Monteray bay aquarium

Godmorgon! Igår var vi på ett akvarium i Monteray där vi gick nästan hela dagen! Det var jättestork och fint, men det var typ en armé av småbarn, dock var dom ganska lugna och traskade snällt runt och skrek inte alldeles för mycket! Hanna har någon sorts fobi för hajar och har haft det ganska länge. Man kan skrämma  henne om man badar i en innesjö genom att säga att det fins hajar där så sätter hon inte en fot i vattnet. Pappa har snackat om hur hajar biter av folks ben osv bara för att skrämma henne så nu kommer hon säkert inte bada i poolen ens...
 
 
Hanna the Hajlover ♥

Julia //

Åh, gooshhhh!du e så jävla söt! Ge mig ditt utseende tack? Haha

Skrivet 2012-07-12 kl. 10:02:06
lisa //

Din header är jätte fin!

Skrivet 2012-07-12 kl. 10:45:14
URL: http://lisaholmberg.devote.se
Johanna //

Zara jag måste säga att din upptatering är fruktansvärd bra just nu! Du lägger in jättemycket fina bilder i varje inlägg, och det är jättekul. Jag tittar in hos din blogg ännu mera nu, och jag hoppas din upptatering blir bättre. Din blogg e grym :)

Skrivet 2012-07-12 kl. 10:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0