fyndigt

 
''ta med tält, bord, kylväska, filtar, handukar, stolar, och ombytingskläder'' Vart ska vi? Stranden givetvis! Haha en sak jag älskar med amerikanare är att alla ska börja bygga upp värsta krikslägrer på stranden om dom går dit! Även vi när vi tältade/chillade på stranden. Dock hade vi med oss en anna familj + två ''nannys'' åt mina sysslingar.
 
Jag vill verkligen inte åka hem.. Jag vill ta med mig alla vänner och bo här! It's amazing.
 

Johanna //

Om hur lång tid kommer du till Sverige?
Kramish

Skrivet 2012-07-17 kl. 18:15:47
URL: http://Johanna.tapper.se
Moa //

Skulle du inte åka till L.A för att spela in en skiva eller vad det var? Eller ha ett möte med ditt skivbolag ? :O

Skrivet 2012-07-17 kl. 19:21:01
.. //

Vart ska du när du ska hem? Till Stockholm? Snälla zara svara! Skulle betyda jättemycket! Och om du ska någon annanstans vad ska du göra där? Kram! Ha en bra kväll :) <3 hoppas att du svarar!

Svar: Jag kommer hem den 29de :)
zara

Skrivet 2012-07-17 kl. 20:45:43
Anonym //

Ohh zara du brukar inte svara på frågorna på den här sättet!! :@@@@@@@

Skrivet 2012-07-21 kl. 13:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0