le auutfitzz af le daii

Jeans Hollister, Skjorta Bon Point, Jacka Zara, koftsak ingen aning hehe...
 
Det är jättekonstigt väder här! Ibland är det så kallt så jag bara vill börja gråta, sen två minuter efter börjar man svettas? Haha whaaattteeevvaahhh. Nu ska jag gå och sussa så jag pallar med mammis hektiska schema imorgon också.. Börjar redan sakna alla där hemma, önskar jag kunde åka med alla kompisar utomland fan vad det vore näääzzzz!!

Emi //

Utan jackan vore allt fint. ^^

Skrivet 2012-07-07 kl. 10:24:43
Alma //

kan du lägga upp en lite tydligare bild på koftsaken? Den såg cool ut :D

Skrivet 2012-07-08 kl. 22:03:19
URL: http://www.merlinsbeard.devote.se
Fredrik Karlsson //

Redan snygg fast det var så något år sen! ;)
Alla tjejer borde ha din klädsmak, fan så lätt det hade varit :D

ung och begåvad heter det :P

Skrivet 2013-10-17 kl. 16:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0