del 3

Ja undrar va du har för BMI-värde?
 
Öööhh.. ingen aning..
 
 
Har du haft tandställning?
 
Haha nej, fick jättemånga komplimanger om mina tänder och det är skitkul men mina undertänder är riktigt hemska hehe. Tur att man slipper se dom.
 
 
Har du varit tsm med en som heter william silvano och bor i västerås?
 
Haha nej, vem är det?
 
 
Du vet när du var med i jag vill bli en stjärna, då sa du att du var Zoras röst i so random men det låter inte alls som dig? är det du?
 
Japp, det är jag det! Dock görs det ju inga mer avsnitt av So random...
 
 
Brukar du mobilblogga eller bloggar du bara från datorn?
 
Bloggar bara från datorn. Jag tycker det är skitjobbigt att blogga från mobilen + att det ser inte lika ''snyggt'' ut om ni förstår.
 

Ångrar du vilka kläder du hade på dig när du sökte in till talang det där första uppträdandet?

Haha nej inte riktigt, eller jag har aldrig riktigt tänkt på det.. Det är väl en onödig sak att ångra haha, eller?

 

vad tycker du om Isabel Marant sneakern, snygg/uuusch?

Jag tycker den är swwaaaaaaaaaag, mitt val blir lätt supersnygg!

 

Gillar du One direction ?

Jaråå, jag är verkliiigen ingen directioner och har bara hört 3 låtar typ (som Ludde hade på sin Spotifylista, haha söt).. Haha men jag har ingeting emot dom och tycker alla är riktigt duktiga, har bara inte lyssnat på dom.

 

Noppar du och målar dina ögonbryn? Dom är jättesnygga!

Ja, det gör jag! Elle jag fägar dom och noppar dom själv, tack så mycket!!

 


Emi //

Tråkigt att de blev ett kort inlägg..

Skrivet 2012-07-03 kl. 23:58:49
Anna //

Hur många läsare har du om dagen?:)

Skrivet 2012-07-04 kl. 00:49:18
URL: http://nattstad.se/annalindbergs
Emma //

Jättekul att du svara på frågorna!! Tack Zara❤ Ja längtar redan till nästa frågestund😄

Skrivet 2012-07-04 kl. 08:01:15
Emma //

Oh juste! BMI-värde e typ vikten blandat me längden=BMI😉
Man kan göra testet på datorn. Man skriver typ in vikt & längd i en ruta, oså ser man va man har för BMI😊ja vet inte hur many times ja har sagt de, men din blogg e verkligen asbra!!❤

Svar: Haha ja i know, men jag vet inte riktigt vad jag har för BMI! Hade ingen aning om att man kunde kolla det på datorn :) tack så mycket!!
zara

Skrivet 2012-07-04 kl. 08:06:11
Olivia //

Vilken färg / vilket märkes ögonbryns färgning använder du?

Skrivet 2012-07-04 kl. 17:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0