ålder. Filip och Fredrik. Vi åkte ut med deras båt och prövade wakeboard och det gick skitdåligt. Haha men jag kom upp i alla fall. Har ni provat wakeboard? Det är lite konstigt för jag är bra på snowboard och trodde jag hade en fördel med det, men tydligen inte hehe.. Snart ska jag träffa Lollo min fru, och några andra! Vi hörs ikväll med svar på frågorna!
 

Emi //

Ska också till Usa om några dagar.. vi kanske träffas. :P.. är du och Ludwig ihop nu? xD

Skrivet 2012-07-03 kl. 15:49:52
Emi //

+ Hanna ser så vacker ut.. :) /Om det är hon på bilden/.

Skrivet 2012-07-03 kl. 15:52:33
mathilda //

Hej skulle du kunna tipsa om någon butik i Stockholm som skulle kunna ha snygga konffa kläningar? Tänkte att du kanske vet för du har alltid så sjukt fina kläder! :))

Skrivet 2012-07-03 kl. 16:34:34
Hej! //

Åh, Zara du är bara så otroligt vacker! Visste du det? Jo, det är väl klar!
Jag längtar i varje fall tills ikväll när du svarar på frågorna! Hihi. <333

Skrivet 2012-07-03 kl. 18:05:32
Elvira //

Åh jag älskar usa, man blir helt förälskad i det landet första gången man kommer dit och sen vill man bara tillbaks hela tiden!!! Ha det bäst! :)

Skrivet 2012-07-03 kl. 18:44:48
URL: http://elvirall.blogg.se
Emi //

Mina frågor:
Är Laila bagga bara nån hjälpare till dig för musiken elr är hon från din släkt?
Är fu och Ludwig ihop nu?
Hur gick det med kvällen med Ludwig?

Skrivet 2012-07-03 kl. 21:35:18
lisa //

Åh USA, vill också dit!

Skrivet 2012-07-03 kl. 21:43:32
URL: http://lisaholmberg.devote.se
simon //

jag kan åka wakeboard! ^^

Skrivet 2012-07-04 kl. 16:16:48
sun //


Vad gillar du Ludwig?
Jag kan inte förstå.
Om du har samlag vid en ålder av dig, jag förvånad.
Misstänker ljuset av din personlighet.

Du är en sådan person är inte?

Skrivet 2012-07-05 kl. 14:28:56
sofia //

haha det här är typ det sjukaste jag vart med om! har följt din blogg ett bra tag nu, så ba går jag in här och ser min kompis Filip! hade ingen aning om att han kände dig, men det var ju lite kul haha! ^^

Skrivet 2012-07-05 kl. 19:11:20
URL: http://sofiasummer.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0