07/07

 
Idaaaaag var vi på en sån där ''hop on hop off hej jag är en turist''-buss. Hanna (och lite jag) vill vara så liite turistiga som möjligt haha, vi har bara fått för oss det av någon anledning. Men det var faktiskt ganska nice. Vi tog lite kort osv osv osv. Det är en jävligt cool stad! Haha hur många gånger har jag inte sagt det nu? Nu ska jag ta och svara på lite frågor! See ya'.

Anonym //

Vad heter din kamera (märke & modell)?

Skrivet 2012-07-07 kl. 12:41:54
Wella //

Asså ååh! Jag var där för en vecka sen cirka (är fortfarande i USA) och jag skulle så gärna velat träffa dig, lite sent tyvärr.. Hihi kul att ni fick se golden bridge lite grann iaf.. Den var helt täckt med dimma när vi åkte över på en sån buss haha!
Hade bra!

Skrivet 2012-07-08 kl. 07:29:25
URL: http://hammarbackusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0