måste börja packa

Hej era gangsters! Idag träffade jag först Lollo. Vi satt och fikade i Gamla stan och pratade ett tag. Sen träffade vi Ludwig, Sebbe och Noel. Vi gick ner till vattnet och bara tog det lungt. Efter ett tag drog bara jag, Lollo och Sebbe till ett berg vid min förra skola, har ingen aning om vad det heter hehe... Nu sitter jag hemma och ska snart packa! Jag tycker det är astråkigt att packa..
 

Emi //

Lol... Haha andra bilden omg.

Skrivet 2012-07-03 kl. 23:28:09
Nicole Willander //

Hej Sara !
Asså vill bara ännu en gång tacka dig för du svarade på mina sms och att du gilla 3 av mina bilder på instagram !

Vet du var man kan se JAG SKA BLI STJÄRNA när du va med?
Bara älskar dig!!! Du är allt!
Tacksam för svar xoxo Nicole 😘😘❤❤

Skrivet 2012-07-05 kl. 00:24:37
URL: http://nickemalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0